Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Når vi snakker om anlegg.. heheh :love:

 

210ylae.jpg

 

 

Da er bilen ferdig på oljeservice og ellers en liten sjekk, ser bra ut! :thumbup:

Nice !!!!!!!!!!!!

 

Hehe, skal ikke klage. Vurderer å selge det for å heller gå til innkjøp av PA-anlegg som kan fraktes litt rundt på diverse arrangement, og som også er litt rimeligere. Cerwin Vega koster. :hmm: Er usikker på hvor mye jeg egentlig kan forsøke og selge det for, ser høyttalere og forsterkere varier utrolig mye i pris. tilstanden er strøken i hvert fall.

 

Vurderer også å legge bilen ut for salg fo rå gå til innkjøp av en litt nyere, men vet ikke hva jeg skal gjøre i tiden mellom jeg får solgt den jeg har og til jeg får kjøpt ny.. Tar sin tid å finne det perfekte man leter etter. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, lurte på om eg skulle slenge meg i bilen etter jobb og køyra til Bergen og henta den der.... :D

 

Eg har lyst på 46" min no :hrm:

 

Hehe, er ikkje lett å smørja seg med tålmodigheit i slike sakar :roll:

 

Tenkte meg at den ikkje kom idag sidan det stod: "...blir videresendt." og ikkje "Under transport til terminal/utleveringssted."

 

Men posten kjem ofte innom her i 4tida og leverer/hentar post... så var litt usikker.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Regner nesten med at det er enkelt tilgjengelig, men det virker jo til å bli verre jo nyere bil det er snakk om. La merke til at det var gåent når bilen ble kjørt opp på "heisen" under oljeskift.

 

Vi har en BMW hvor ringene i ene "angel eyes"-lykten gikk, endte opp med å måtte ta av frontfangeren for å bytte dem. Byttet da like greit til hvite i begge lyktene, ser pent ut! :)

Lenke til kommentar

Fordi de da kan tjene penger på å gjøre jobben for kundene ;). Skal jo ikke la kundene gjøre ting selv vettu. Husker på en Ford Mondeo jeg skulle bytta pære på endte jeg opp med å skru ut framlykta for å komme skikkelig til. Noen biler må man jo nærmest "demontere" bare for å komme til en lyspære.

Lenke til kommentar

Eit tett samarbeid mellom verkstadar og fabrikantar ;)

 

Ja på Corolla'en var det berre nokre skruer og ut med lykta, då gjenstod det berre å dra ut pæra og og dytte inn ei ny. Alt eg trengte var ein skrutrekkar...

 

 

@Maximalyd: Når er neste EU-kontroll for bilen då? :D

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Vis du har innen februar kan du jo vise den i neste måned ;)
Jeg vet det. :) Men det er et par ting til jeg skal gjøre med den først. Skal bytte et hjullager i venstre forhjul. Det er liksom ikke bare å ta av navet osv...Man må ta av demper, fjær og dra ned dritten. :p Også skal jeg bytte en drivknute. Men har ikke sjekka om det er ytre eller indre ennå. Så det blir en liten verkstedjobb. :)
Lenke til kommentar

Litt mer jobb enn på min da ;). Da lageret røyk på min tok deg meg 15min å bytte. 10min på å finne det lageret jeg hadde liggende å gjøre det rent :p. For min del er det bare å løsne sentermutter og dra ut hele shiten.

 

@Kromskalle: Den er ikke god... Får ha god bedring ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

@Kromskalle: Den er ikke god... Får ha god bedring ;)

 

Tusen takk for det, Rolf. :)

 

 

God dag folkens. :)

 

Andre dagen på rad jeg må hjem pga. smerter.. Tok turen til legen og fant ut at det var mildten som var årsaken.

 

Såpass. Hva sa legen at du skulle gjøre da? Kan ikke være godt å gå slikt.

 

God bedring :)

 

Tusen takk for det, pms. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...