Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 5 64GB = 9590 kr

SGS3 med 64GB minnekort = 5078kr

 

Ja, for det er jo det samme? :nei2:

Løst 64GB minnekort i en telefon, samme som å ha 64GB intern lagring i telefonen.

 

Med det dyreste abonementet til telenor og iPhone 5 64 gb så blir totalpris på 15.000 kr :O

 

Jaha, link er du snill?

 

Aner du hvor mye teknikk og hvor mye kvalitet Classe har ?

 

Nei, men det vet du? :hm: Prøvd den, hørt den, sett den og ja?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Med det dyreste abonementet til telenor og iPhone 5 64 gb så blir totalpris på 15.000 kr :O

 

Jaha, link er du snill?

 

 

Aner du hvor mye teknikk og hvor mye kvalitet Classe har ?

 

Nei, men det vet du? :hm: Prøvd den, hørt den, sett den og ja?

 

Her er link:

s%E5+mye+koster+iphone+5.jpg?o=4515862&w=550&frame=0&ee=

 

 

 

Prøvd den mot NAD sin forforsterker og Lyngdorf sin på B&W 802 Diamond ;)

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

 

Kult, jeg vil også har rød s3. lol.

 

Med det dyreste abonementet til telenor og iPhone 5 64 gb så blir totalpris på 15.000 kr :O

 

Jaha, link er du snill?

 

 

Aner du hvor mye teknikk og hvor mye kvalitet Classe har ?

 

Nei, men det vet du? :hm: Prøvd den, hørt den, sett den og ja?

 

Her er link:

s%E5+mye+koster+iphone+5.jpg?o=4515862&w=550&frame=0&ee=

 

 

 

Prøvd den mot NAD sin forforsterker og Lyngdorf sin på B&W 802 Diamond ;)

 

Nå er jo ikke de der spesial abonnementene myntet på privat kunder, de er mer kunder som lar jobben betale tlf.

 

har lyst på nytt skjermkort og strømforsyning... grønn PCB og ikke modular PSU er tingen &--#60;3

 

Wtf?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hehe... jeg glapp den. plukka den opp. trodde det var gått helt fint frem til jeg så på skjermen. Banna litt stygt da gitt :p. Tar meg en gåtur i nordmarka om noen uker med 2 dansker her. De skal lære overlevelse og skal være ute fra en fredag til en mandag. Har de ikke med seg riktig utstyr så kan jo dette bli en festlig tur :p

 

http://www.prisjakt....t.php?p=1172708

 

Hehe..Skjønner du banna litt da,utrolig lett å glippe mobilen du.

 

To dansker ja..kjenner jeg danskene godt nok så har de nok med seg litt på innelomma,kan bli moro :)

Lenke til kommentar

Skal være uten alkohol :p. Men tar med meg en liten tår i lomma her. Jeg er i det minste spent på hvordan 2 dansker overlever norsk natur. Han ene har jeg hatt med før og forlot han møkkings i hengekøye. Han har tilgitt meg og han andre for den episoden. Han fikk jo tak i en taxi så han kom seg hjem heldigvis :p

 

Blir en tur inn til Oslo å få den fiksa på mandag tenker jeg. Må bare finne kviteringen på den først :p. Har i mellomtiden en billig telefon som burde tåle litt som kommer forhåpentligvis i morgen. Måtte jo legge i ett adapter for å kunne bruke sim kortet mitt i den :). Blir turtelefonen min det gitt :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jepp,har vært veldig forsiktig med mobilen her,bruker Min Samsung Nexus som jobb mobil,tør ikke dra med SG3 på jobben...da hadde den sikkert vært ødelagt allerede ;)

 

Fikk ikke kake etter jeg donerte blod i dag...skuffende :p

 

 

Noen som har peiling på PC-skjerm her? Skal kjøpe 120Hz PC-skjerm til gaming, noen som vet om noen billige? (Helst 23-25')

 

Kjøpte meg denne http://www.komplett....aspx?sku=648274 for noen uker siden.

Meget fornøyd,etter litt tweeking i instillingene ble bilde meget bra og med null input lag og ingen screen tearing ble det et meget godt kjøp.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Jepp,har vært veldig forsiktig med mobilen her,bruker Min Samsung Nexus som jobb mobil,tør ikke dra med SG3 på jobben...da hadde den sikkert vært ødelagt allerede ;)

 

Fikk ikke kake etter jeg donerte blod i dag...skuffende :p

 

Har vært meget forsiktig med min GS3, men uhell kan skje... Til mitt forsvar så har kompisen min allerede greid å gjøre det med sin :p.

 

Nå sitter jeg uten telefon til jeg får den jeg har bestilt som turtelefon :)

 

Aldri fått KAKE når jeg gitt blod her :p

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på PC-skjerm her? Skal kjøpe 120Hz PC-skjerm til gaming, noen som vet om noen billige? (Helst 23-25')

 

Hei. Har selv kjøpt BenQ XL2420T veldig god skjerm. Vist du benytter deg av tilbude som komplett.no har på facebook får du skjermen for 1995,- uten frakt, med frakt rundt 2160,- :-)

Har sett på den, men hørte at den er tilregnet FPS-spill (som CS, COD, Battlefield). Funker den greit til litt andre spill som ikke er FPS (eks. Skyrim, GTA eller Max Payne) eller er da en annen skjerm å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...