Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Wilbur, dårlig karma å loote fyren vi dreper, for deretter å logge av når vi dreper deg. Skulle gjerne hatt den M24-rifla.

 

Logge av ? Jeg døde og spawna på ny jeg.

 

Kanskje det er drap på ubevæpnede nyspawna folk som er dårlig karma ? ;)

 

Rart.. Liket ditt ble borte veldig fort. Vi lot deg jo leve, helt inntil du snappa opp det våpenet. :)

 

Shit happens da. Har til dags dato ikke alt+f4 på noen, og tror ikke det kommer til skje med det første. Punktum finale

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg knerta nettopp Lother rett ved supermarkdet i Elektro, ca 5 min siden. Han quitta, eller så er det en bug som går.. Liket forsvant hvert fall... Han var ikke helt fersk, hadde PDW og noe AK/Enfield greier.

Det må ha vært bug for jeg respawna i Kamenka 3min senere, skøyt meg vei ut av kafeen og skulle over til office bygningen for jeg fikk litt panikk av han som løp forbi på utsiden med en drøss med zombier etter seg

Lenke til kommentar

Alright, er det noen som har lyst å forklare hvordan de fant campen vår? :p Ødelagt 3 biler og tatt 2 vehicles, kjørt over teltene våre (not cool man!) etc.

 

Hadde vært artig å høre historien... :p

 

Ups, det var ikke med vilje :) Takk for ATV med rocket launcher, heh :=)

Telta sto liksom plutselig i veien, midt inne i noe pigtrå. Måtte virkelig snike bilen inn for å prøve å luke parkere, så kom jeg vist litt borti alle sammen :)

 

-Jostein

Endret av Eon83
Lenke til kommentar

Wilbur, dårlig karma å loote fyren vi dreper, for deretter å logge av når vi dreper deg. Skulle gjerne hatt den M24-rifla.

 

Logge av ? Jeg døde og spawna på ny jeg.

 

Kanskje det er drap på ubevæpnede nyspawna folk som er dårlig karma ? ;)

 

Rart.. Liket ditt ble borte veldig fort. Vi lot deg jo leve, helt inntil du snappa opp det våpenet. :)

 

Shit happens da. Har til dags dato ikke alt+f4 på noen, og tror ikke det kommer til skje med det første. Punktum finale

Ja, jeg ble skutt ista av hrkrabbe ved ett deer stand, skøt meg flere ganger i hue og kroppen, men kom aldri opp at jeg var død så måtte relogge får å spawne på nytt.

Og kroppen min forsvant ifølge en kompis som var lengre oppe i skogen og covera meg. Btw hrkrabbe fikk som fortjent. hehe :)

Lenke til kommentar

Wilbur, dårlig karma å loote fyren vi dreper, for deretter å logge av når vi dreper deg. Skulle gjerne hatt den M24-rifla.

 

Logge av ? Jeg døde og spawna på ny jeg.

 

Kanskje det er drap på ubevæpnede nyspawna folk som er dårlig karma ? ;)

 

Rart.. Liket ditt ble borte veldig fort. Vi lot deg jo leve, helt inntil du snappa opp det våpenet. :)

 

Shit happens da. Har til dags dato ikke alt+f4 på noen, og tror ikke det kommer til skje med det første. Punktum finale

Ja, jeg ble skutt ista av hrkrabbe ved ett deer stand, skøt meg flere ganger i hue og kroppen, men kom aldri opp at jeg var død så måtte relogge får å spawne på nytt.

Og kroppen min forsvant ifølge en kompis som var lengre oppe i skogen og covera meg. Btw hrkrabbe fikk som fortjent. hehe :)

Aha. Jeg forsto ingenting når du ikke døde etter ett magasin, med flere skudd i hodet fra kloss hold. Gikk helt opp til liket ditt og sjekket puls og greier, så aldri kompisen din pga det. Litt kjipt å miste L85A2 AWS pga en bug :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...