Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dem som står bak disse serverene bør vurdere mulighetene for å implentere ting som f.eks propellflyet i arma 2, muligheten til å lage en base med militærtelt som i stary også videre. Dette er allerede blitt gjort på en plass det sistnevnte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er alle barna??????????????

De passer på stigen i cherno :)

stige camper as, flaks jeg bare tok med en as 50 da
Skrevet

stige camper as, flaks jeg bare tok med en as 50 da

Hehe, fikk ikke hatt den lenge da før jeg ble pepra i bakken. :(

Skrevet

Latterlig morsomt å ta dere gutta som kjørte felleskjøpet-bilen med et kombinert helikopter ambush, og deretter paratrooper drop (som henta utstyr i bilen deres) og ghillieman-insertion, mens jeg sirklet helikopteret rundt og spottet og fikk dere til å avsløre posisjonen deres. Beste scenen til nå, følte for en gangs skyld at vi hadde en bra taktikk :D

Skrevet

Kom dere vekk fra Cherno og Electro da hahaha, er det så vanskelig?

Vi har forøvrig hjulpet nyspawna folk med både helikopterskyss til airfield og gitt bort biler. Vi er snille vi!

• Liker 1
Skrevet

Finst det ingen vennlige spillere her?! Går i taket snart....

Tja, er ikke alle som skyter alt de ser. Forøvrig anbefaler jeg teamspeak og å begynne å bruke LFG tråden på forumet vårt. Man må jobbe littegrann for å skaffe seg en gruppe selv :)

Skrevet

Vi har forøvrig hjulpet nyspawna folk med både helikopterskyss til airfield og gitt bort biler. Vi er snille vi!

Det har jeg enda ikke sett, sett "folk som kjører ned Bambies langs kysten med bil..
Skrevet

Dere som sirkla Electro igår kveld og skøyt på folk? Virka ikke særlig innbydende det da.

Skrevet

Der daua jeg under innlogging, igjen.. Satan :p

Og igjen. Nå begynner det å bli rimelig irriterende.. Logget enda av midt ute på ett jorde i sted, stående. Så er det å løpe opp igjen å loote corpset da, tar vel 40-50 minutt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...