Skjelvgråt Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg synes dem som står bak disse serverene bør vurdere mulighetene for å implentere ting som f.eks propellflyet i arma 2, muligheten til å lage en base med militærtelt som i stary også videre. Dette er allerede blitt gjort på en plass det sistnevnte. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hvor er alle barna?????????????? De passer på stigen i cherno Hvor er alle barna?????????????? De passer på stigen i cherno stige camper as, flaks jeg bare tok med en as 50 da Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Finst det ingen vennlige spillere her?! Går i taket snart.... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hvor er alle barna?????????????? De passer på stigen i cherno Hvor er alle barna?????????????? De passer på stigen i cherno stige camper as, flaks jeg bare tok med en as 50 da Hehe, fikk ikke hatt den lenge da før jeg ble pepra i bakken. Lenke til kommentar
Opie law Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er her ingen venlige spillere? bare electro og cherno campers som skyter bambies? og hva er det med knockout når man logger in? Lenke til kommentar
ivr Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Latterlig morsomt å ta dere gutta som kjørte felleskjøpet-bilen med et kombinert helikopter ambush, og deretter paratrooper drop (som henta utstyr i bilen deres) og ghillieman-insertion, mens jeg sirklet helikopteret rundt og spottet og fikk dere til å avsløre posisjonen deres. Beste scenen til nå, følte for en gangs skyld at vi hadde en bra taktikk Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Gå på teamspeak så er det mulig å møte mange vennlige spillere. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kom dere vekk fra Cherno og Electro da hahaha, er det så vanskelig? Vi har forøvrig hjulpet nyspawna folk med både helikopterskyss til airfield og gitt bort biler. Vi er snille vi! 1 Lenke til kommentar
Opie law Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Serriøst hvorfor blir jeg knocka ut hver eneste gang jeg logger inn? og etter d klarer jeg ikke gå eller gjøre noe mn skyre går bra.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Finst det ingen vennlige spillere her?! Går i taket snart.... Tja, er ikke alle som skyter alt de ser. Forøvrig anbefaler jeg teamspeak og å begynne å bruke LFG tråden på forumet vårt. Man må jobbe littegrann for å skaffe seg en gruppe selv Lenke til kommentar
Opie law Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kom dere vekk fra Cherno og Electro da hahaha, er det så vanskelig? Vi har forøvrig hjulpet nyspawna folk med både helikopterskyss til airfield og gitt bort biler. Vi er snille vi! Det har jeg enda ikke sett, sett "folk som kjører ned Bambies langs kysten med bil.. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Kom dere vekk fra Cherno og Electro da hahaha, er det så vanskelig? Vi har forøvrig hjulpet nyspawna folk med både helikopterskyss til airfield og gitt bort biler. Vi er snille vi! Dere som sirkla Electro igår kveld og skøyt på folk? Virka ikke særlig innbydende det da. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Der daua jeg under innlogging, igjen.. Satan Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10068762 Ehlol 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Der daua jeg under innlogging, igjen.. Satan Og igjen. Nå begynner det å bli rimelig irriterende.. Logget enda av midt ute på ett jorde i sted, stående. Så er det å løpe opp igjen å loote corpset da, tar vel 40-50 minutt. Lenke til kommentar
The Ost Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er dum. 1 Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er dum. Du skulle nok vært på teamspeak gitt.... Lenke til kommentar
The Ost Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Kunne kanskje reddet meg, men men. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Fritax, jævla noob logger ut Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Johannes også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg