Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var meg som skjøt ja.. Men ingen fare, mistet alt stæsjet mitt over natten plutselig, hadde ingenting av det når jeg logget på nå :) Utenom Camodrakten min da. Også har jeg fullt blod. Ellers er alt av utstyr vekk, har ikke lommelykt engang.. Hehe
Var kanskje du som skøt på oss flere ganger? Var et tilfelle hvor han ene av oss ble litt usikker. Visste ikke om du (eller en annen) skjøt på han eller prøvde å skyte ut zombiene som løp etter :p

 

Hvilket våpen brukte du?

 

Jeg fulgte dere en god stund, så ut som om dere til slutt løp ned mot vannet og igjennom industriområdet i Elektro mot cherno :) Hehe.. Brukte DMR.

Lenke til kommentar

...

Jeg fulgte dere en god stund, så ut som om dere til slutt løp ned mot vannet og igjennom industriområdet i Elektro mot cherno :) Hehe.. Brukte DMR.

Ja, vi tenkte det var best. For ved strandkanten er det en liten bakke ned, så da tenkte vi det var vanskeligere for deg å skyte på oss, siden vi var rimlig sikre på at du var oppi åsen. Samt er lettere å holde styr på zombiene i industriområdet.

 

-----

 

Er det ofte karakterene blir resatt?

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig, er server restart hver 3. time. Det skal ikke ha noe å si på kjøretøy, telt, karakterer osv osv, men det hender det bugger seg. Er server restart 18, 21, 24, 03 osv osv. Helt vanlig med alle servere, men her kjører de hver 3. time, holder serveren rask og fin hvert fall :)

Lenke til kommentar

Er noe alvorlig galt med denne serveren... Joinet nå etter å ha vært utlogget i ikke mer enn 2 timer og har nå mistet alt av utstyret mitt igjen.. M107 og L85 AWS... Jippi... Og ja, skal rapportere til det andre forumet også.

 

Samme her. Logget på uten noe gear og spawnet i elektro. Hadde dog zombie kills.

Lenke til kommentar

Er en del gamebreaking bugs med denne serveren.

 

Misliker sterkt at man ikke kan ødelegge vehicles og telt, de bare spawner der de sto. Tar bort mye av morroa, spesiellt når serveren restarter hver 3. time. I tillegg har vi jo bugs som følger med clienten, spesiellt bandit skin er utrolig irriterende.

 

Merker det har blitt mindre og mindre folk på serveren også, synest personlig at 20 personer er for lite, da orker jeg ikke spille der.

 

Håper ting tar seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Er en del gamebreaking bugs med denne serveren.

 

Misliker sterkt at man ikke kan ødelegge vehicles og telt, de bare spawner der de sto. Tar bort mye av morroa, spesiellt når serveren restarter hver 3. time. I tillegg har vi jo bugs som følger med clienten, spesiellt bandit skin er utrolig irriterende.

 

Merker det har blitt mindre og mindre folk på serveren også, synest personlig at 20 personer er for lite, da orker jeg ikke spille der.

 

Håper ting tar seg opp etterhvert.

 

Det med telt og kjøretøy gjelder offisiell hive også. Gjorde hvertfall det i 1.7.2.4

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli en smule teit med bugs, andre gangen på 2 dager jeg har mista alt jeg hadde på meg, og vet ikke om noen andre har hatt lignende problem etter denna restart buggen at biler har blitt borte?(vet noen kan ha tatt dem, men 2 av oss har mista motorsykkel og bil etter restarten)

 

Funker ting greit borte på bbg1? eller er det like buggy?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...