Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var med i itavisen, men var mange år siden, husker ikke brukernavnet, har heller ikke lest avisen på flere år. Egentlig trodde jeg avisen var slutt.

 

Mine opplevelser med itavisen er bare dårlige. Jeg postet kommentar, ble bannet. Postet seiere, bannet. Tror det var en moderator som forfulgte meg. Da jeg klaget fikk jeg useriøse svar tilbake. Til tross at ingen av mine kommentarer var negative, men jeg utrykket mine meininger om saker...itavisen liker tydlig ikke folk som taler sine tanker om artikkler.

 

Useriøs og amatør avis IMO. De brukte Digg.com 99% av tiden sammen med Google Translate...tipper de har gått over til Reddit.com og Theverge.com nå.

 

Sånn, eneste "skjitprat" jeg har å si om itavisen.no

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Good riddence. Moderatorne på det forumet er de mest useriøse jeg har møtt...

 

Mine opplevelser med itavisen er bare dårlige. Jeg postet kommentar, ble bannet. Postet seiere, bannet. Tror det var en moderator som forfulgte meg.

Sånn, eneste "skjitprat" jeg har å si om itavisen.no

 

Trist at dere synes det :/

Vi gjorde vårt beste, selv om ikke alle avgjørelsene var like populære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Velkomen skal de vere, alle saman. :)

 

Forumtroll tar me med bak og deponerer på same stad som floppydisker.

Eg rydda litt opp i emnetittelen. Me vil ha minst mogleg teikn og styr for å markere ein tråd.

 

Dårleg oppførsel av moderatorar håpar eg me klarar å unngå. Skulle noko oppstå så rapporter det inn til [email protected]. Der vil det bli tatt hand om av administratorstaben.

Historisk sett har me i alle fall ikkje hatt store problem med dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Velkomen skal de vere, alle saman. :)

 

Forumtroll tar me med bak og deponerer på same stad som floppydisker.

 

Eg rydda litt opp i emnetittelen. Me vil ha minst mogleg teikn og styr for å markere ein tråd.

 

Hahah. Det høres veldig bra ut. Takk skal du ha :)

 

Jeg fikk faktisk sjikanerende melding på epost av moderatorne på ItAvisen basert på tidligere innlegg etter en diskusjon med en moderator der. Det var noen årsiden, men man kan trygt si at det forumet har hatt sine gode og dårlige dager, kanskje mest dårlige.Vet heller ikke hvilken moderator som skrev, siden det bare sto "[email protected]" eller noe.

 

Merkelig at det ikke sto noe navn. De fleste moderatorne jeg kjente til brukte å skrive under med sitt forumnavn.

Lenke til kommentar

Uff uff.. Det var ikke bra i det hele tatt. Håper du har kommet deg over sjokket da :p Det er ikke noe jeg ville likt heller, så jeg skjønner det godt dersom du er litt irritert og skuffet. Nå er den tida over på ITavisen, uansett :)

 

Hehe jeg er innom ItAvisen hver dag nesten, har bare holdt meg unna forumet. Var en av hovedgrunnen til at jeg i 2007 gikk over til Diskusjon.no. Mye mer seriøst. Heter StayPlation på ItAvisen BTW. Medlem siden 2004, men har hatt en konto før det også.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har brukt diskusjon før så lurer jeg på en ting.

Hvor kan jeg se de trådene som jeg har merket som favoritt, hvor finner jeg dem?

 

På mine innlegg er det en arkfane som heter favoritter.

De ligger forresten under mine innlegg+favoritter også, so du kommer til om du trykker på mine innlegg :)

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har brukt diskusjon før så lurer jeg på en ting.

Hvor kan jeg se de trådene som jeg har merket som favoritt, hvor finner jeg dem?

Klikk på "Mine innlegg" i menyen på forumet.

 

Eg er ikkje sikker på kva standardinnstillinga er, men du kan i alle fall redigere den som du vil. Enten at den tar med Mine innlegg og Favoritter, eller kun ein av dei. Mine innlegg er trådar du har posta i, med eventuelle avgrensingar på tid og kategori du kan setje i toppen.

 

Du kan fjerne innlegg frå Mine innlegg ved å klikke på Administrer ignorerte, eller trykke på X-en heilt til høgre på tråden når du er i Mine innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...