Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

har ikke vært inne på itavisen sia forumet "daua" og det var da jeg trykka meg inn og fikk opp artikkelen om at forumet ble stengt :p.

 

Døll dag dette her gitt. Bare skolearbeid og ikke stort annet. Frister å finne frem en film eller 2 :p...

 

Er nok ikke bare hat mot ett vist firma. Tror flere begynner å bli MØKKA lei av at så fort det duker opp noe fra det så svelger pressen det rått og skriver utrolig mange artikler om det.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol.. nå skal visst ITavisen prøve å lære trollene gode manerer ^^,

 

http://www.itavisen....re-vaere-venner

De har visst også fått tak i moderatorer. Hvem som er villig til å gjøre den jobben der kan jeg aldri tenke meg til, men de har vel fått huket inn en uvitende stakkars kar :p

Regner med at det er noen av de gamle brukerne som bare har fått et nick ekstra å moderere med. ;)

De ligger hvertfall på latsida, for makan til personangrep og troll siste tida har jeg ikke sett maken til.. :D

 

C64 og RTFM kanskje?

Hehe....forumets to verste kverulanter. :D
Lenke til kommentar

Forumet går dårlig med barnslige drittunger og folk med sterkt hat mot et firma som det skrives nyheter om stadig vekk.

 

Endelig nye moderatorer som ikke har huet inni ræven forhåpentligvis. Moderatorene på ITavisen har tapt seg så jævlig gjennom tiden. GIkk fra gode og ordentlige moderatorer, til nisser som ikke har snøring på noe som helst og er tar parti i diskusjoner. Jeez, at de fikk jobben er meg en gåte.

 

Du er klar over at forumet ble nedlagt for snart en måned siden, sant? Så og si alle vi som var moderatorer ga oss også før det. Så det å klage over en dårlig moderatorjobb i det siste henger ikke helt på greip. Er forsåvidt enig i at moderatorne som var for flere år siden var svært gode mods, men mange av de som var moderatorer på slutten hadde vært med i mange år allerede.

 

Er forresten hyggelig at du synes at alle moderatorne på ITavisen gjorde en elendig jobb. Snakk om å sette folk i bås. Jeg gjorde iallefall den beste jobben jeg kunne, og jeg vet at alle de andre også gjorde det, pluss mer. Forresten skal det sies at vi ikke er roboter. Vi har egne meninger om ting og tang, vet du, så at vi noen ganger ble med i diskusjoner er vel ikke så rart.

Endret av Kiriev
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forresten skal det sies at vi ikke er roboter. Vi har egne meninger om ting og tang, vet du, så at vi noen ganger ble med i diskusjoner er vel ikke så rart.

Er ikke alle som skjønner den biten der. Vi får ha dem unnskyldt. ;)

 

Er forresten hyggelig at du synes at alle moderatorne på ITavisen gjorde en elendig jobb. Snakk om å sette folk i bås.
Noen må alltid klage. Ikke noe å bry seg om. ;)
Lenke til kommentar

Du er klar over at forumet ble nedlagt for snart en måned siden, sant? Så og si alle vi som var moderatorer ga oss også før det. Så det å klage over en dårlig moderatorjobb i det siste henger ikke helt på greip. Er forsåvidt enig i at moderatorne som var for flere år siden var svært gode mods, men mange av de som var moderatorer på slutten hadde vært med i mange år allerede.

Er forresten hyggelig at du synes at alle moderatorne på ITavisen gjorde en elendig jobb. Snakk om å sette folk i bås. Jeg gjorde iallefall den beste jobben jeg kunne, og jeg vet at alle de andre også gjorde det, pluss mer. Forresten skal det sies at vi ikke er roboter. Vi har egne meninger om ting og tang, vet du, så at vi noen ganger ble med i diskusjoner er vel ikke så rart.

Jeg vet ikke hva du vil fram til første avsnitt så, jeg svarer på siste.

 

Ja, skal jeg nevne navn på moderatorene da? Er det bedre? Jeg tror de vet dette veldig god selv.

Du gjorde en god jobb ja, det vet jeg ikke mye om, for du har ikke vært moderator så lenge heller.

Morsomt det siste du skriver der: "Vi har egne meninger om ting og tang, vet du, så at vi noen ganger ble med i diskusjoner er vel ikke så rart."

Ja, det viser nå bare enda et tegn på at du og de som har egne meninger om ting og tang, og tar parti i diskusjoner, ikke egner seg som moderator. Moderatorne skal være nøytral. Det er ikke så vanskelig. Moderatorene på dette forumet har klart det, så hvorfor skal ikke du og dere andre klare det?

 

Synd at noen av dem typen har flyttet over hit. :p

 

Ja, det er synd.

Lenke til kommentar

Er ikke alle som skjønner den biten der. Vi får ha dem unnskyldt. ;)

 

Noen må alltid klage. Ikke noe å bry seg om. ;)

 

Neida.. bryr meg ikke så hardt, men er likevel kjipt å se sånne folk kritisere uten mål og mening. Men jeg har jo egentlig blitt vant til det opp gjennom :p Han skjønner nok en dag at han ikke har rett i alt han sier, og at det er helt idiotisk å drive å kritisere folk basert på noe som sikkert bare skjedde en gang med en moderator.

 

 

Forresten.. nå skal Telenor få tilbake abonnementet sitt. Skal bytte til OneCall når jeg kjøper meg ny telefon i kveld. Skal bli godt å slippe å bruke Galaxy Sen lengre :D

Lenke til kommentar
Neida.. bryr meg ikke så hardt, men er likevel kjipt å se sånne folk kritisere uten mål og mening. Men jeg har jo egentlig blitt vant til det opp gjennom :p Han skjønner nok en dag at han ikke har rett i alt han sier, og at det er helt idiotisk å drive å kritisere folk basert på noe som sikkert bare skjedde en gang med en moderator.
Gjør som meg...gå inn i kontrollpanelet ditt. Så velger du brukeren, så trykker du "Ignorer". Endret av Zeph
Fjerna personangrep.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...