Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med sånn trådløs lader og deksel? Funker det eller er det best uten deksel hvis man skal ha trådløs lader? Lyst på trådløs lader nå som den endelig har sluttet og fryse

Funker helt fint med deksel. Null problem (jeg har en Otterbox og tykkere deksel får du ikke tak i ...) :p

 

EDIT:

Video:

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Jeg har hatt endel problemer med min Lumia 920. Har hatt den siden Feb, og jeg opplever dekningstap hele tiden, samt at folk ringer meg, men jeg får ikke samtalen. Så nå lurer jeg på en ting. Når man hever kjøpet pga reklamasjon, får man da igjen det man betalte, eller det butikken selger modellen for nå?

 

Kan nevnes at jeg kjøpte den for 5000 kr, og nå selger expert den for 4000 kr

Lenke til kommentar

1. Husk at de har lov til å prøve å fikse den / bytte den ut før du kan heve kjøpet.

 

2. Det du får igjen kan enten være det du kjøpte den for, eller dagens pris + masse renter som blir ca. nypris.

 

3. Tror problemet ditt kan løses ved å deaktivere 4G om du har det aktivert. 4G takler ikke samtaler, noe som gjør at den må hoppe frem og tilbake mellom 4G og 3G ved samtaler, noe som kan være trøblete.

Lenke til kommentar

Har det kommet en oppdatering iløpet av den siste måneden? Når er neste store oppdatering ventet, og er det isåfall win 8.1?

Nokia har en firmware oppdatering på gang (1308). Men etter alle problemene med denne i USA (AT&T) så tar det nok enda litt tid før den slippes her til lands.

Etter dette er det vel et par mindre oppdateringer (GDR2 og GDR3) før Win 8.1. slippes:

wpcentral: GDR2

Lenke til kommentar

Jeg har hatt endel problemer med min Lumia 920. Har hatt den siden Feb, og jeg opplever dekningstap hele tiden, samt at folk ringer meg, men jeg får ikke samtalen. Så nå lurer jeg på en ting. Når man hever kjøpet pga reklamasjon, får man da igjen det man betalte, eller det butikken selger modellen for nå?

 

Kan nevnes at jeg kjøpte den for 5000 kr, og nå selger expert den for 4000 kr

 

Hei,

Jeg har samme problem. Når jeg er i et 2G-område så kommer ikke folk gjennom. Fungerer bedre i 3G-området men har sett problemet der også. Jeg har en ulåst telefon hvor 4G var aktivert ved kjøp. Har vært inne til reperasjon 2 ganger, og venter på en swap. Er 4 uker siden lovde meg en swap nå.

 

3. Tror problemet ditt kan løses ved å deaktivere 4G om du har det aktivert. 4G takler ikke samtaler, noe som gjør at den må hoppe frem og tilbake mellom 4G og 3G ved samtaler, noe som kan være trøblete.

 

Dette gjør du fra ##3282# eller?

Husk at ved firmware 1308 har Nokia disablet denne, så ingen kommer inn. Så gjør du endringer før denne patchen kan du ikke angre uten å rulle tilbake oppdateringen.

Lenke til kommentar
Nokia har en firmware oppdatering på gang (1308). Men etter alle problemene med denne i USA (AT&T) så tar det nok enda litt tid før den slippes her til lands. Etter dette er det vel et par mindre oppdateringer (GDR2 og GDR3) før Win 8.1. slippes: wpcentral: GDR2

 

Ja, 1308 skapte mye nettverksproblemer for AT&T-mobiler i USA. Men disse har nå fått firmware versjon 1314 som har løst opp i problemene. Usikker på hva som kommer til Norge. Hva er siste firmware-versjon i Norge nå egentlig?

Lenke til kommentar

Noen som har oppgradert Likedin her inne. De sa at den nå er løftet til versjon 1.5 og det står også det i Windows store. Problemer er at det er versjon 1.1 som blir lastet ned. Versjon 1.5 har en god del nye funksjoner som ikke kommer opp, videre ser man i appen at det er versjon 1.1, pussige greier.

 

Noen tips her?

Lenke til kommentar

Skjedde noe artig igår. Jeg stod og surra på telefonen da noen et godt stykke unna meg ropte og lurte på om telefonen var rød eller om jeg bare hadde et deksel på. Jeg holdt telefonen opp og sa at den var rød, fullstendig uten deksel. Personen kom så bort å viste en heftig interesse for telefon, var svært imponert over skjerm og da spesielt farge og design.

 

Vi snakket så videre om hvordan Windows Phone var i forhold til Apple, og det endte vel med at personen kom til å gå for en Lumia.

 

Artig! GOD HELG :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Husk at de har lov til å prøve å fikse den / bytte den ut før du kan heve kjøpet.

 

2. Det du får igjen kan enten være det du kjøpte den for, eller dagens pris + masse renter som blir ca. nypris.

 

3. Tror problemet ditt kan løses ved å deaktivere 4G om du har det aktivert. 4G takler ikke samtaler, noe som gjør at den må hoppe frem og tilbake mellom 4G og 3G ved samtaler, noe som kan være trøblete.

 

 

Jeg betaler ikke 5000 kr for en TLF jeg må deaktivere nøkkelfunksjoner for å bruke

den til en så primær ting som å ringe og motta samtaler. Mobilen min har vært innen til rep, men de fant ingen feil. Jeg hadde håpt på at antenne eller slikt var defekt, slik at jeg kunne få en helt funksjonell TLF(Jeg elsker WP8 og nokia generelt). Jeg er glad Expert følger norkse forbrukerlover, for mandagsprodukter finnes, selv blant high-end mobiler slik som Nokia'en.

 

Takk for svar angående hvordan man får igjen etter tre forsøk på rep ;)

Endret av Germy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...