Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kompiser er dere på denne serveren? Sånn, hvis jeg joiner som fersking, dør jeg på 2 minutter, eller rekker jeg å finne litt stæsj og ha det litt gøy før noe skjer?

 

Saken er at endgame for store og små gutter (og jenter antar jeg...) handler om PvP. DayZ er moro å spille «fredelig» i starten, men få stoler på fremmede etter en stund. Forsøk å bli med i en gruppe, eller start en selv :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Noen som har scripta inn en svart SUV. Møtte på de i Zelenogorsk.

 

Den spawner legit på serveren. Vi som har den.

 

(Rocket har ikke sperret bilen aktivt i DayZ koden, så de som har laget vår serversoftware har bestemt seg for å ha den med i serverkoden. Dersom Rocket sperrer den, så forsvinner den.)

 

Takk for at dere drepte meg når jeg la ned våpen for å komme bort til dere. Hjerteskjærende

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig moro med full server i kveld! Da tar vi noen dagers pause med å gi ut passordet, for å unngå kø på serveren. Dere kan gjerne gi bort passordet til venner, men fint om dere ikke gir det til fremmede. Ingen vil vel ha kø? :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Meg og vennen min fant en båt ved Cherno igår, planen var at han skulle lete etter bensin og jeg skulle passe på at ingen kom for å ta båten.

 

Jeg har bare et lite spørsmål: Hvem var jævl*n som skjøt og drepte meg? Bare vent, hevnen er søt, måtte du lide brutalt og bli spist av zombier levende, bandittsvin av en sadist!

 

Edit: Takk til dere som har brukt egen fritid, serverkapsitet og jobbet hardt for å holde serveren oppe, håper den ikke blir lagt ned, stå på!

Endret av Hafti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor kompiser er dere på denne serveren? Sånn, hvis jeg joiner som fersking, dør jeg på 2 minutter, eller rekker jeg å finne litt stæsj og ha det litt gøy før noe skjer?

 

Hvis vi er nyspawna i samme ærend i Cherno, så er jeg selvfølgelig friendly. Men hvis jeg har funnet masse fint gear og møter deg i villmarka, har nok paranoiaen slått inn for min del, og det blir kverking.

Lenke til kommentar

Ah, trodde den fortsatt ble resatt hver 6 time og at det var kl 6, 12, 18 og 24 ;)

 

My bad.

 

BBG 1 blir forsatt restartet hver 6 time, men det er problem med koden på ourDayz II som gjør at loading tiden blir grusom lang etter en stund oppetid. Inntil det problemet er løst restarter vi hver 3 time :)

Endret av @andretnet
Lenke til kommentar

Sadfez, var det du som nettopp cruisa NWAF med UAZ og forlot den på stripa der, mens du raida barracks?

 

Jeg sa ihvertfall pent takk for den, mens jeg kjørte avgårde i den :tease:

 

Fin M249 du hadde i den også i tillegg til annet div utstyr.

 

Vurderte om jeg heller sku knabbe våpenet, for så å ligge å vente på at du sku komme tilbake ;)

 

Kjenner jeg angrer litt på det siste :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sadfez, var det du som nettopp cruisa NWAF med UAZ og forlot den på stripa der, mens du raida barracks?

 

Jeg sa ihvertfall pent takk for den, mens jeg kjørte avgårde i den :tease:

 

Fin M249 du hadde i den også i tillegg til annet div utstyr.

 

Vurderte om jeg heller sku knabbe våpenet, for så å ligge å vente på at du sku komme tilbake ;)

 

Kjenner jeg angrer litt på det siste :ninja:

 

Forventet ikke at du skulle være der oppe med to zombie kills. Blir en ganske kjip løpetur for meg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...