Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kronfjott, i så fall. Jeg meide ned en som lå oppå der med sniper i går kveld, men liket ble borte med en gang.

 

Det kan du trygt si. 10 kills på like mange timer er ikke akkurat bra gjort. Og med alle de bommene, så er det heller dårlig.

Ja, da logget han nok ut rett før han døde, for fjotten var ikke på toppen der etter at han hadde logget inn på ny igjen litt etterpå, så da var han nok å svimte en random plass med kysten vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Hah, var ikke jeg som bommet :) og spilte bare i 2-3 timer elns :) qq mer da plz

 

Jo, du bommet på meg, en jeg spilte med, og en annen random løk som løpte rundt der. Og tidligere på dagen, flere timer før denne episoden, så skøt du vel rundt 10-15 skudd uten at det kom opp noe kills. Dårlige greier! Men men, ikke alle kan være fødte snikskyttere ;)

 

Uansett, døde du, eller cheata du deg bort fra det taket, shd?

 

edit: du begynte å snakke om hvor fint vær det var i cherno kl 22. og gav deg i rundt 3 tiden. Det er mer enn 2-3 timer, kompis ;)

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

hm, så ALLE snipere i cherno er meg? Og jeg spilte totally ikke dota og guildwars i mellomtiden :)

Jeg lever fortsatt og har enda ikke tatt en kule. Kan godt sende deg noen lommetørkler om du skal fortsette å grine så jævli. :) EDIT: skøyt 13 kuler og fikk 10 kills :)

Endret av shd
Lenke til kommentar

hm, så ALLE snipere i cherno er meg? Og jeg spilte totally ikke dota og guildwars i mellomtiden :)

Jeg lever fortsatt og har enda ikke tatt en kule. Kan godt sende deg noen lommetørkler om du skal fortsette å grine så jævli. :)

 

Nei, bare den som bommer. Man trykker på "p", ser at shd er på, rett etter at noen har skutt med en M107, ser at det er en kill, så er det bare å se på forumet, så har du skrevet et tall. Noen ting er tilfeldige, men det der er ikke tilfeldig. Cheatet du deg bort fra taket da, shd, eller bare forflyttet du deg når du var logget av? :)

Lenke til kommentar

Så du ser på playerlist på serveren, ser at jeg er på, og anntar da, da det er 30stk på serveren at det kun er jeg som er i cherno området med en sniper. way to go med cheat accusations :) Kan ikke forestille meg hvor butthurt du egentlig er ettersom du sitter her å griner på forumet og kaster accusations rundt deg.

Ettersom nametags er av på serveren, vet ikke du hvor jeg er eller om jeg skyter med mindre du først ser meg og dreper meg, jeg har enda ikke dødd eller blitt spottet.

Lenke til kommentar

Så du ser på playerlist på serveren, ser at jeg er på, og anntar da, da det er 30stk på serveren at det kun er jeg som er i cherno området med en sniper. way to go med cheat accusations :) Kan ikke forestille meg hvor butthurt du egentlig er ettersom du sitter her å griner på forumet og kaster accusations rundt deg.

Ettersom nametags er av på serveren, vet ikke du hvor jeg er eller om jeg skyter med mindre du først ser meg og dreper meg, jeg har enda ikke dødd eller blitt spottet.

 

Nåja, 30 stk er å overdrive, men la gå. Jeg vet det er flere som snipet, men som jeg nevnte angående tilfeldighetene, så visste både jeg og han jeg spilte med hvor du var. Jeg kan jo gjenta meg; jeg ser du er på - ser hvem som døde (han jeg spilte med) etter et skudd fra en M107 - sjekker forum, og at du skriver du drepte han (en person), og dermed er det ikke lenger en antakelse, det er vel så og si sikkert at det er deg.

 

La oss nå få det på det rene siden du tydelig ble såret av et spørsmål (ikke accusations - beskyldninger), jeg spurte deg, jeg anklaget deg ikke for noe som helst. Å vri og vrenge på andre setninger/innlegg er ikke uvanlig, men det er nå måte på. Du unngår uansett spørsmålet mitt igjen; Hvordan reposisjonerte du deg? logget du av, reposisjonerte deg, og logget på igjen? Jeg er bare nysgjerrig på hvordan man klarer det du klarer, og husk, kompis; her er det ingen beskyldninger, bare spørsmål, at du unngår spørsmålet så til de grader peker bare mot en ting, og det får stå på din egen regning.

 

Du har ikke blitt spottet? Hvordan vet du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke flyttet meg fra der jeg satt i går, you're looking in the wrong direction :) Så for å summere opp, du sitter her å griner og prøver å fremstå som saklig, mens jeg fortsetter killstreaken min :)

og hvis jeg hadde blitt spottet, hadde jeg vært død by now :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke flyttet meg fra der jeg satt i går, you're looking in the wrong direction :) Så for å summere opp, du sitter her å griner og prøver å fremstå som saklig, mens jeg fortsetter killstreaken min :)

og hvis jeg hadde blitt spottet, hadde jeg vært død by now :)

 

Tja, hva er best, tror du? Å grine konstant og si at andre grine, eller å argumentere mot? Jeg antar du mener at det å si at alle griner hele tiden er det mest saklige. Saklig ;) Å prøve alt du kan for å uskadeliggjøre mine innlegg med å konstant presse inn ordet syting, qq, grining, og lignende er ikke bare barnslig, men det er jo på toppen av usaklighet.

 

Neida, posisjonen din ble verifisert flere ganger, så den vet vi sikkert ved å bruke lokkemat-prinsippet som du gikk på på første forsøk. Men for all del, det er jo lite vits å diskutere det. Jeg bare undret meg over at du plutselig var teleportert bort derfra, eventuelt om vi er 2-3 stk som er fullstendig blind eller overtrøtt. I din verden er vi vel begge deler, pluss grinunger, så du TRENGER ikke påpeke grining mer.

 

Å bli spottet er en ting, å drepe er en annen. Man kan spotte mange med makarov, men det betyr ikke at man kan zeroe den, og treffe på 200m avstand. Man kan heller ikke kaste øksen etter en fyr som sitter på et tak i 5-6 timer. Men spotte han er stort sett ikke noe problem. Såeh, da har du jaggu lært noe nytt i dag også :D

 

Slutt å grin? :p

Lenke til kommentar

Om du har for dritt aim til å drepe noen du spotter, er ikke det mitt problem :)

Dine innlegg er ingenting å uskadligjøre, og ja du syter som en 5 åring som ikke har fått lørdagsgodt.

 

Det du påstår er min posisjon er vell det høyeste taket i cherno, anntar jeg. Skrev ikke greengaffel at han fikk en kill på en sniper der tidligere i tråden? Hmmmmmm så hva om det IKKE var meg og du sitter her å vier dagen din til å prate piss om en sniper du har spottet, som ikke er meg :) Think about it

 

Ingen påstander du har kommet med er noe å motagrumentere da du ikke har noe fakta.

Lenke til kommentar

Om du har for dritt aim til å drepe noen du spotter, er ikke det mitt problem :)

Dine innlegg er ingenting å uskadligjøre, og ja du syter som en 5 åring som ikke har fått lørdagsgodt.

 

Det du påstår er min posisjon er vell det høyeste taket i cherno, anntar jeg. Skrev ikke greengaffel at han fikk en kill på en sniper der tidligere i tråden? Hmmmmmm så hva om det IKKE var meg og du sitter her å vier dagen din til å prate piss om en sniper du har spottet, som ikke er meg :) Think about it

 

Ingen påstander du har kommet med er noe å motagrumentere da du ikke har noe fakta.

 

Jeg har ikke sagt hvor din posisjon er/var, og det er fordi jeg antar du uansett vil benekte dette. Greengaffel, tja, om liket bare forsvant slik han skrev det, så høres det ut som han skadeskøt en som klarte å logge ut før blodet gikk tomt, men det vet jeg ikke nok til å uttale meg om. Dette kunne for alt vi vet være deg ;)

 

Flott at du fortsetter sakligheten din og desperat omtaler andre for grinunger. Du høres for meg ut som en grinunge ;)

 

Jeg har jo forklart hvordan jeg vet at jeg vet det var deg. Trenger jeg virkelig å gjenta meg for tredje gang? OK. Du skøt med en M107, stemmer det at du brukte en slik? Lokkematen ble drept, jeg så lys/flamme fra skuddet, 1-2 min etterpå oppdaterte du kills-streaken din på forumet. Hvem ellers kunne det vært?

 

Uansett, det er ikke så nøye... Du er usynlig, vet du ikke kan bli spottet, har ikke bommet, det er det andre som gjør, og har ikke flyttet på deg. Det høres mistenkelig ut, men det for oss grinunger og paranoide, ikke sant? :p

Endret av sjeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...