Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mer om neste oppdatering - GDR3 her

et par artige saker her :)

 

men, jeg skulle ønske de gjorde noe med det standarde word-spelling opplegget, for det fungerer jaggu tregt og elendig - ikke minst at om man endelig får lagret et ord i sms så finnes det ikke nødvendigvis i ordlista når man skal skrive mail...

Har slutta helt å bruke det, er så lei av å sitte å vente på ordet mitt for så å se at alle mulige, merkelige bøyninger av det dukke opp istedet :hm: ....Swiftkey er nå det eneste jeg savner siden Samsungen...og det er hardt savnet...

Lenke til kommentar

Jeg håper så veldig at Facebookgreiene kommer iorden. Akkurat nå kan jeg ikke anbefale noen WindowsPhone-mobil til mine venner.....for de forventer alle på samme måte som meg at Facebook på telefonen kan stilles inn (og fungere stabilt) med notifications.

Liker ellers min Nokia 920 veldig godt!

Lenke til kommentar

Hvordan får man "skrudd av" musikkavspilleren? Veldig irriterende å ha sang etc poppe opp hver gang man justerer volumet/endrer til lydløs

Om du har brukt Spotify eller lignende, stoppet musikken og gått ut av programmet - vil Spotify ligge slik du forklarer, det øverst i skjermen når du skal justere volum/sette telefon til lydløs eller lignende.

Det forsvinner automatisk etter noen minutter her ihvertfall og jeg synes det er genialt at musikken ligger i Standby en stund etter jeg har stoppet den. Om man så vil fortsette å spille 5 minutter senere slipper man å gjøre nytt musikk-søk for så å måtte starte albumet/låta fra begynnelsen av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei igjen(:

 

jeg fikk Glance-oppdateringa igår og satset på at man nå fikk notifications i Glance, men det skjedde ikke :)

fikk ikke så god greie på hva oppdateringen gikk ut på heller egentlig, men kan se at Notifications i Glance er fjernet som en egen spesifikk option i settings-menyen. I stedet er det nå en samlet greie, klokke/notifications..uten at notifications fungerer som sagt :rofl:

 

ikke no big deal men gleder meg til det funker :)

Lenke til kommentar

 

Hei igjen(:

 

jeg fikk Glance-oppdateringa igår og satset på at man nå fikk notifications i Glance, men det skjedde ikke :)

fikk ikke så god greie på hva oppdateringen gikk ut på heller egentlig, men kan se at Notifications i Glance er fjernet som en egen spesifikk option i settings-menyen. I stedet er det nå en samlet greie, klokke/notifications..uten at notifications fungerer som sagt :rofl:

 

ikke no big deal men gleder meg til det funker :)

Glance notification funker ikke her heller ... så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet.

Ut fra det jeg har lest så tror jeg ikke GDR3 blir tilgjengelig for oss "her på berget" før over nyttår ...

 

EDIT:

Da sluttet plutselig Glance Peek å funke ... etter at telefonen har vært uten omstart i ca. en uke.

Tok en omstart - og det ser ut til å funke igjen. Så får vi se om det varer ...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Glance notification funker ikke her heller ... så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet.

Ut fra det jeg har lest så tror jeg ikke GDR3 blir tilgjengelig for oss "her på berget" før over nyttår ...

God morgen kjakan :)

 

nei det stemmer, selve oppdatering var faktisk for å fjerne tweaken vi fikk etter Amber oppdatering, hvor vi kunne tweake Glance til også å vise notifications.

Det står fremdeles skrevet i options menyen at også notifications skal vises i Glance men den har ikke lenger en egen skrollemeny. (gøy med norskengelske ord :rofl: )

 

Det står også som du sier at det kommer senere.

Lenke til kommentar

Installerte en Nokia care oppdatering igår på min 925 og etter det så resetter telefonen seg minst 1 gang i timen. SW reset hjelper ikke. Noen som har erfart tilsvarende på 920 eller 925?

 

Har nå avinstallert hele Nokia care og SW resatt telefonen så får jeg se om dette løser problemet...

 

Og der resatte den seg på nytt... sier at den må startes på nytt etter konfigurering... men hvilke konfigurering?!?! :confused:

Endret av itorgils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...