Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Skammekroken for å forsvare meg selv? Har du observert mine korte svar?

 

Det hadde jo vært lett for en adminstrator å bekrefte om de har motatt den omtalte meldingen. Hvis den ikke er motatt, kan jeg jo rapportere den på nytt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

og popcornet i panna spretter ...

 

I love the smell of pocorn in the morning - It smells like victory

 

https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

It also signals transformation. That little yellow kernel gets all excited, turns inside out and explodes Into wonderful light and fluffy morsels of culinary delight

 

If only our debates could turn out so well!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling.

 

Ikke nødvendigvis. Om det er passende å kalle noe trolling avhenger av intensjon og situasjon. Multisitater i seg selv trenger ikke å være feil. Hvis det brukes til å dumme ut den andre er det dårlig stil og kan kalles trolling. Men noen ganger kan multisitater være en fin måte å gi oversikt over en mer kompleks argumentasjonsrekke.

 

Ellers: trolling er ikke noe stress. Enten er det noe verdifullt i bidraget og da verdsetter du det og finner noe å lære av det. Ellers bare ignorerer du det totalt :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at livet er kort og at masse interessant skjer: Hvorfor bruke så mye som et sekund av tiden på å engasjere seg i trolling? Andre får gjøre hva de vil. Hvis de kommer med noe fornuftig kritikk kan jeg lære noe av det. Hvis ingenting fornuftig kan finnes er det kanskje underholdning. Du ler en liten latter og øyeblikket etterpå er du dypt engasjert i neste interessante ting og har allerede for lengst glemt støyen som drukner i gullet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Med tanke på at livet er kort og at masse interessant skjer: Hvorfor bruke så mye som et sekund av tiden på å engasjere seg i trolling? Andre får gjøre hva de vil. Hvis de kommer med noe fornuftig kritikk kan jeg lære noe av det. Hvis ingenting fornuftig kan finnes er det kanskje underholdning. Du ler en liten latter og øyeblikket etterpå er du dypt engasjert i neste interessante ting og har allerede for lengst glemt støyen som drukner i gullet :)

det er ikke støyen som plager deg - det er du som plager støyen ..

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling.

 

Hvorfor det? Før var dette en del av forum plattformens funksjonalitet. Det ble så mang nivåer av sitering at funksjonaliteten ble fjernet. Personlig synes jeg det er en fordel. Noen vil nok savne muligheten.

Lenke til kommentar

Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling.

Spørs om poenget med multisiteringen er å la tekstmengden spinne ut av kontrol, for at man skal "glemme" hva det egentlig ble diskutert.

Dog, Skatteflyktning har mange gode eksempler på hvordan man ikke skal bruke sitatfunksjonen. Du finne en fin blokk med tekst, og stiller lengre spørsmål med hver bit av den, så ofte som mulig, bare for å genere sitatblokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...