Gyr0 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Der hadde vi en skikkelig utskyting med noen folk hadde SUV og Ural lastebil. Siggi, CH drita, tony og en eller to til. Hvordan får jeg reportet de her for å LOGGE SEG UT OG INN. Har jo ikke navnet på de som faktisk gjorde det,men Faens feigt Endret 18. september 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Haha, hørte skudd i nermeste by der jeg var. Stod litt sør for eit helli crash. så kom det først 1 bil, mens eg snakket i telefon HAHA. plaffret løs mot den første hvite bilen, for eg såg bare den, den stoppa å ein fyr kom ut å forsvannt, veit ikkje kem det var, men han hadde daua om ikkje han hadde dradd ein ''abort''. skaut mot de andre bilene så ble eg beskutt av en av de folkene som satt i de andre bilene, eg sprang til skogs heldigvis, med lit sårt med blod. Utrolig feigt å logge ut når dere har ein haug med biler og venner som kan hjelpe. så viss du skal reporte noen så kan du jo ta tak i han som kjørte den hvite sedanen som kom først for han feiga ut ! godt mulig han som satt på siden og forsvannt. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Makrowmachine! Du snakker dritt! Han du skøt mot døde! det var DU som logget ut! Vi er 5 stk som kan bekrefte, så vennligst gjør om det du skrev. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Sadfez ble nettopp sprengt til himmels av granata mi sånn går det når du sitter i ambush uten å klarere område hahaha 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Eid HAHAHAHA Var det du på traktoren? Episk! Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Nå er det inderlig godt at det bare er et dataspill da folkens.....så vi slipper å ta det så alvorlig :) Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Nå er det inderlig godt at det bare er et dataspill da folkens.....så vi slipper å ta det så alvorlig :) 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Er det vanlig at når man blir slått på av zombie, så besvimer man, og dør? Har ikke merket så mye av det på public. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Er det vanlig at når man blir slått på av zombie, så besvimer man, og dør? Har ikke merket så mye av det på public. Hadde en fantasisk episode her forleden hvor jeg ble slått 1 gang av en zombie som var UNDER bakken. Besvimte, blødde og døde. Alpha why u so silly Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Men er det mer buggete på Private, enn på Public? Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Men er det mer buggete på Private, enn på Public? Har samme følelsen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Men er det mer buggete på Private, enn på Public? Opplever flere bugs på denne serveren ja, enn public serverene. Spillet fryser og kræsjer ofte med meg. Skjer aldri på vanlige servere. Har også hatt veldig lav FPS på denne serveren i det siste, mens på andre flyter det fint. :S Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Tredje gang på 2 dager jeg får "death ved login"........ Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Har vell bare uflaks, men er det råd og finne kart på denne serveren? Eller er det disabled? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Har vell bare uflaks, men er det råd og finne kart på denne serveren? Eller er det disabled? Finner nesten alltid kart når jeg er i supermarkedene. Verre med kompass. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Har vell bare uflaks, men er det råd og finne kart på denne serveren? Eller er det disabled? Finner nesten alltid kart når jeg er i supermarkedene. Verre med kompass. Kompass finner jeg hele tiden faktisk, bare uflaks da Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Tredje gang på 2 dager jeg får "death ved login"........ har hatt det en del ganger selv, fant ut at det var tryggest å logge ut hvor det ikke er NOE hindringer what so ever, ikkenoe trær, hus, gjerder osv, bare åpent. 1 Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Er noe seriøst feil med serveren. Blir kicket HELE tiden! Gjelder ikke bare meg. Vært helt kaos. Signature check time out. Har prøvd annen beta av Arma. Og overskrevet battleye. Ingenting funker. Dette gjelder bare denne serveren for meg. En kompis jeg spiller sammen med blir også kicket av samma grunn ganske ofte. Skjedd med meg to ganger rett etterhverandre, men så sluttet det plutselig. Litt kjedelig da det skjedde akkurat i en skuddveksling. Skjedd meg flere ganger...og begynner å bli møkka lei!!! død flere ganger når jeg logger inn igjen etterpå... Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) En eller annen knall som tok Alt+F4 nå nettopp rett etter jeg skøyt han ned ved Elektro..feiging! Trodde vi var bedre enn som så på denne servern... Endret 19. september 2012 av Qvistha Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 En eller annen knall som tok Alt+F4 nå nettopp rett etter jeg skøyt han ned ved Elektro..feiging! Trodde vi var bedre enn som så på denne servern... har ikke du posta mange innlegg om at folk har Alt+f4'a? Ville ikke vært overrasket enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg