Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg og vennen min fant en båt ved Cherno igår, planen var at han skulle lete etter bensin og jeg skulle passe på at ingen kom for å ta båten.

 

Jeg har bare et lite spørsmål: Hvem var jævl*n som skjøt og drepte meg? Bare vent, hevnen er søt, måtte du lide brutalt og bli spist av zombier levende, bandittsvin av en sadist!

 

Edit: Takk til dere som har brukt egen fritid, serverkapsitet og jobbet hardt for å holde serveren oppe, håper den ikke blir lagt ned, stå på!

 

Tror nok meg. Hadde en av dere en M14 aim på dere, som jeg tok?

Var på vei inn i Cherno da jeg hørte skudd i umiddelbar nærhet. Så da dere to og var sikker på at det var meg dere hadde skutt mot, så jeg kunne ikke la tvilen komme dere til gode. For meg var det skyt eller bli skutt. :)

Lenke til kommentar

Meg og vennen min fant en båt ved Cherno igår, planen var at han skulle lete etter bensin og jeg skulle passe på at ingen kom for å ta båten.

 

Jeg har bare et lite spørsmål: Hvem var jævl*n som skjøt og drepte meg? Bare vent, hevnen er søt, måtte du lide brutalt og bli spist av zombier levende, bandittsvin av en sadist!

 

Edit: Takk til dere som har brukt egen fritid, serverkapsitet og jobbet hardt for å holde serveren oppe, håper den ikke blir lagt ned, stå på!

 

Tror nok meg. Hadde en av dere en M14 aim på dere, som jeg tok?

Var på vei inn i Cherno da jeg hørte skudd i umiddelbar nærhet. Så da dere to og var sikker på at det var meg dere hadde skutt mot, så jeg kunne ikke la tvilen komme dere til gode. For meg var det skyt eller bli skutt. :)

 

Jepp, det var meg, men jeg skulle ikke drepe deg, jeg alt tabba faktisk spillet for å sjekke DayZ map på nett, men det var akkurat da M14 bestemte seg for å leve sitt eget liv og skyte i været på alle kanter. Bug much?

 

Jeg er friendly, sålenge ingen stjeler fra meg, skyter mot meg eller stalker meg over mikrofon. Sist gang noen stalket meg, så var det ganske mørkt og det eneste jeg hørte var "Pst.. Penis Penis Penis. I can see you" og pang der var jeg død, brutalt drept av en stalker, det var forresten i medic campen på Norway 14 om noen her på forumet føler seg truffet? Ta gjerne kontakt.

 

Jeg kaller meg forresten Max Manus på DayZ. (Har endret navn til Hafti.)

 

Edit: Attack on ground where your enemy belives you will not, from an unexpected direction at an unexpected time. Defend where your enemy belives you are not, and when he belives you will run. Surprise is the key to victory, and speed is the key to surprise. For the soldier, speed is life.

 

- Robert Jordan, Wheel of Time

Endret av Hafti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe jeg har gått glipp av men hvor finner man passordet ? prøvde å lete på hjemmesiden men fant ingenting som nevnte det.

 

Serveren var full i går kveld, så vi ser oss nødt til å begrense tilgangen litt inntil videre, beklager dette. Fra første post:

 

Passordet gis for tiden ikke ut, da vi ikke ønsker kø. Dersom antall aktive spillere går ned, vil vi begynne å gi ut passordet igjen.

 

Om du kjenner noen på serveren:

 

Kan jeg gi bort serverpassordet til venner?

Svar: Gjør gjerne det. Vi ønsker å bygge opp et bra nettsamfunn rundt serverne våre. Venner og venners venner er en flott måte å gjøre dette på!

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Jeg gir deg bare en klem

 

Med øksa mi

 

Gjenntatte ganger

 

... bakifra!

Saken er at endgame for store og små gutter (og jenter antar jeg...) handler om PvP. DayZ er moro å spille «fredelig» i starten, men få stoler på fremmede etter en stund. Forsøk å bli med i en gruppe, eller start en selv :)

Hvis vi er nyspawna i samme ærend i Cherno, så er jeg selvfølgelig friendly. Men hvis jeg har funnet masse fint gear og møter deg i villmarka, har nok paranoiaen slått inn for min del, og det blir kverking.

 

Drittunger hele gjengen :(

 

Neida, høres vel egentlig streit ut det. Kommer vel til å være sykt paranoid de første dagene uansett.

Lenke til kommentar

Wilbur, dårlig karma å loote fyren vi dreper, for deretter å logge av når vi dreper deg. Skulle gjerne hatt den M24-rifla.

 

Logge av ? Jeg døde og spawna på ny jeg.

 

Kanskje det er drap på ubevæpnede nyspawna folk som er dårlig karma ? ;)

 

Rart.. Liket ditt ble borte veldig fort. Vi lot deg jo leve, helt inntil du snappa opp det våpenet. :)

Endret av Pow!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...