Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen min har "omstartet" (havner på pinkode-skjermen) ganske ofte den siste uken. Kan det være noe med innstillinger eller apper, eller er det automatisk oppdateringer som krever det. (Synes bare å skje når telefonen har ligget en stund hjemme, altså på wifi.)

Er nok redd for at det er ett av de to meste kjente problemene med WP8 - Frys og omstart:

Your Lumia is freezing / restarting?

 

Jeg har også slitt med dette, men etter at jeg flashet telefonen med 1308 firmware oppdateringa så har den ikke frosset eller restartet (det er 4 uker siden nå).

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

helsten2: Står det samme hos meg. mulig det er innbilning, men synes telefonen ble enda litt smoothere. :)

 

Etter jeg fikk purity pro ble jeg Nokia musikk + medlem. det er en god streaming tjeneste til en lav pris.

Fortsatt kjempe fornøyd med både 920en og purity pro! :)

Har også 2 stk Nokia play 360 som fungerer fint med lumiaen. Og 2 trådløse ladere da.

 

endelig ferdig med alt som heter kabler. hehe

Lenke til kommentar

helsten2: Står det samme hos meg. mulig det er innbilning, men synes telefonen ble enda litt smoothere. :)

Takk for det.

Positiv erfaring her også. Eneste "rare" var strømforbruket: De første timene hadde jeg over 30% i standby - hadde faktisk problemer med å få ladet ... Deretter var det endel dager med rundt 8% i standby. Nå (i uke 4) ser den ut til å ha stabilsert seg rundt 1.5-2% - som før.

Lenke til kommentar

fått lagringskontroll og bedre lysjustering. det merkes faktisk. mye bedre inne i mørke rom. :)

OS-versjon: 8.0.10211.204 står det, men dette var vel en Nokia oppdatering...

Ja, det er nummeret på Firmware, .......1308.0002

 

1314 skal visstnok også være på vei ut ifølge WpCentral...

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...