Gå til innhold

Ta deg en tur i kirka


LonelyMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatorer!

 

Kan dere stoppe disse trådene uten mål og mening? Dette er et diskusjonsforum, ikke en posttavle på samfunnshuset.

 

Jeg viser til disse reglene fra moderator tom waits for alice :

 

1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning.

 

2. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget.

Endret av LiamH
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Moderatorer!

 

Kan dere stoppe disse trådene uten mål og mening? Dette er et diskusjonsforum, ikke en posttavle på samfunnshuset.

 

Jeg viser til disse reglene fra moderator tom waits for alice :

 

1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning.

 

2. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget.

 

Har jo tydligvis det da,siden alle anti kristnene henger seg på??? Men for all del,igrunn enig med det du skriver...for disse trådene blir det alltid bråk av;)

Lenke til kommentar

Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han.

Hvorfor skal jeg ta en tur i kirka?

Hvorfor skal jeg sitte der?

Hvorfor skal jeg tenke på Gud?

Hva er Gud?

Hvem er Gud?

Finnes det en Gud?

Hvem er skaperen min?

Har jeg en skaper?

Finnes det flere skapere?

Er skaperen hankjønn?

Hvorfor er skaperen hannkjønn?

Hvordan blir jeg sammen med skaperen min?

Hvorfor skal jeg bli sammen med skaperen?

 

Kritisk tenkning er et stort problem for de som bare pøser ut med tomme påstander.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...