Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lite til overs for dem... Istedenfor å sjekke om "brev" er for stor for postkassa eller i det minste ta den med slik at de kan levere den på døra leverer de først på postkontoret for og så slenge en lapp i postkassa om at den var for stor uten å prøve.

 

Såtr fortsatt "ikke klart til fortolling". Skjønner ikke den da objekter ut ikke skal fortolles såvidt jeg kan skjønne... Får vel sette meg ned å lese tolloven nå. Objektet er også en reklamasjon så burde da være untatt slikt vis det hadde vært slik.

Lenke til kommentar

Hadde iglenn vært her nå så hadde vi "fornærma" han... Posten er jo hans arbeidsplass og blir nesten en "religion" :p.

 

Hadde posten vært åpen for kritikk og interessert i å gjøre en jobb for kundene så hadde det vært noe. Men blir i allefall UPS vis jeg skal sende noe avgårde til utlandet igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde iglenn vært her nå så hadde vi "fornærma" han... Posten er jo hans arbeidsplass og blir nesten en "religion" :p.

 

Hadde posten vært åpen for kritikk og interessert i å gjøre en jobb for kundene så hadde det vært noe. Men blir i allefall UPS vis jeg skal sende noe avgårde til utlandet igjen.

Jeg tenkte på iglenn da jeg skrev de postene, og hvis han ser det da blir han sikkert dårlig humør etter på da.
Lenke til kommentar

Noen idioter har dog veldig lett for å slenge rundt seg med idiot-kommentarer om alt og alle, så tror ikke nødvendigvis folk tar seg så nære av det.

 

Posten kan det å være utrolig treige til tider. Har ikke forsøkt å sende pakker ut av landet, men har hatt et par tilfeller hvor ting som kommer fra utlandet har tatt veldig lang tid, både under og over 200kr. Brevpost er vel egentlig det eneste jeg er greit fornøyd med, tar som regel 1 dag.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Hadde iglenn vært her nå så hadde vi "fornærma" han... Posten er jo hans arbeidsplass og blir nesten en "religion" :p.

Glenn som faktisk vet hvordan ting funker der er jo bedre å høre på enn deg når det kommer til dette. SElv om han jobber der må han jo ikke forsvare de, og det du klager på er jo ikke noe han har noe med å gjøre så det hadde jo ikke vært noe problem for han å si noe negativt om posten...

Lenke til kommentar

Japp... men posten erikke helt gode når det kommer til post fra utlandet... Er flere som har opplevd større problemer da pluss at de bruker ekstremt lang tid bare på å få de gjennom tollsystemet enten det er under 200kr eller over. Over kan man risikere at det står fast i bortimot 14 dager eller mer.

 

Hadde trodd at når en pakke skulle forlate landet i forbindelse med en reklamasjon skulle gå greit, men sendte den for en uke sia og den har ikke en gang forlatt Norge, men ligger på ett tollager og koser seg.

 

Sendt en mail for bortimot 2 timer... intet svar fra de...

Heller ikke svar på den jeg sendte i går...

 

Hmm... 4 timer og enda ikke svar. 12timer har gått fra jeg sendte den i går... Vet ikke hva jeg kan kalle slikt, men det er ikke kundeservice i allefall.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Da jeg skulle sende min ps vita 3g til cdon ang reparasjon da, og det ble litt tull med navn og diverse da og den pakken hadde verdig på over 2000.kr. Men som cdon sa til meg allt var i orden med navn adresse og det og hvor pakken ble send til sverige, men men fikk brev fra tollen for det. Jeg måtte skrive på navn mitt etter navn og Adresse da, de i tollen ser navn mitt å adresse på pakken men jeg måtte fylle ut det brevet til tollen

 

Jeg vet ikke mange ganger jeg må har hentet små pakker med 2 til 3 cd'r i spill og filmer som får fint plass ipost kassen, det positive der jeg får jo litt trimmet da

 

Men er 1 spill, cd, film, da er posten veldig raske til og sende pakken da

Lenke til kommentar

Her i mitt tilfelle er det en startmotor til bilen... betalte 1k med frakt da jeg kjøpte den i fjor. 600kr før frakt ca. så har oppført det som verdi. Men har vist blitt problemer da en startmotor til nevnte kjøretøy kommer på over 2k her i landet. Og ikke klarer de å svare på hendvendelser heller. Sent enda en epost nå siden de ikke har klart å svare enda.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...