Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, pace.

 

Hvis det var til meg så er dette dyre og gode spillere som byr på så mye mer. Klag heller på svette tapere som løper rundt med walcott, emenike, muriel eller andre..

 

Skal ikke bruke muriel på dette laget, slet bare med å koble til Hamsik. Blir nok Di Natale her :-)

 

Hvis du ikke har tenkt å hjelpe til gå heller på lekeplassen http://www.diskusjon...?showforum=472. Kos deg! ;)

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Eg har nok satt sammen flere lag og spilt flere kamper enn du noengang kommer til å gjøre. Du kan uansett ikke komme bort fra at pace er det som beklageligvis enda regjerer i FUT enda EA insisterte (igjen) på at det skulle ha mindre å si denne gangen.

 

Eg sa min mening, og hadde nok tatt Italia hybriden du (?) har satt sammen. Men hadde gjerne laget begge for å se hvordan de spiller.

 

Det skal også sies at du spurte hvilket lag folk ville valgt, og eg sa pace laget. Det var fordi det så ut som du hadde lagt vekt på fart, om det var feil så ok men du trenger ikke ta alt som ett angrep.

 

Og eg vet også hvor andre tråder ligger her på forumet, så du kan legge fra deg den nesevise tonen med en gang.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Eg har nok satt sammen flere lag og spilt flere kamper enn du noengang kommer til å gjøre. Du kan uansett ikke komme bort fra at pace er det som beklageligvis enda regjerer i FUT enda EA insisterte (igjen) på at det skulle ha mindre å si denne gangen.

 

Eg sa min mening, og hadde nok tatt Italia hybriden du (?) har satt sammen. Men hadde gjerne laget begge for å se hvordan de spiller.

 

Og eg vet også hvor andre tråder ligger her på forumet, så du kan legge fra deg den nesevise tonen med en gang.

 

Ikke vær så høy på pæra, gutt.

Hvordan kan du si at du har spilt flere kamper enn jeg noen gang har gjort? Hvis jeg ville svettet med pace og sweatygoals kunne jeg vel heller satt sammen dette laget http://www.futhead.com/fifa/squads/7397318/ til 60k kontra mitt som koster godt over 1 million?

 

Og ja, jeg vet godt hva du mener med pace da jeg møter slike faggs hver dag. Lukter noe misunnelse fra din side though.

Lenke til kommentar

Lukter du misunnelse? Hvor får du det ifra? Misunnelse over at du kan sette sammen lag til over 1 million eller misunnelse over noe annet?

 

Ser ikke helt hvor du vil med disse kommentarene dine, men innleggshistorien din kan jo tyde på at det ikke nytter å diskutere med deg, da du kun kommer med smålige kommentarer mot andre sine meninger.

 

Og hvilke andre lag du KUNNE ha laget for å svette mot (faggs, utvid ordforrådet ditt litt kanskje) det aner eg ikke, og det bryr meg ikke særlig heller. Men nå har du fått hjelp til det du lurte på, som var hvilket lag folk ville valgt om de måtte velge så nå kan du begynne å bygge.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Lukter du misunnelse? Hvor får du det ifra? Misunnelse over at du kan sette sammen lag til over 1 million eller misunnelse over noe annet?

 

Ser ikke helt hvor du vil med disse kommentarene dine, men innleggshistorien din kan jo tyde på at det ikke nytter å diskutere med deg, da du kun kommer med smålige kommentarer mot andre sine meninger.

 

Og hvilke andre lag du KUNNE ha laget for å svette mot (faggs, utvid ordforrådet ditt litt kanskje) det aner eg ikke, og det bryr meg ikke særlig heller. Men nå har du fått hjelp til det du lurte på, som var hvilket lag folk ville valgt om de måtte velge så nå kan du begynne å bygge.

 

Lykke til ;)

 

 

Ikke bli smålig med å gå etter personen. Trodde du var noe mer saklig enn som så. Jeg tror du er meget misunnelig på at du sliter med å sette sammen et lag til 40k mens andre klarer lag over 1 million.

 

EDIT: At du sier jeg kommer med smålige kommentarer mot andre sine meninger da du har sjekket innleggshistorikken min tror jeg mer er et desperat forsøk fra din side da jeg sjeldent skriver på dette forumet. Og neste gang, bedre å svare på spørsmålet fremfor å provosere en krangel.

 

Lykke til selv :)

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Da forstod jeg det feil, beklager.

 

Var da ikke lett å skjønne heller da du skriver ''ja, pace'' istedenfor høyre, venstre eller serie A/bundesliga.

 

Var det til venstre eg mente ja. Skrev bare pace siden det laget hadde litt mer fart enn det andre.

 

Her er forøvrig mitt nyeste.

 

http://www.futwiz.com/squad/3772166

 

EDIT: Feil link

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Hadde ett vannvittig artig Fransk bronselag på FUT 12 som eg stort sett vant mot alle med. Skulle bygge det på FUT 13 men da var det fader meg 2 eller 3 spillere som var blitt bumpet opp til sølv.

 

Så ser slik ut nå, med to backer som mangler som da er sølv som eg ikke har giddet å skaffe.

Faktisk så er venstre og høyre midt også nye av året..ikke av den gode gamel klassen.

http://www.ea.com/so...C6Y5PinIqLz:ps3

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Haha fint det der! Virker som fifa 12 var mer stabilt enn 13 :)

 

Et spørsmål:

Hvordan var egentlig Fifa 12 angående pace og dens betydning? Spilte bare Fifa 11, pause 12 og nå 13. Har noe dårlig nett så hvis jeg møter et ekstremt pacelag så pleier det å gå veldig dårlig da vedkommede bare kan løpe rundt spillerne mine :confused:

 

Har faktisk også møtt en som brukte RB'er og LB'er på midtstoppernes plass for å utnytte den maksimale farten (forferdelig chem, men fortsatt). Da er man drøy. Veldig mange som utnytter dette.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...