Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som liker å spille slike spill UTEN musikk?

Jeg skulle gjøre oppdraget :

 

 

Hadde reddet hu jengungen, og skulle nå kverke han gamlefanten inni i tårnet sitt.

 

 

Og den jævla musikk gikk jo ikke an å ta av, utrolig monoton og irriterende lyd å høre om og om og om og om og omigjen. Spesielt når jeg ville bare snike mer rundt i huset og leite etter ting og tang.

Til slutt måtte jeg bare gjøre ferdig oppdraget og komme meg til helvete ut fra huset. Jezzzzz

Ja jeg er tydeligvis rar.

 

Det jeg synes er det beste med spillet, er at man kan gjøre ting på så mange forskjellige måter.

Må vel si at jeg gleder meg mer til Hitman enn dette spillet. Men tiden får nå se hva som blir "vinneren" ut av de to.

 

Synes ikke spillet såg noe spesielt pent ut, det såg alright ut.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette spillet i 3 timer nå og kan desverre ikke si at jeg anbefaler det til noen:( historien er dårlig og "vanlig" og gameplayet kan være utroooooligt seigt og det tekniske er helt ok bare.

Terningkast 3

 

Heller kjøp Deus ex Human revolution som er mye bedre!

 

Terningkast 1 til den anmeldelsen.

 

For at jeg ikke syns det er best!?? vi er i norge sist jeg sjekket!!! Og vis du leser tråden ser du at det er mangen som er enige. jeg sier ikke at det er dritt! MEN for fullpris så er det mye bedre spill der ute. men for 200kr er det helt greit kjøp! akuratt som Resident evil 6.

 

Lattis.

 

Så du syns 200kr er greit, men ikke 362? "Veldig" stor forskjell du.

Endret av Stifi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi får se hvor bra det går videre. Hvis ikke prolog-oppdraget gjelder, så er det bra. Teller slik nesten-oppdaget, forresten? Jeg har dessuten vært litt hardfør med de jeg har kvalt. Kastet de ned trapper og slikt, men gjorde det med målet mitt også, men han var fortsatt i live da jeg brannmerket han i alle fall.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Begynte å spille i går. Bestemte meg til slutt for å spille første gjennomgang helt uten hjelpemidler. Så bruker mye tid på utforsking bare for å finne frem. Men jeg storkoser meg. Har sikkert brukt 5-7 timer så langt. Har bare spilt gjennom 3 oppdrag så langt. Så skal ikke klage på spill tiden når jeg er ferdig :) . Stor koser meg :D .

 

Spiller gjennom nå, med mål om å drepe færrest mulig. Men tar det ikke fryktelig tungt om det går med ett par vakter. Så lenge jeg får en low rating. Hehe men hender jeg må henrette vakter eller personer som står å forteller om hvor onde de er. Vakter som virker snille i samtalene sine Gjør jeg alt for å ikke skade, ja det ER faktisk noen av de også, om man lytter :)

 

Selv så synes jeg grafikken er svært pen. Falt veldig for "maleri" grafikk stilen.

 

Må desværre være enig i at historien så langt ikke er allverden. Men verdenen er pulserende og levende, dette gjør opp for mye av den bleke historien.

 

Vansklighetsgraden på medium passer meg veldig bra. Jeg sliter ikke "veldig", men må reloade MYE mer enn noe annet spill jeg har spilt på lenge. Noen ganger må jeg gi opp å finne alternative ruter. Synes kampene er svært underholdene og har fin flyt. Hehe altid når jeg blir oppdaget så går jeg full Rambo til jeg dør, så reloader jeg å prøver igjen å få det til med sniking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg synes er veldig bra er kampsystemet, svært underholdene men også svært ufordrende.

Synes assasin's creeed er litt for mye rambo, det burde ha noe liggnende kampsystem som dette.

Men men man kan alltid finne noen feil på spill, jeg skal uansett kose meg med ac3 etter jeg er ferdig med dishonored, 2 gode spill :)

Lenke til kommentar

Har nå spilt gjennom spillet to ganger. Den første prøvde jeg og holde meg litt stealth, men det viktigste for meg var egentlig å komme meg gjennom oppdragene og prøve å samle inn så mange bone charms og runes som jeg kunne. Når jeg var ferdig følte jeg meg ikke så veldig fornøyd. En kort og middelmådig historiedel, med med veldig repetitivt gameplay. Følte ikke jeg hadde fått det jeg hadde betalt for.

 

I de fleste spill jeg kjøper så pleier jeg å prøve meg på alle achievements man kan få. Derfor kastet jeg meg ut i gjennomgang nummer to, der jeg skulle prøve meg på clean hands og shadow achievementene. Da åpnet spillet seg på en helt annen måte for meg. Fikk plutselig innsikt i hvor mange forskjellige valg du faktisk kan ta. Det gjorde også spillet mye mer utfordrende nå som jeg ikke kunne gå rundt og slå ned alle jeg så.

 

Skal nå inn i min tredje gjennomgang der jeg skal få tak i alle Sokolov-bildene og Mostly Flesh and Steal-achievementen. Blir nok også en jakt på de resterende achiementene etter det, gir meg ikke før jeg når platinum. Dette er et spill jeg absolutt kan anbefale. Unikt og underholdende. :)

 

To ting som har noe med historien å gjøre.

 

- Noen andre enn meg som tror at Emily faktisk er datteren til Corvo?

- På rulleteksten etter spillet kommer det opp at keiserinnen og hjertet du får har samme stemmeskuespillet. Det kan jo bety at hjertet faktisk er keiserinnens hjerte.

 

Endret av Handsome Robert
Lenke til kommentar

To ting som har noe med historien å gjøre.

 

- Noen andre enn meg som tror at Emily faktisk er datteren til Corvo?

- På rulleteksten etter spillet kommer det opp at keiserinnen og hjertet du får har samme stemmeskuespillet. Det kan jo bety at hjertet faktisk er keiserinnens hjerte.

 

 

Ganske sikker på at du har rett i den siste spoileren din, for den same tanken slo meg. For øvrig tykkjer eg dette hjartet er ein veldig fiks og fin detalj, spesielt dette med at ein får vite ting om karakterane ved å peike på dei med hjartet.

Alt i alt eit veldig bra spel, som lir litt av det klassiske snikespel-problemet: AI. Det blir for lett når vaktane ser deg, men "gløymer" det viss du klarer å gøyme deg igjen kjapt nok. Ikkje heller verkar dei å ha særleg til hørsel. Men slike ting må ein vel førebels berre godta i snikespel. Ser for meg at AI er rimeleg vanskeleg å gjere realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...