Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noen timer og hittil er det helt fantastisk. Det er veldig gøy å ta seg god tid å lese alle bøkene og høre på alle lydopptakene for å få litt innsikt i bakgrunnshistorien og kulteren i lik stil som Bioshock, og det gjør ikke så mye at spillet ligner veldig mye på det da jeg elsker Bioshock. Det som er litt dumt er at historien ikke er på høyde med det, i alle fall ikke til nå.

 

Men i forhold til atmosfære og genrell estetikk liker jeg det veldig.

Lenke til kommentar

Haha, vaktene er ikke særlig smarte. Helt i starten hvor det stod tre stk tok jeg ut han ene (uten å drepe han), men fikk ikke tid til å ta med meg fyren før de to andre snudde seg. Viste seg at det ikke gjorde noe. De brydde seg nemlig ikke at kompisen deres lå bevisstløs på bakken fem meter unna. Har vært flere episoder hvor de ikke reagerer, noe som trekker opplevelsen litt ned. Skal sette det på hard i stedet og se om det hjelper. Står på medium nå.

Lenke til kommentar

Har også spilt et stykke..... AIen er bokstavlig talt ikke særlig smart. Starten på spillet er også utrolig kjedelig, men det tar seg opp når man får blink, heldigvis.

 

Selv på very hard er spillet dessverre latterlig enkelt, noe jeg fryktet. (Og jeg er utrolig dårlig i FPSer) Dette trekker veldig ned for min egen del. Mulig det er vanskeligere om man går inn for å være voldlig, men om man sniker seg rundt så er det aldri veldig utfordrende. Kanskje det tar seg opp etterhvert, jeg håper virkelig det.

 

Historien og karakterene er også utrolig uinteressante, men dialogene og stemmeskuespillet er i det minste ikke så verst. Virker heller ikke som det er noe poeng i å være snill eller slem. Eneste som spiller noen rolle er den chaos level'en.

 

Spillet er i det minste ganske bra etter man får blink, og det er morsomt å fly rundt på brettene uten å bli oppdaget, og det var vel ikke mer man kunne forvente av dette spillet. Dishonored er et friskt pust når det gjelder AAA-spill, men klarer ikke se at dette kan forsvare noe særlig mer enn en 7er. Det er store mangler ved dette spillet, og da holder det ikke at det er bedre enn AAA-røkla anmeldere liker å sammenligne det med. .

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg har bare gjort tre oppdrag om jeg husker rett.

Må si at det jeg liker best så langt, er hvor mange forskjellige måter man kan gjøre ting på.

 

Til dere som har spilt igjennom spillet. Er det mulig å gjøre oppdragene på nytt, for å finne alle tingene osv osv?

Tenker siden det er mulig å trykke på replay når man har fullført et oppdrag.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette spillet i 3 timer nå og kan desverre ikke si at jeg anbefaler det til noen:( historien er dårlig og "vanlig" og gameplayet kan være utroooooligt seigt og det tekniske er helt ok bare.

Terningkast 3

 

Heller kjøp Deus ex Human revolution som er mye bedre!

 

Terningkast 1 til den anmeldelsen.

Endret av Stifi
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har prøvd dette spillet i 3 timer nå og kan desverre ikke si at jeg anbefaler det til noen:( historien er dårlig og "vanlig" og gameplayet kan være utroooooligt seigt og det tekniske er helt ok bare.

Terningkast 3

 

Heller kjøp Deus ex Human revolution som er mye bedre!

 

Terningkast 1 til den anmeldelsen.

 

Pluss for Deus Ex-anbefalingen.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette spillet i 3 timer nå og kan desverre ikke si at jeg anbefaler det til noen:( historien er dårlig og "vanlig" og gameplayet kan være utroooooligt seigt og det tekniske er helt ok bare.

Terningkast 3

 

Heller kjøp Deus ex Human revolution som er mye bedre!

 

Terningkast 1 til den anmeldelsen.

 

For at jeg ikke syns det er best!?? vi er i norge sist jeg sjekket!!! Og vis du leser tråden ser du at det er mangen som er enige. jeg sier ikke at det er dritt! MEN for fullpris så er det mye bedre spill der ute. men for 200kr er det helt greit kjøp! akuratt som Resident evil 6.

Lenke til kommentar

Mange forventet et action spill og jeg tror det er derfor enkelte ble skuffet. Hvis du løper gjennom oppdragene og skyter alle er ikke dette noe spill for deg. Det fungerer svært dårlig. Anbefaler å spille på very hard, da tåler en mindre og vaktene oppdager deg lettere. Noe som gjør opplevelsen mange hakk bedre, Spiller gjennom for andre gang nå, uten å drepe noen +at jeg ikke brukere andre "spells" enn "blink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...