Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du tar deg 2 sec og leser de to siste sidene ser du at du ikke er alene mono.

 

beklager, hadde bare 1

 

fikk jo med meg at mange hadde mista tingene sine, men det egentlige spørsmålet mitt var om noen hadde en bil som har blitt borte fra der den ble savet sist.

Endret av Monobryn94
Lenke til kommentar

Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye!

 

 

edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Noen jeg spilte med i går opplevde dette:

 

Fant en bil, kjørte rundt. Så ble de sprengt av en RPG. Mens de lå for døden og i svime utenfor bilen, kom en "SWAT"-bil og dro kroppene til veien og skøyt de.

 

Hva skjer med RPG og SWAT-bil? Er det spawnet inn?!

 

RPG er med i vanilla DayZ. SWAT-bil er noe som følger med på den private server builden.

 

 

apropos, fra serveren:

Jimmy Fresh feat. Team Delta - Black SUV

 

http://www.youtube.com/watch?v=5pZqfw2w7Ao&list=UUE67i79kEShUsnuUPYwuGxg&index=5&feature=plcp

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Noen jeg spilte med i går opplevde dette:

 

Fant en bil, kjørte rundt. Så ble de sprengt av en RPG. Mens de lå for døden og i svime utenfor bilen, kom en "SWAT"-bil og dro kroppene til veien og skøyt de.

 

Hva skjer med RPG og SWAT-bil? Er det spawnet inn?!

 

Vi skjøt dere i går med en as50 og en suv.

Lenke til kommentar

Noen jeg spilte med i går opplevde dette:

 

Fant en bil, kjørte rundt. Så ble de sprengt av en RPG. Mens de lå for døden og i svime utenfor bilen, kom en "SWAT"-bil og dro kroppene til veien og skøyt de.

 

Hva skjer med RPG og SWAT-bil? Er det spawnet inn?!

 

Vi skjøt dere i går med en as50 og en suv.

Hehe, okay den er grei. Jeg var ikke der, men de fortalte meg det og sa det var RPG. Men vet at AS50 kan sprenge en bil ja. ;)

Samt de var ikke vant til en SUV, så de trodde det var spawnet inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...