Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 grisefete filmer tatt opp med Lumia 920! Fantastisk musikk i tillegg! :xmas:

 

 

 

 

 

Antageligvis har vel den/de buggene som omhandler dette problemet slått til. Men vi er ikke mange dagene unna en oppdatering på problemet, så enn så lenge må vi (for de som har fått telefonen iallefall) leve med det :)

Bra bilder til tross for grusom musikk, (om det kan kalles det.)

Bildene hadde vært enda bedre om han kunne holdt kamera stille, men sikkert vanskelig i en sånn setting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan jeg også melde meg inn i denne tråden. Sort 920 bestillt fra Djuice til 699 med All in one web.

 

Noen som har testet ladeputen og ladeplaten? Lurte litt på å handle inn en slik med tiden.

Har ladeputen og den funker helt perfekt. Var redd den ville være veldig sensitiv ifht hvordan mobilen lå oppå osv men den funker uten problem. Så den er bare å anbefale til de som er interessert i den type funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Ingen fortjener "kjakeklask".

Det er primitivt og "lavpannet".

Uansett et godt kamera. Hadde det bare hatt like god zoom som 808, så hadde det blitt 920 på meg også.

 

Det var et forsøk på humor. Trodde det var åpenlyst :xmas:

 

Men ikke alle har anlegg for å skille poteter og agurker.

Endret av TheMoonMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

ifølge tester på bl.a. WP Central, jo...

Hvis du skal ha effekt av langtidslading, må du nok gjøre en jobb under selve ladeprosessen. Htc hadde en gang en oppskrift som ga merkbart bedre resultat. Husker ikke helt hvordan man utførte ladingen, men tror det var noe ala dette. Først lader du telefonen i 8 timer, mens den er avslått. Så starter du telefonen, slår den av igjen, for så å lade den i ett par timer. Dette gjentar du 4 ganger.

Vet at det ga merkbar forbedring, og da jeg fikk meg mugen batteri til min htc, så prøvde jeg på nytt, men denne gangen ladet jeg kun til jeg fikk grønt lys. Da ble ikke resultatet timfredstillende, så man må nok ta seg tid til å lade de to timene det er snakk om. Om dette kum virker på htc telefoner, vet jeg ikke, men kanskje verdt å prøve på 920?

Lenke til kommentar

En liten tanke ang apps.... Skjønner ikke helt greia egentlig. Jeg bruker tid til å ringe med, sende sms, kamera, vekkeklokke primært! I tillegg så bruker jeg Faktura fra telenor, GET, samt noen spill. Hva skal man med så mye apps egentlig? Eneste jeg egentlig savner er Spotify, og noen flere spill. Men det er/var ikke noen dealbreaker for meg... Føler at man har det meste man trenger.

 

Hva slags apps er det folk savner egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...