Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Mente visninger ja :p

Anlegg er jo morsomt når man har det og noen er jo mer lidenskapelig opptatt av lyd enn andre og (slik som meg) ;)

 

Sure... Lidenskapelig opptatt av lyd?, pfft. De som er opptatt av lyd pleier ikke å vær så jævlige på bassen men heller først og fremst på selve kvaliteten. Bass er greit men kvalitet teller også, bassen er jo som en makeup og bare kliner til slik at man ikke få hørt noe særlig av selve lyden.

Nei men så er jo jeg i tenårene og tenåringer pleier jo og like bass :p

Senere blir det nok noe mere fintspillende skal jeg si deg ;)

 

True story.. De som er glad i lyd kjøper ikke Cerwin Vega

 

 

618px-Trollface_HD.png

 

Men de som er glad i høy lyd derimot... :p

 

 

fc93647_Are_You_Fucking_Kidding_Me_HD_by_CrusierPL.png

 

 

Jeg er også i tenårene men jeg er ikke så veldig når det kommer til bass. Fintspillende vil jeg gjerne høre og ikke alt det "rare" du har kommet med på fullguffe. Musikksmaken våres er nok forskjellige men ærlig skjønner jeg ikke hvordan liker slikt. Jeg synes det er grusomt fordi alt jeg hører er det forbanna anlegget ditt som river ned huset ditt.

 

Igjen, senga, natta.

 

 

Og den var til?

 

Same shit, går til sengs, god natt.

 

Den var et supplement til det du skrev, tror jeg :p Eller noe sånt.. går til sengs jeg også. Natta folkens :)

 

Mehehe, god natt Kirie. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Er ikke noe "forbanna" anlegg, det er Cerwin Vega mann!!!

 

Bryr meg ikke. Anlegg er anlegg.

 

 

MhMh: folk er nok litt lei av å høre om CV anlegget ditt, og film snutten du deler hele tiden. På samme måte, som folk er lei av å høre bilen min, og Rolf sin ;)

 

Jepp. Synes det er kjekt når det skriver om bilene deres, i motsetning til et CV anlegg. Men men, må sove... natta for tredje gang i kveld.

Lenke til kommentar

har selv xls-12, men har ikke lagd noen filmer rundt det ;). Mitt funker bra til min bruk og har det koblet mot en bra stereoforsterker koblet til en PC med Xonar Essence STX :).

 

Er blitt mindre løveprat nå assap ;). Vis den ikke kommer gjennom Eu som vil komme som ett sjokk så blir det nok litt :p

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har selv xls-12, men har ikke lagd noen filmer rundt det ;). Mitt funker bra til min bruk og har det koblet mot en bra stereoforsterker koblet til en PC med Xonar Essence STX :).

 

Er blitt mindre løveprat nå assap ;). Vis den ikke kommer gjennom Eu som vil komme som ett sjokk så blir det nok litt :p

 

Hehe..hva er det jeg nettopp skrev Rolf?

Det er jo nettopp løveprate som gjør det hjemmekoselig her,sett i gang du ;)

Lenke til kommentar

Hehe..hva er det jeg nettopp skrev Rolf?

Det er jo nettopp løveprate som gjør det hjemmekoselig her,sett i gang du ;)

 

Hehe... Du får slappe av nå Rune ;). Jeg tenker å kjøpe meg en løve nr. 2. til neste år. La min stasjonsvogn da være sommerbil og ellers få stå lagret på ett sted jeg kan ha den stående. Skal jo få den hellakkert til neste år ;)

Lenke til kommentar

Hehe... Du får slappe av nå Rune ;). Jeg tenker å kjøpe meg en løve nr. 2. til neste år. La min stasjonsvogn da være sommerbil og ellers få stå lagret på ett sted jeg kan ha den stående. Skal jo få den hellakkert til neste år ;)

 

Javel,en løve til Rolf..hvilken modell tenkte du på da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...