Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Sundan: kjøp en Nokia 100 så varer batteriet ENDA lengre.

Men siden det er en smartphone kan vi jo droppe å slå av Basic funksjonalitet for dytte batteritid.

 

Å ha påslått ting man ikke bruker er bortkastet energi. Gidder man ikke å slå på funksjonene når man har behov for det, så bør man ikke syte over manglende batterikapasitet.

 

Etter 12 000 svar i denne tråden på Apple sitt forum, så stengte de klagene på iPhone 4s. En kjapp browsing gir samme forslag som det jeg gav tidligere i denne tråden, men for all del, bare slå på alt og fortsett å klag...

Lenke til kommentar

 

Å ha påslått ting man ikke bruker er bortkastet energi. Gidder man ikke å slå på funksjonene når man har behov for det, så bør man ikke syte over manglende batterikapasitet..

 

Jeg klager ikke på manglende batterikapasitet, men på at en ny Lumia 925 med dobbelt så lang oppgitt batteribrukstid som en ny iPhone 4S varer under halve tiden av en 2 år gammel iPhone 4S med de samme funksjonene slått på/av. Jeg hadde da ventet at den skulle holde minst like lenge som 4S'en gjorde da den var ny. Etter 8 timer nesten uten bruk fra fulladet slår den seg av med tomt batteri, og en samtale på 15-20 minutter med 100% batteri reduserer dette til 80%. Telefonen er oppgitt til samtaletid på 18,3 timer, men med 20% ned på 20 minutter vil den holde under 2 timer. Stemmer dette med andres erfaring med samme telefon, eller er det feil på min?

Lenke til kommentar

Er vel det som er normalt å fovente av en telefon i dag mener nå jeg. Min klarer nok 2 dager, men det varierer jo selvfølgelig med bruken, og derfor er det greitt å lade den hver natt :)

Enig. Men den det er snakk om hadde betydelig lavere levetid, og det mener jeg er for lite, mens forslaget framlagt var å skru av alt av funksjoner som gjør at telefonen er annerledes enn en standardtelefon.

Lenke til kommentar

Har på det nødvendigste og min 820 varer ca 4 dager mellom hver lading.

 

What the..? Kan ha alt avslått på min 820, og tror fortsatt ikke jeg har sett den holde i mer enn 1,5 døgn.

 

Sidenote: Veit noen hvorfor man (tilsynelatende) må skifte til English (US) for å få 6snap til å funke med den nye oppdateringen?

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg en "har skjedd"-app. En der jeg kan registrere klokkeslett og tid for bestemte hendelser når de har skjedd. Noen som har forslag?

 

Edit: Kan jo bare lage en linje i en liste, men vil det skal være enklest mulig, ellers blir det fort til at man ikke har tid og tenker man skal ta det senere, og så glemmer man å registrere det. Det ideelle ville vært om man bare kunne trykke på en live tile og så ble det laget en post med dagens dato og klokkeslett ferdig utfylt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...