Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Velkommen skal du være, Chromeskull. Turen gikk uten problemer, ja? :wee:

 

Hehe, yes. Synes overgangen til denne gikk ganske så fint, synd at Itavisen skapte dems egen undergang. Tror mange av leserene kommer til å stikke før de blir dratt med. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

<--- TheMightyUnknwon fra ITavisen

 

Som dere vet har ITavisens forum blitt lagt ned. Dersom det er greit for Diskusjon.nos moderatorer vil vi gjerne fortsette den populære Skjitprattråden her.

 

Vi har fått lov av både moderator og administrator til å være her, så alle medlemmer av ITavisen er velkomne til å gjøre denne skjitprattråden like morsom og interessant som den vi hadde på ITavisen.

 

Vanlig nettetikette skal følges, og jeg oppfordrer alle til å lese retningslinjene for Diskusjon.no. Jeg er klar over at dere alle har lang fartstid på nettet, så jeg tror dette vil gå veldig bra.

 

Håper dette blir en fin tråd og at alle trives her :)

 

Ahh... Deilig å ha en skjit på Diskusjon.no! ^^

 

Hei btw, hyggelig å se mange kjente nick her på Diskusjon.no, utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din?

 

Nei, venter på svar i en tråd jeg har laget. Tørr ikke å kødde med voltage og slikt før jeg har peiling.

det tror jeg nok er best :p har ikke peiling på overclocking selv og har H100 :grin2: er vel ikke noe vits å klokke noe nå som jeg oppgraderer til i5 3570K :D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her!

Hvor ellers skal vi gå? Liker dette stedet bedre enn freak.

 

Enig der, vel som jeg sa bare glad å se dere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din?

 

Nei, venter på svar i en tråd jeg har laget. Tørr ikke å kødde med voltage og slikt før jeg har peiling.

det tror jeg nok er best :p har ikke peiling på overclocking selv og har H100 :grin2: er vel ikke noe vits å klokke noe nå som jeg oppgraderer til i5 3570K :D

 

Hehe, kult at du også har H100. :D

Tenker at jeg skal nok få den opp til 4,3 GHz til helgen, må bare få hjelp som sagt av noen som kan dette skikkelig godt og ikke noen som bare antar fordi da kan hele driten gå til helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...