Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

De gravde sin egen grav, spesielt med tanke på hvor tullete regler de hadde.

Moderatorene der oppførte seg som om det var sitt eget forum, og opprettet en tråd kun for url-linker. Absolutt alle url-linkene skulle i den tråden. Noe jeg sa var latterlig, og ba moderatorene slutte med å ødelegge forumet. Noe som endte med at jeg ble suspendert. Det virket heller ikke som om ITavisens admins brydde seg noe særlig om forumet. Ikke akkurat rart de mistet lesere da.

 

Slik jeg anser det er det moderatorene som var der er den største årsaken til at ITavisens forum gikk dukken. Ikke alle nødvendigvis, men noen iallefall.

Endret av Scorpion88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å si at det ikke var lov med url i skjiten da, istedenfor hele forumet?

Men ja, det er lenge siden nå. Det virket regelen ble så nøye tenkt gjennom før den ble satt til verks.

 

Prøvde å si, at artige.no bilder og annet "tull" ikke skulle i skjiten. men folk ga F i det. Så derfor ble den URL-tråden opprettet. Og folk som fikk 2 advarsler, måtte få en liten ferie. Men den forsvant etter noen mnd eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte aldri hva som var galt med verken url linker eller artige.no linker i skjitprat tråden, det ligger jo litt i navnet og det var ikke noe mer "spam" eller rot enn alle andre kommentarer med bare tekst.

 

Det er dog litt sant det scorpion sa, det så ihvertfall slik ut ifra utsiden.

 

Det som var "problemet" at vi som moderator, måtte sjekke vær link, og det var mye ekkelt, som ble postet som artige.no linker. Og når du kom på "jobb", og måtte gå gjennom 4-5 sider, med bare linker. Så ble det litt mye syns vi som var moderator på den tiden.

 

Reglen, var en haste regel, så det ble litt klønete, men folk skjønte det til slutt :)

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Velkommen skal dere være. Vi håper dere får "good time feeling" her hos oss.

 

Mvh

Jarmo :)

 

ps. bakrommet til Jarmo er en skummel plass.. :p

 

Takk for det :) Det tror jeg absolutt vi kommer til å få.

Skal huske å ikke gå på bakrommet, ja :p Heheh

 

Lurer på når Knut får dratt seg hit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...