Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjør som meg...gå inn i kontrollpanelet ditt. Så velger du brukeren som er idiot (i dette tilfellet vet du jo hvilken;) ) så trykker du "Ignorer", og da er tullingen borte. :)

 

Å steike.. går det an? :D Wuhuu!

 

Rolf: Ja, du får nok kondolere. Har vært Android-fanboy lenge, men har i det siste fått øynene opp for Apples produkter. Har jo en Macbook også, så iPhonen spiller nok bedre på lag med den med tanke på at de er i samme økosystemet.

 

Windows Phone 8 og Lumia 920 frister også, men det er så lenge til den kommer ut. Dessuten er den så tykk :p hehe.. Men jeg liker retningen Nokia har tatt i det siste. De lager svært imponerende mobiltelefoner igjen, slik de en gang gjorde.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... en kompis som har GS3 sliter med å bruke den sammen med macen. De liker ikke hverandre så godt gitt...

 

Jeg har brukt både stock os som har vært på telefoner til Nokia sitt Symbian. Likte symbian og syntes det var ett bra OS, men med sine svakheter. Har også prøvd Microsoft sitt i versjon 6.5 mener jeg det var på en HTC Diamond. Tykkelse på en telefon er en faktor jeg bryr meg lite om. Jeg ser mer på generell ytelse og hva jeg får for det jeg legger ut for enheten. Ser også ut som at apple nå også gjør slik at du må kjøpe USB kabler fra dem og ikke "replica" kabler fra Kina..

 

Har vel "sniffa" på android og testa det fra versjon 1.4... Har kommet langt og føler det har blitt bra os. Problemet igjen er fragmentering av OS og leverandører som da ikke tilbyr oppdateringer. Heldigvis finnes det måter og ett miljø rundt det som gir brukere det leverandørene ikke alltid klarer å levere.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hahahhaha :D.. Er det som er så flott. Ingen andre enn meg som skal bruke den, så all kritikk jeg eventuelt måtte få for mitt valg preller rett av. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer slik på andres valg av mobiltelefon. Er helt uforståelig for min del :p

Har hverken Android eller noe fra Apple når det gjelder mobiler, så for meg er det det samme. :) Har bare étt søpleprodukt utenom som dessverre kommer fra Apple. :p Har aldri vært fornøyd med det. :) Men smaken er som baken.
Lenke til kommentar

Før eller senere må du bytte ut N8en din, Knut? Er vel den du har fortsatt?

Hva skal du gjøre da? Kjøpe ny Nokia med Windows Phone 8 da eller?

 

 

Jepp.. smaken er som baken, men det er det ikke mange som har forstått. Mange synes visst at alle skal ha lik smak, og de som har forskjellig smak kan tydeligvis bare drite og dra, i følge de.

Har aldri hatt en eneste iPod forresten.. Var Creative som gjaldt da jeg skulle ha meg Mp3-spiller :D Den fungerer fortsatt fint på tross av at den er 6-7 år gammel og kabinettet rundt kretskortene har falt fra hverandre. Ser jo ut som om den har vært gjennom krigen, den :p

Er forresten en Creative Zen Nano plus, og den er utrolig liten. Spesielt for å være laget for så lenge siden. Tror også den var ganske dyr. Den kostet vel oppimot tusenlappen for versjonen for 1 GB såvidt jeg husker. Mulig jeg husker feil. Var uansett en del penger.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Noen liker å rakke ned på andre telefoner/merker. Finnes tre grunner til dette:

  1. 10-år
  2. Misunnelig
  3. Misliker jøder.

:yes:

 

nå synker vel du også lavere...

Har alltid problemer med telefonene, og er alltid noe feil eller galt med nesten alle.

bare ikke så lavt.

hvorfor er man 10 år, misunnelig OG hater jøder når man misliker et merke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en Cowon X7 jeg har hatt i snart 2 år. Den har vært med på mye, men holder fortsatt bra koken. En av de beste jeg har prøvd og med en overlegen batterilevetid. Må bare finne lydkabel slik at jeg kan bruke den på bilen... aner ikke hvor den kabelen har gjort av seg siden jeg hadde bilen på EU.

 

@itSalat: han sier det fordi han ikke liker at andre "praker" ned eller er kritiske til merker han liker ;).

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Ja. er vel "ipoden" du ikke er så fornøyd med Knut og jeg kan forstå deg ;). Har hatt ipod her og da jeg gikk over til Cowon fikk jeg endelig det jeg savnet da jeg hadde en ipod :)
Stemmer det, og det er jo tungvint å bruke. Apple skryter av at det skal være så enkelt. Bare koble til iTunes osv. Men jeg vil ikke ha malware på maskinen min, og iTunes er nettopp dette. Og når man ikke vil ha malware på maskinen blir det ikke så enkelt med Apple lenger. ;)
Lenke til kommentar

Før eller senere må du bytte ut N8en din, Knut? Er vel den du har fortsatt?

Hva skal du gjøre da? Kjøpe ny Nokia med Windows Phone 8 da eller?

Jeg har mange Nokia'er igjen...hehe...får bruke en av de, for de funker alle sammen. :D

Neida, når jeg skal bytte blir det nok en S3 eller noe slikt. Vil ikke ha Windowsphone, og Apple er uaktuellt. Da er det bare én mulighet igjen liksom. :)

Lenke til kommentar
Ja. er vel "ipoden" du ikke er så fornøyd med Knut og jeg kan forstå deg ;). Har hatt ipod her og da jeg gikk over til Cowon fikk jeg endelig det jeg savnet da jeg hadde en ipod :)
Stemmer det, og det er jo tungvint å bruke. Apple skryter av at det skal være så enkelt. Bare koble til iTunes osv. Men jeg vil ikke ha malware på maskinen min, og iTunes er nettopp dette. Og når man ikke vil ha malware på maskinen blir det ikke så enkelt med Apple lenger. ;)

 

Enig der ;). Da jeg gikk over til Cowon kunne jeg endelig dra filer direkte over på enheten og nyte stor lagringsplass :). Touch enhet den jeg bruker og er jo såpass uvanlig at ikke alle skjønner hva den er for noe gitt :p

Lenke til kommentar

Jaokei :).. S3 er jo en god telefon så.. men innen du skal bytte ut telefonen din, har sikkert S4 kommet :p

Har hatt en del Samsungprodukter med Android, og det er jo helt greie produkter. Jeg synes likevel ikke byggekvaliteten er den aller beste. Det er litt plastic fantastic over det hele. Men du vet jo hva jeg synes om S3en regner jeg med. Har forresten ikke noe problem med å anbefale den til andre, og det har jeg gjort mange ganger. Folk har ikke alltid de samme meningene som det jeg har, og det er viktig å sette personlige preferanser til side når man skal anbefale telefoner til andre. Da er det bruksområdet deres man må se på.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt en eneste iPod forresten.. Var Creative som gjaldt da jeg skulle ha meg Mp3-spiller :D Den fungerer fortsatt fint på tross av at den er 6-7 år gammel og kabinettet rundt kretskortene har falt fra hverandre. Ser jo ut som om den har vært gjennom krigen, den :p

Er forresten en Creative Zen Nano plus, og den er utrolig liten. Spesielt for å være laget for så lenge siden. Tror også den var ganske dyr. Den kostet vel oppimot tusenlappen for versjonen for 1 GB såvidt jeg husker. Mulig jeg husker feil. Var uansett en del penger.

Hadde en Sony før jeg kjøpte den dritten fra Apple. Sonyen var det mye bedre lyd i også. I tillegg var den fin å se på. Skal vise deg etterpå. :)
Lenke til kommentar

Enig der ;). Da jeg gikk over til Cowon kunne jeg endelig dra filer direkte over på enheten og nyte stor lagringsplass :). Touch enhet den jeg bruker og er jo såpass uvanlig at ikke alle skjønner hva den er for noe gitt :p

Det er jo enkelt det skal være. Alt annet er tull. :)

 

Jupp... liker å ha det enkelt å kunne gjøre det slik jeg vil når jeg har en enhet ;).

 

@Kiriev: Nå har det også begynt å komme flere og flere vann/støtsikre telefoner også gitt. Ser ut som Sony pusher ut en del av de på markedet. Ikke sett så mye på specs, men bra at noen våkner blant produsentene og skjønner at forbrukere gjerne vil ha produkter som kan være med ut på tur :)

 

@Knut: slik ser den jeg har ut ;)

 

 

 

 

Bedre lyd enn i den fra apple og Cowon er velkjente for å lage enheter med bra lyd :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jaokei :).. S3 er jo en god telefon så.. men innen du skal bytte ut telefonen din, har sikkert S4 kommet :p

Har hatt en del Samsungprodukter med Android, og det er jo helt greie produkter. Jeg synes likevel ikke byggekvaliteten er den aller beste. Det er litt plastic fantastic over det hele. Men du vet jo hva jeg synes om S3en regner jeg med. Har forresten ikke noe problem med å anbefale den til andre, og det har jeg gjort mange ganger. Folk har ikke alltid de samme meningene som det jeg har, og det er viktig å sette personlige preferanser til side når man skal anbefale telefoner til andre. Da er det bruksområdet deres man må se på.

Kan godt hende at S4 har kommet da ja...hehe. Jeg pleier ikke å anbefale produkter til andre. Vi er alle ulike, og det jeg anbefaler passer kanskje ikke vedkommende. Og da er det litt kjedelig om vedkommende kjøpte det produktet jeg anbefalte. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...