Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som alt var OK... Har kommet seg og snakka om det på kvelden for jeg sovna ;). Ikke alltid lett å vite hva slikt er og fikk sjekka ting opp. Kan ha vært en muskulær ting og hadde ubehaget helt til lørdag/søndag :p. Men alt er i orden nå og har lekt "jackass" i Hafjell hvor jeg tok noen fine tryn :p

 

Denne? Isåfall ser det dårlig ut på XDA.

 

Nope... ikke den ;). Men bra gjetta det skal du ha... Prod. starter på m

Lenke til kommentar

Bra det ;). Like greit å gjøre det skikkelig med en gang.

 

Da jeg bygde PC for en kompis for en liten stund siden tok jeg å gjøre det "lille" ekstra å stripsa alle kabler og rydda opp i kabinettet for han. Han har ikke klaget over sin maskin enda :).

 

Har modular her, men kompisen min fikk en som ikke var det. Men null stress og gjør ingenting på ytelsen det

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hehe... må fleipe litt med deg også ;). Kan jo poste noe, men tror nok jeg får ett hardt spark bak da ;)

 

@Joking: Non modular er en PSU hvor du ikke kan fjerne eller legge til kablene på. Den har alle kablene fastmontert og de kan ikke fjernes vis de ikke skal benyttes ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hva er en nonmodular PSU ?, jeg kan ikke så mye om data å det da. Men litt kan jeg men jeg lœrer mere jeg leser da :green:

en nonmodular/standard/ikke modulær strømforsyning er en strømforsyning der alle ledningene er satt fast inne i selve strømforsyningen, på modulære så kan du bruke de kablene du vil uten å måtte ha en hel haug ubrukelige kabler over alt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...