Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den oransje Lumia 930 står som "Ikke på lager" nå og jeg har ikke fått noen bekreftelse :( Spørs om ikke jeg må få tak i den et annet sted. Noen som har fått bekreftelse på oransje 930?

 

Edit: Ringte Telenor som bekreftet at den oransje ikke var på lager. Fikk byttet til svart. Kjøpe oransje backover på eBay i stedet. Bonus med den svarte er jo at man får svart aluminiumsramme :)

Endret av Argai
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte oransje 930 hos Siba. Fikk sendingsbekreftelse på fredag. Er på posten nå. Men må vente med å hente den til jeg er hjemme

 

Dere som har fått. Hva fikk dere med av tilbehør?

Ser ut som at Nokia/Microsoft Norge har valgt å ikke ha noen promotering med Lumia 930 i motsetting til alle andre land hvor telefonen blir lansert.

Lenke til kommentar

Ser at kunder i England samt noen andre europeiske land, får med trådløs lader og høyttaler. Er det lov å håpe at vi også får det?

 

Da håper jeg Telenor/Djuice får ut finger'n i morgen.

Fulgte ikke med noen trådløs lader dessverre :( men har allerede to + cr-200. Min telefon er levert fra Tech Data/Imento. For øvrig er den så lekker at jeg sliter med å legge den fra meg:D
Lenke til kommentar

Da er L930 i hus ...

 

Men jeg synes alt ble veldig smått på startskjermen og vil gjerne ha samme antall tiles som jeg hadde på L920. I DP8.1 var dette mulig å konfigurere under "Start+Theme".

Nå ser denne muligheten ut til å være fjernet ...

 

Noen tips ...?

 

Det finnes ingen tips å gi deg. Så lenge skjermen har den oppløsningen så vil det bare være mulighet for mindre fliser.

 

Det var uvant i starten, men tok omtrent ett døgn før jeg ble vant til det. Nå synes jeg min 920 har ALT for store fliser :p

Lenke til kommentar

Forstørrelsesglasset? Er du dårlig til syns? :wee:

 

Jeg har ikke store problemer med å se hva som står.

Begynner å dra på åra, vet du ... Og hvis du får live-tile med font-størrelse 4 så sliter jeg :

post-206045-0-31999900-1404999278.png

 

Skjønner ikke at hvorfor MS har fjernet valget med antall flis-kolonner. Funksjonen er jo laget. Hvis brukeren vil ha store fliser - så la han få lov til det ...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Joda, small, medium og large - som før. Men large tar nå bare 75% av bredden, ikke 100% som før. Så selv om skjermoppløsningen er bedre så er teksten mindre - ihvertfall på live tiles.

Må vel over på phablet snart hvis denne utviklinga fortsetter ...

Så denne er helt borte fra innstillinger? (fra 1020 med 8.1)

post-280044-17782_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Joda, small, medium og large - som før. Men large tar nå bare 75% av bredden, ikke 100% som før. Så selv om skjermoppløsningen er bedre så er teksten mindre - ihvertfall på live tiles.

Må vel over på phablet snart hvis denne utviklinga fortsetter ...

Så denne er helt borte fra innstillinger? (fra 1020 med 8.1)

 

Korrekt.

Den var på DP8.1 på min L920.

Den er ikke med i WP 8.1 m/cyan på L930.

Men det er visstnok mulig at funksjonen vil våre der på telefoner med skjermer som har dårligere oppløsning enn L930

Lenke til kommentar

Du er vel ikke tilfeldigvis rundt førti?

Kan jo bare være alderstillegget på synet som trenger en fiks.

Vel, bruker jo kontaktlinser og har briller i tillegg. Kirurgi er utelukket.

Siden funksjonen for konfigurering av antall flis-kolonner jo er implementert, så ville det vært fint for oss geriater om de gjorde den tilgjengelig på alle telefoner ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...