Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Chi3f din ball. Står der du som en vakker målskive i ditt søte tårn. Fikk akkurat loota drittet ditt, så kom det en gjøk å drepte meg igjen, haha! Jeg som var så glad for å ha fått meg M107 :(

 

Sånn går det når du skyter broren min, din gjøk. ;)

 

Haha, vi kommer og tar dere, så bare fortsett med tårn-snipingen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chi3f din ball. Står der du som en vakker målskive i ditt søte tårn. Fikk akkurat loota drittet ditt, så kom det en gjøk å drepte meg igjen, haha! Jeg som var så glad for å ha fått meg M107 :(

 

Sånn går det når du skyter broren min, din gjøk. ;)

 

Haha, vi kommer og tar dere, så bare fortsett med tårn-snipingen ;)

 

Sikker på det? Haha! ;)

Lenke til kommentar

Eg kommer opp for å drepe den gjøken som drepte Basalt, men eg møter på ch3f istedet, som ligger i sitt søte torn, så eg dreper jo han selvsakt. Så kommer basalt opp igjen for å assistere med ting og tang men blir drept i forsøket på å plukke dritet fra liket fra selv/ch3f. noen skyter meg uten at eg har gjort ild ifra meg , eg knekker foten å gjemmer meg. bandasjerer. pluttselig klarer en person uten noe annet en ein 8 slott bag å snike seg bak meg uten å lage lyd eller å vise noen tein til bevegelse, på mindre en 2-3 min.

har en misstanke om skittne triks her ?

eneste eg såg når eg ble beskutt var jo lyset ifra våpenet.

Lenke til kommentar

Eg kommer opp for å drepe den gjøken som drepte Basalt, men eg møter på ch3f istedet, som ligger i sitt søte torn, så eg dreper jo han selvsakt. Så kommer basalt opp igjen for å assistere med ting og tang men blir drept i forsøket på å plukke dritet fra liket fra selv/ch3f. noen skyter meg uten at eg har gjort ild ifra meg , eg knekker foten å gjemmer meg. bandasjerer. pluttselig klarer en person uten noe annet en ein 8 slott bag å snike seg bak meg uten å lage lyd eller å vise noen tein til bevegelse, på mindre en 2-3 min.

har en misstanke om skittne triks her ?

eneste eg såg når eg ble beskutt var jo lyset ifra våpenet.

 

Vel, det som skjedde var at du drepte chi3f i "det søte tårnet", og jeg, som voktet over det, skyter Basalt i det han klatrer opp. Siden jeg visste det var noen med en Enfield bak meg løp jeg vekk fra tårnet og så deg. Ga deg noen skudd før jeg løp og gjemte meg. chi3f, som hadde spawnet i Prigorodky, løp opp mot tårnet, så deg, og rullet sakte opp til deg, stjal en flare fra bakpacken din, og markerte deg, slik at jeg kunne løpe opp og drepe deg.

 

Grunnen til at du ikke så meg var nok at jeg fikk plukket med meg en ghillie fra ryggsekken som lå øverst i tårnet noe etter at Basalt hadde vært der.

 

Ikke spesielt skitne triks ute og går her, men morsomt var det læll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg kommer opp for å drepe den gjøken som drepte Basalt, men eg møter på ch3f istedet, som ligger i sitt søte torn, så eg dreper jo han selvsakt. Så kommer basalt opp igjen for å assistere med ting og tang men blir drept i forsøket på å plukke dritet fra liket fra selv/ch3f. noen skyter meg uten at eg har gjort ild ifra meg , eg knekker foten å gjemmer meg. bandasjerer. pluttselig klarer en person uten noe annet en ein 8 slott bag å snike seg bak meg uten å lage lyd eller å vise noen tein til bevegelse, på mindre en 2-3 min.

har en misstanke om skittne triks her ?

eneste eg såg når eg ble beskutt var jo lyset ifra våpenet.

 

Vel, det som skjedde var at du drepte chi3f i "det søte tårnet", og jeg, som voktet over det, skyter Basalt i det han klatrer opp. Siden jeg visste det var noen med en Enfield bak meg løp jeg vekk fra tårnet og så deg. Ga deg noen skudd før jeg løp og gjemte meg. chi3f, som hadde spawnet i Prigorodky, løp opp mot tårnet, så deg, og rullet sakte opp til deg, stjal en flare fra bakpacken din, og markerte deg, slik at jeg kunne løpe opp og drepe deg.

 

Grunnen til at du ikke så meg var nok at jeg fikk plukket med meg en ghillie fra ryggsekken som lå øverst i tårnet noe etter at Basalt hadde vært der.

 

Ikke spesielt skitne triks ute og går her, men morsomt var det læll.

 

Ja, hehe, kan føles sån pga veldig tilfeldig :)

Godt gjort :D

Lenke til kommentar

Det var jeg som lå i cherno med m107 og ble drept forresten (sjeve). Min andre ghillie suit i spillet :(

omg sjeve :O What happend to your theory?

 

Ingenting. Jeg kan gjenta det jeg har gjentatt 3 ganger nå; og siden det trengs, så skal jeg gjøre det.

 

"ser hvem som døde (han jeg spilte med) etter et skudd fra en M107 - sjekker forum, og at du skriver du drepte han (en person), og dermed er det ikke lenger en antakelse, det er vel så og si sikkert at det er deg."

 

Trenger jeg gjenta meg flere ganger nå, eller har du en et godt svar på dette?

Lenke til kommentar

At jeg drepte han ja det er vi enige om :) Hva med alle de 10-15 kulene jeg skøyt uten kills etc og at du liksom fant meg men jeg var magically borte? Og at greengaffel drepte en sniper der du trodde jeg var, men som ikke var meg. Begynner å bli ett par hull i teorien din :)

Lenke til kommentar

@Hunterz Awesome :wee:

 

Tok min første tur innom serveren og lurer på to ting:

 

1. Om man må på dass eller ta en bitteliten pause, kan man disconnecte og reconnecte rett etterpå, eller er man i fare for å bli banna da det kan bli mistolket for å logge for å leave gunfight / bli kvitt zombies? (om man bare ser i loggen)

 

2. Om nr1 er ok, kan man disconnecte for å fjerne zombies hvis man ikke har nok ammo?

 

Forøvrig takk til Masterix som "donerte" Alice pack + masse kjøtt og en del annet smått :wee:

Lenke til kommentar

At jeg drepte han ja det er vi enige om :) Hva med alle de 10-15 kulene jeg skøyt uten kills etc og at du liksom fant meg men jeg var magically borte? Og at greengaffel drepte en sniper der du trodde jeg var, men som ikke var meg. Begynner å bli ett par hull i teorien din :)

 

Hvilken teori snakker du om? Jeg har sagt jeg visste hvor du var. Du nekter for at det er mulig, for da hadde du vært død. Er du usynlig? I så fall gjør du noe som ikke er lov. Og joda, du ble plutselig borte fra der du var (der du drepte han fyren fra), men hevder selv du aldri har flyttet på deg eller mottatt noen kuler (som for så vidt kan stemme for alt jeg vet) til tross for at du på magisk vis (som det skrives på norsk) var bortevekk. Kanskje du ble skadeskutt, du logga av og var bortevekk?

 

Greengaffel sa vel strengt tatt at han meide ned en (som man kan gjøre uten å drepe dem), ikke at han nødvendigvis drepte han, og at liket forsvant, noe som høres ut som alt-f4. Jeg skal likevel ikke hevde det var deg, så du skal få slippe å grine over at jeg kommer med påstander til tross for at jeg har en anelse om at du ikke vet forskjellen på spørsmål og påstand :p

 

Du skriver at jeg trodde det var der Greengaffel drepte en sniper jeg trodde du var, men hvor har jeg sagt at jeg trodde det var der du var? Det er det bare du som har sagt, vennen ;)

Lenke til kommentar

"Kanskje du ble skadeskutt, du logga av og var bortevekk?"

"Er du usynlig? I så fall gjør du noe som ikke er lov"

Du kaster rundt deg med accusations, for å deretter påstå at det kun er spørsmål, og PLEASE bli mer butthurt av at jeg skriver noen ord på engelsk. Som om dine norsk kunnskaper rekker lengere enn nesa di.

 

Du prater bare piss og har ENDA ikke kommet med ett saklig argument. At jeg drepte kompisen din sier deg greit lite.

Jeg har ingen gunn til å grine, at the end of the day sitter jeg på tronen med mange kills, men du sitter fortsatt og skriver walls of text jeg så vidt gidder å lese igjennom. A day well spent :) l2p

Lenke til kommentar

"Kanskje du ble skadeskutt, du logga av og var bortevekk?"

"Er du usynlig? I så fall gjør du noe som ikke er lov"

Du kaster rundt deg med accusations, for å deretter påstå at det kun er spørsmål, og PLEASE bli mer butthurt av at jeg skriver noen ord på engelsk. Som om dine norsk kunnskaper rekker lengere enn nesa di.

 

Du prater bare piss og har ENDA ikke kommet med ett saklig argument. At jeg drepte kompisen din sier deg greit lite.

Jeg har ingen gunn til å grine, at the end of the day sitter jeg på tronen med mange kills, men du sitter fortsatt og skriver walls of text jeg så vidt gidder å lese igjennom. A day well spent :) l2p

 

Som jeg antok, så vet du antakeligvis ikke forskjellen på "accusations" (det er påstand på norsk) og spørsmål. Jeg spør med spørsmål. Og det kommer fra det du selv sier. Du sier du ikke kan ha blitt spottet. Hvordan vet du det? Svaret ditt ble litt søkt... "fordi da hadde jeg blitt drept", ikke nødvendigvis, sier jeg. Såeh, enten tror du at til og med en med øks som spotter deg hadde klart å drept deg som en selvfølge, eller så er du kanskje usynlig? I så fall er det fremdeles ulovlig.

 

Og igjen klarer du ikke unngå å mase om butthurt, qq, grining osv... Stå på!

 

Har ikke jeg kommet med et saklig argument? Det er strengt tatt du som legger ord i munnen på meg og tar utgangpunkt i påstander du selv har diktet opp at jeg har kommet med.

 

Du fikk drept han fyren fordi vi ville lokalisere deg. Det fungerte greit. Vi lokaliserte deg, og du bekreftet det med å skrive et meningsløst tall på forumet her; takk for det forresten. Er vel 5. gang jeg har gjentatt dette nå :)

 

Trone med kills? Tja, om du tror du får medaljer og sitter på troner av å plukke ferske spawns som løper rundt med makarov og øks, så vær så god, den tronen skal du med all heder og ære få ha for deg selv.

 

Dakar... Jeg forstår du sliter med å lese mine innlegg som er lengre enn "10" og "qq", for det ser jeg på dine norwegian kunnskaper... Liker du The Julekalender, eller virker det bare slik?

 

Gudd løkk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...