Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

L930 er også rimelig hissig på batteriet. Fikk den igår og den har ligget på 9-11% forbruk i timen - både ved standby og i aktiv bruk.

Får håpe den stabeliserer seg litt lavere etter hvert. Eller må jeg få meg en implant av et stikkontakt :tease:

Endret av helsten2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo men lesebriller eller progressive briller kan være løsningen. Hjelper lite med godt avstandssyn når alderstillegget kommer.

Kirurgi ville jeg holdt meg unna selv. Det hjelper ikke på dette uansett, da er alternativet som regel å operere inn en progressiv linse. Ikke spesielt anbefalt.

Ta en synstest, spesielt hvis det er et par år siden sist.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg tracke batteriforbrulet på min 1520?

Du må vente til 8.1, om du ikke har den ennå.

 

Da kommer Battery sense :)

 

Det lille jeg fikk testa 8.1 da jeg hadde det funka det veldig bra. Det redda meg bl.a en gang da jeg ikke kunne skjønne hva som søg batteri. Det viste seg forøvrig å være en fane i nettleseren, full av adds og annen møkk.

Lenke til kommentar

Irriterende at ikke "swype" tastaturet fungerer for norsk, eller er det bare for meg?

Noen som vet når vi med Lumia 1020 f.eks skal få oppdatering til 8.1?

 

Har det nå på min, så tror nok det.

MS har vel sagt at alle WP8 enheter skal få 8.1 :)

 

Nei, det er ikke bare for deg. "swype" funksjonen fungerer foreløpig bare med engelsk tastatur. Håper det om ikke så alt for lenge dukker opp med støtte for flere språk :)

Lenke til kommentar

 

Den som heter batterisparing.

 

Er ikke videre overbegeistret for den. Mangler en del for å gi meg en god oversikt over batteribruken.

Enig.. Denne hjalp meg ingenting...

Noen som har fått nyeste offisielle 8.1 (cyan?) ennå? Venter på living image!!

 

 

Ja, jeg har Cyan og offisiell 8.1.

 

Levende bilder fungerer bra, gjør det temmelig artig å se igjennom bildene. MEN, det fungerer bare når du ser på bildene via Nokia Camera. Den vanlige bildehubben viser rene bilder uten levende effekt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Den som heter batterisparing.

 

Er ikke videre overbegeistret for den. Mangler en del for å gi meg en god oversikt over batteribruken.

Enig.. Denne hjalp meg ingenting...

Noen som har fått nyeste offisielle 8.1 (cyan?) ennå? Venter på living image!!

Ja, jeg har Cyan og offisiell 8.1.

 

Levende bilder fungerer bra, gjør det temmelig artig å se igjennom bildene. MEN, det fungerer bare når du ser på bildene via Nokia Camera. Den vanlige bildehubben viser rene bilder uten levende effekt.

Når/hvordan fikk du denne?

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Den som heter batterisparing.

 

Er ikke videre overbegeistret for den. Mangler en del for å gi meg en god oversikt over batteribruken.

Enig.. Denne hjalp meg ingenting...

Noen som har fått nyeste offisielle 8.1 (cyan?) ennå? Venter på living image!!

Ja, jeg har Cyan og offisiell 8.1.

 

Levende bilder fungerer bra, gjør det temmelig artig å se igjennom bildene. MEN, det fungerer bare når du ser på bildene via Nokia Camera. Den vanlige bildehubben viser rene bilder uten levende effekt.

Når/hvordan fikk du denne?

 

Jeg har Lumia 930, forhåndsbestilte hos Elkjøp med avtalen facebook gruppen vår hadde med Elkjøp/Microsoft, hvor de 100 første fikk med en L520 og et 200 kr gavekort på Store.

 

Har hatt telefonen i over en uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...