Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd Chrome, Explorer og FF. Samme skjer hver gang. Og det som er rart er at når eg først har fått den meldingen så må eg slette cookies og slikt før eg kan i det hele tatt prøve å logge inn igjen.

 

Prøvde også uk/football uten hell. Er det noe eg har glemt å gjøre som eg husket da eg lagde den første UT kontoen? Har logget meg inn på PS3 med kontoen og spilt kamper på den kontoen, men å komme inn på web appen er umulig.

Lenke til kommentar

Så, snakket lenge og vel med EA sin livechat. Og saken er så enkel som at en kan bare bruke en konto på både konsoll og web app, siden det bare er EN konto pr maskin som får privilegiet til å logge seg på web appen.

 

Så da får min nye konto vente til Fifa 14 med å få lov til å logge seg på web appen...

 

FIKSET! Skulle tydeligvis ikke logge inn med mail addr eg hadde registrert på den nye kontoen, nei det hadde jo gitt mening.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Føler det er noe som bare ikke helt fungerer, men klarer ikke å finne noe bra løsning.

Hva er det du føler ikke fungerer? Forsvar? Angrep? Midtbane? Enkeltspillere? Ballmottak? Avslutninger? Taper du for mange kamper online? Skårer for lite mål? Skårer for mange mål? Slipper inn for mange mål? Slipper inn for få mål?

 

Hvorfor har Bale 5 i kjemi egentlig?

Lenke til kommentar

Hva er det du føler ikke fungerer? Forsvar? Angrep? Midtbane? Enkeltspillere? Ballmottak? Avslutninger? Taper du for mange kamper online? Skårer for lite mål? Skårer for mange mål? Slipper inn for mange mål? Slipper inn for få mål?

 

Hvorfor har Bale 5 i kjemi egentlig?

Hehe ja, man kan jo si det på den enkle måten at jeg taper for mange kamper online. Men føler jeg gjør det dårligere nå med bedre spillere, enn jeg gjorde med litt dårligere lag. Jeg sliter bakover. Men mulig jeg bare er dårlig til å forsvare meg. Sliter også litt med å samkjøre spillet oppover uansett om jeg prøver å spille opp langs kant eller spille inn mot midten og finne rom.

 

Bale spiller LM der det skal være CM ja. Men fikk beskjed om at det ikke hadde noe å si?

Lenke til kommentar

Kamikaze-midtbane, Silva og Nasri er altfor dårlige defensivt. Ha maks én slik SOM på midtbanen og få inn en ordentlig boks-til-boks-spiller. Yaya, Cabaye, Parker, Fellaini, Arteta. Glem Bale.

 

Terry holder ikke, altfor treg. IF Skrtel eller Kaboul. Heller NIF Skrtel enn Terry. Sagna på HB, bedre spiller med bedre WR.

 

Tevez har high/high, Torres har high/low. Kan sette RvP på SA og få inn Torres. Cazorla kan du også vurdere på SA, 5* WF og vimser ikke like mye rundt som Tevez. Evt Silva, Mata eller Nasri i den rollen, bare å selge SM.

 

Lloris i mål.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Kamikaze-midtbane, Silva og Nasri er altfor dårlige defensivt. Ha maks én slik SOM på midtbanen og få inn en ordentlig boks-til-boks-spiller. Yaya, Cabaye, Parker, Fellaini, Arteta. Glem Bale.

 

Terry holder ikke, altfor treg. IF Skrtel eller Kaboul. Heller NIF Skrtel enn Terry. Sagna på HB, bedre spiller med bedre WR.

 

Tevez har high/high, Torres har high/low. Kan sette RvP på SA og få inn Torres. Cazorla kan du også vurdere på SA, 5* WF og vimser ikke like mye rundt som Tevez. Evt Silva, Mata eller Nasri i den rollen, bare å selge SM.

 

Lloris i mål.

Kjøpte akkurat Yaya Toure nå. Latterlig billig på AH nå. 9500 coins for Yaya.

Skjønner ikke alle disse forkortelse dine desverre. SA, WF, SM?

Og hva mener du med high/high og high/low?

 

JA, jeg er n00b :p

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat Yaya Toure nå. Latterlig billig på AH nå. 9500 coins for Yaya.

Skjønner ikke alle disse forkortelse dine desverre. SA, WF, SM?

Og hva mener du med high/high og high/low?

 

JA, jeg er n00b :p

 

SA er CF, posisjonen rett bak spissen(e). Sentral angriper. SM er CM, sentral midtbane. WF er weak foot, gadd ikke å bruke "svak fot" eller SF :p

 

High/high og high/low er work rates. Den første er offensiv, den andre er defensiv. En spiss burde ideelt sett være high/low, så han holder seg oppe på spissplassen og ikke surrer rundt nede på midtbanen. Torres, Aguero, Pato og Welliton er noen eksempler. På samme måte er low/high på stopper flott, f.eks. (IF) Skrtel. Men i forsvaret er det ikke like lett å velge riktige work rates siden det fort kan lønne seg å ha en stopper som støter og har enten high eller medium offensivt. Det er opp til hver enkelt. Men to stoppere med high offensivt ville jeg aldri valgt, som David Luiz sammen med Naldo.

 

Med fire i forsvar foretrekker jeg litt defensive backer, vil ikke ha high offensivt på begge to. Med et lag fra Serie A velger jeg fort Caceres på høyre og en mer offensiv back som Pereira eller Balzaretti på venstre. I BPL blir Sagna det beste valget på HB, selv om mange velger Walker. Sagna har både bedre stats og WR. Med Walker på høyre ville jeg i hvert fall valgt Enrique på venstre.

 

En spiss med high/high ville ikke bare falle ned til midtbanen, han vil også slite seg ut raskere og i verste fall (ofte) gå tom. Jeg prøver å unngå high/high uansett hvor på banen spilleren spiller. Unntaket er Vidal, og til dels Nocerino som jeg også liker godt. De har så gode stats at jeg kan godta dårlige work rates. Hvis en hel midtbane er dau etter 60 min så sliter du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...