Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe,søren som du klager på Posten Rolf ;)

 

Tror jeg har vært veldig heldig,har hatt lite problemer med pakker både fra innland og utland.

Kan egentlig bare klage på personalet som jobber på det lokale postkontoret,post som forsvinner,hentelapper blir ikke sendt ut og generelt lite hjelpsomme.

Lenke til kommentar

Husker jeg bodde litt i USA. Da var honningrista nøtter ganske DIGG. men får ikke det her til lands :(. Frister å importere slikt selv vis det ikke dukker opp en dag :p

Kjøper man is i usa så får man så veldig mye, det er nesten store fat med is da. :eek:

 

Alt er STORT i USA. Er noe man blir vant med etter en stund der borte. Bestiller du middag på en restaurang er porsjonene så svære at du ikke klare å spise alt en gang. Praktiske er at man kan be om en "Doggy bag" så kan man ta med seg restene hjem :).

Lenke til kommentar

Forumet går dårlig med barnslige drittunger og folk med sterkt hat mot et firma som det skrives nyheter om stadig vekk.

 

Endelig nye moderatorer som ikke har huet inni ræven forhåpentligvis. Moderatorene på ITavisen har tapt seg så jævlig gjennom tiden. GIkk fra gode og ordentlige moderatorer, til nisser som ikke har snøring på noe som helst og er tar parti i diskusjoner. Jeez, at de fikk jobben er meg en gåte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...