Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jupp... liker å ha det enkelt å kunne gjøre det slik jeg vil når jeg har en enhet ;).

 

@Kiriev: Nå har det også begynt å komme flere og flere vann/støtsikre telefoner også gitt. Ser ut som Sony pusher ut en del av de på markedet. Ikke sett så mye på specs, men bra at noen våkner blant produsentene og skjønner at forbrukere gjerne vil ha produkter som kan være med ut på tur :)

 

Jeg er helt enig. Det at Sony har kommet med blant annet Acro S og Xperia Go som er vanntette og støt og støvsikre telefoner er en kjempepositiv utvikling. Spesielt for oss nordmenn :D

Savner flere toppmodeller som tåler en støyt. Det er rett og slett veldig få av de på markedet i dag i forhold til det det var før. Bare se på gamle telefoner fra f.eks Nokia og Sony Ericsson. De kunne man jo hive veggimellom før de ble ødelagt :p

 

Knut: Okei.. jeg er liksom ''the go-to guy'' i min vennekrets når det gjelder smarttelefoner. Liker å holde meg oppdatert på hva som finnes på markedet, og føler selv jeg er rimelig nøytral når jeg anbefaler telefoner til andre. Har ikke hørt en eneste person som var misfornøyd med telefonen jeg anbefalte. Har anbefalt både Xperia P, Galaxy S3 og HTC Sensation pluss et par flere, så :)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg har den gamle "haifinne" telefonen og den funker den dag i dag. Beste var at han greide å miste den i Drammensfjorden. Fant det ut en god stund etterpå og finner ut at han må vel gå å se om han finner den. Ringer til den og den lyser opp under vann. Var bare å plukke den opp fra bånn :p.

 

Har en vann/støtsiker telefon som jeg håper å få i enten i kveld/morgen. Må ta GS3en inn til Oslo å få swappa skjermen. Klarte å miste den i gulvet uten gummigreia jeg har på den ellers gitt :p

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

nå synker vel du også lavere...

 

hvorfor er man 10 år, misunnelig OG hater jøder når man misliker et merke?

 

Hvorfor synker jeg lavt ved å ramse opp tre mulige og høyst sannsynlige grunner til at folk hater f.eks Apple?

 

 

Ellers synes jeg du er veldig lett i ordvalget ditt. Misliker et merke? :nei2:

 

Er mange merke jeg misliker, for eksempel Sony, HP, Dell, XFX, men rakker jeg ned på merket i forums eller skriver slikt som MTK har i signaturen sin?

 

Jeg tenker at en av de grunnene der er grunnen til at folk hater Apple.

 

 

Nei, nå tror jeg det er best å gi seg. Jeg skjønner at det blir umulig å holde noe slags diskusjoner her i ITavisen Skjitprattråden.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

nå synker vel du også lavere...

 

hvorfor er man 10 år, misunnelig OG hater jøder når man misliker et merke?

 

Hvorfor synker jeg lavt ved å ramse opp tre mulige og høyst sannsynlige grunner til at folk hater f.eks Apple?

 

 

Ellers synes jeg du er veldig lett i ordvalget ditt. Misliker et merke? :nei2:

 

Er mange merke jeg misliker, for eksempel Sony, HP, Dell, XFX, men rakker jeg ned på merket i forums eller skriver slikt som MTK har i signaturen sin?

 

Jeg tenker at en av de grunnene der er grunnen til at folk hater Apple.

 

 

Nei, nå tror jeg det er best å gi seg. Jeg skjønner at det blir umulig å holde noe slags diskusjoner her i ITavisen Skjitprattråden.

jaja, bare du leser HELE kommentaren min først

Lenke til kommentar

Men jeg driter i hva andre folk kjøper, siden ca 50% av Norges befolkning har under 100 IQ.

 

Bra du driter i hva andre folk kjøper, vi trenger flere sånne, men:

Så, kun "smarte" folk med over 100 i IQ holder seg vekke fra Apple?

Jepp, hørt det også.

 

jaja, bare du leser HELE kommentaren min først

 

Har lest. Hva mener du?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Okei.. jeg er liksom ''the go-to guy'' i min vennekrets når det gjelder smarttelefoner. Liker å holde meg oppdatert på hva som finnes på markedet, og føler selv jeg er rimelig nøytral når jeg anbefaler telefoner til andre. Har ikke hørt en eneste person som var misfornøyd med telefonen jeg anbefalte. Har anbefalt både Xperia P, Galaxy S3 og HTC Sensation pluss et par flere, så :)

Det er slik her også, de spør og graver og skal ha tips. Men jeg sier som det er...vi har sikkert ikke samme smak osv. :) Men jeg kan selvfølgelig godt si hva JEG er fornøyd med og ikke fornøyd med ang mine ting som jeg har. :)

 

Her er mp3 jeg hadde før jeg kjøpte søpla. :)

 

 

538rgp.jpg

nmx6br.jpg

 

 

 

 

 

Bedre lyd enn i den fra apple og Cowon er velkjente for å lage enheter med bra lyd :)

Fikk ikke åpnet , Rolf. :) Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...