Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Det står henvist til hjemmesiden med serverregler. Så det står i førsteposten. Blir også spammet i ingame beskjedene.. Men ser poenget til Gyr0.

 

Vanskelig å stole på noen, men jeg unngår kirker om jeg har high end gear. Ingen vits å gå inn dit med mindre jeg har en høne å plukke med noen der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen hvis jeg går inn i kirka, de ser meg, jeg går til loot, så venter de litt og skyter meg. ikkenoe frykt reaksjon. snakka tilogmed i direct chat. Så dick move.

 

Det er kun en regel på serveren: skyt alt du ser! før du blir skutt..

 

 

These rules MUST be followed. If these are broken, you risk getting banned permanently from ALL our private servers.

Detailed rules will come shortly, but for now follow these simple rules:

Killing inside churches: NOT ALLOWED

 

OurDayz II - Server info, rules, more

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vu begynte å spille på denne serveren i går :) Vi var fem stykk tilsammen, hvor alle løper rundt som "noob", enn så lenge. Vi var i Elektro og Cherno rundt 23-tiden i går. Noen skjøt meg da jeg var oppi brannstasjonstårnet. Tok en del skade, men fikk blodpakke etter en stund :p Vi var to stykker som løp vekk fra skyteren. Løp sikksakk, så han bomma på alle skuddene heldigvis.

Møtte på en ny karakter i mellom storbyene, og prøvde å snakke til han, men ingen respons, så vi lot han være.

Vi hadde forankret to spillere i konstruksjonsbygget. Ene hadde ikke ammo, og den andre besvimte hele tiden. Så de ble litt smånervøs da en med AS50 løp forbi. Resten av gjengen prøvde å ta han igjen, men han ble borte :p

Lenke til kommentar

Det fins vel en kirke i hver av de større byene, det fins plenty andre plasser å plaffe ned folk. Ikke klag!

 

Forsåvidt enig, men da det ofte foregår en haug av fighter rundt kirkene, og han vi har skuddveksling med skyter kompisen min, for så "gjemme" seg inne i kirka, såklart han får ei salve godt plassert.

Lenke til kommentar

Var moro å erte folk med sniperen i går.. ikke helt god på zeroingen og travel time enda. Mye skade tok du i branntårnet på den ene kula Nerowulf?

Var helt i toppen da jeg ble skutt, og kula traff. Hørte tre skudd til, men tror ikke de traff. Da jeg endelig hadde klart å tukle meg ned til første etasje, forbi noen zombier, hadde jeg 4000 blod igjen.

Hadde ett magasin på våpnet mitt (M1911). Seks szombier, seks kuler. Ikke lett i den tilstanden jeg var i, men klarte faktisk å drepe de.

 

Så kom min kompanjong, og vi spurtet videre inn i byen, mens kulene traff få meter unna. :p Derette dro vi til sykehuset. Der var det ingen blodpakke. Heldigvis fant vi én på taket.

 

Du som skjøt på oss?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Var meg som skjøt ja.. Men ingen fare, mistet alt stæsjet mitt over natten plutselig, hadde ingenting av det når jeg logget på nå :) Utenom Camodrakten min da. Også har jeg fullt blod. Ellers er alt av utstyr vekk, har ikke lommelykt engang.. Hehe

samma her :/ hadde M4A3 CCO med 11 mags og en PDW. mye andre godsaker. men så logga ej på idag å alt er borte, ikke starter gear engang å backpack :p
Lenke til kommentar
Var meg som skjøt ja.. Men ingen fare, mistet alt stæsjet mitt over natten plutselig, hadde ingenting av det når jeg logget på nå :) Utenom Camodrakten min da. Også har jeg fullt blod. Ellers er alt av utstyr vekk, har ikke lommelykt engang.. Hehe
Var kanskje du som skøt på oss flere ganger? Var et tilfelle hvor han ene av oss ble litt usikker. Visste ikke om du (eller en annen) skjøt på han eller prøvde å skyte ut zombiene som løp etter :p

 

Hvilket våpen brukte du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...