Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å selge litt coins. Hvor er beste og raskeste sted å gjøre det, og hvor mye får en nå per 100 000 med coins?

Tenkte jeg skulle selge et par millioner coins også. Fant http://fifacointrader.com og hvis du har xbox er det den beste siden jeg har funnet for å få mest mulig, men man får mye mindre for å selge PS3 coins. Får 1200 kr for 2 mill på xbox der.

 

Hvis noen vet om en side man får mer for å selge så vil jeg gjerne vite det!

Endret av Th3BTK
Lenke til kommentar

Merker at vi har veldig ulik tankegang. Prøver å unngå high/high, og hvis jeg spiller med bare én spiss så prøver jeg å få inn en med litt ok luftstyrke.

 

Kvitter meg med coins nå, 500k forsvant tidligere i dag, og en annen som ville ha 600k. Kjører billig OP fram til FIFA 14, dette og dette.

Hvordan har du fått så mange coins i utgangspunktet da? Har du kjøpt eller tjent disse? Jeg bare lurer for jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg kan få kjøpt dyre spillere uten å måtte skaffe meg coins for ekte penger.

Lenke til kommentar

Hvordan har du fått så mange coins i utgangspunktet da? Har du kjøpt eller tjent disse? Jeg bare lurer for jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg kan få kjøpt dyre spillere uten å måtte skaffe meg coins for ekte penger.

 

Jeg har kjøpt pakker for totalt 149 kr, og kjøpte vel 125k eller noe av en fyr, tror jeg betalte ca 70 kr for det. Fikk noen titusener av en for å ha satt opp det beste laget for ham, i en slags konkurrranse. En annen som skulle gi seg med FUT ga meg IF Jovetic, og så har jeg solgt spillere på FUT 12 for 45 k på FUT 13. Resten er match coins og trading.

 

Da jeg solgte alt jeg hadde for et par dager siden endte jeg på nesten 1,9 mill.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle selge et par millioner coins også. Fant http://fifacointrader.com og hvis du har xbox er det den beste siden jeg har funnet for å få mest mulig, men man får mye mindre for å selge PS3 coins. Får 1200 kr for 2 mill på xbox der.

 

Hvis noen vet om en side man får mer for å selge så vil jeg gjerne vite det!

 

Har du eller noen andre her testet den siden? Greit å vite om en faktisk får betalt og ikke sitter igjen og har tapt alt.

 

Ser jeg får 52£ for 800k som jeg vil selge unna. Mulig det er mer å tjene på ebay? Noen som har solgt unna coins der?

Lenke til kommentar

Har du eller noen andre her testet den siden? Greit å vite om en faktisk får betalt og ikke sitter igjen og har tapt alt.

 

Ser jeg får 52£ for 800k som jeg vil selge unna. Mulig det er mer å tjene på ebay? Noen som har solgt unna coins der?

Kjøpte 100k derfra for en stund siden og det er flere youtubere som blir sponset av den siden, så du trenger ikke være redd for det. :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut, da er det bare å selge restene i klubben og kvitte seg med coins.

 

Mens jeg søkte på siden for å finne ut erfaringer fra andre kom jeg over autobuyer av forskjellige utgaver. Er dette noe som folk faktisk bruker og som virker, eller er det bare enda en metode for andre å få informasjonen de trenger for å overta kontoen din?

Lenke til kommentar

Høres bra ut, da er det bare å selge restene i klubben og kvitte seg med coins.

 

Mens jeg søkte på siden for å finne ut erfaringer fra andre kom jeg over autobuyer av forskjellige utgaver. Er dette noe som folk faktisk bruker og som virker, eller er det bare enda en metode for andre å få informasjonen de trenger for å overta kontoen din?

Har ikke noen erfaring selv man har hørt at noen gjør det, men at det er mange som har blitt bannet for det. Sikkert noen andre her som har mer peiling på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...