Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem som sniper i cherno nå ?

 

Fare for at det var oss

 

Det var en som lå på sykehustaket som vi prøvde å ta. Så ut som han hadde en enfield, han lå å krabba ganske lenge på taket der før vi ble beskutt selv.

 

Haha var nok meg ja, lå å venta på folk som skulle komme igjennom byen. Dere traff meg en gang, og mistet 6k blod! Jeg skjøt noen skudd borti skogen, var det der dere lå ?

Lenke til kommentar

Hvem som sniper i cherno nå ?

 

Fare for at det var oss

 

Det var en som lå på sykehustaket som vi prøvde å ta. Så ut som han hadde en enfield, han lå å krabba ganske lenge på taket der før vi ble beskutt selv.

 

Haha var nok meg ja, lå å venta på folk som skulle komme igjennom byen. Dere traff meg en gang, og mistet 6k blod! Jeg skjøt noen skudd borti skogen, var det der dere lå ?

 

Det ene skuddet ditt traff rett ved siden av oss, trodde det var en annen med sniper:P

Bra vi stakk, siden vi traff en fyr med AK et minutt senere som var på vei for å ta oss.

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden?

 

Fy som du klager hele tiden. Er da ingen som tvinger deg til å spille på servern. Er jo ingenting annet enn PvP å gjøre. Hvis man lager en camp så finner noen som deg den og ødeleger den, eller så mister man ting gjennom servern og hva skal man ellers gjøre da man er fult geara? Drepe zombier?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden?

 

Fy som du klager hele tiden. Er da ingen som tvinger deg til å spille på servern. Er jo ingenting annet enn PvP å gjøre. Hvis man lager en camp så finner noen som deg den og ødeleger den, eller så mister man ting gjennom servern og hva skal man ellers gjøre da man er fult geara? Drepe zombier?

Sant nok. Nei, intill rocket legger objectives og mer til så må det vell forbli slik.. Jeg ligger selv på vanlig dayz og camper ved NW airfield og mer og dreper folk jeg ser. Men jeg har en liten drøm på denne servern om å etablere en safezone/trading post, eneste det står på er viljen til andre her.. Et lite avbrekk fra å pvp eller lete seg ijel etter loot kunne jo vært tøft, men dette avhenger jo at folk her sammarbeider om det.

Lenke til kommentar

Ok, dere virka så butthurt med 2 stk spydige kommentarer til et enkelt spørsmål, så jeg catcha ikke helt den. God tur videre, det så gøy ut med ATV. :)

 

Overhodet ikke ment som spydig, snarere anbefalinger for å hjelpe deg til å forbedre deg. Kan gi deg lokasjon på en ATV pr PM som plaster på såret ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...