Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Ja og derfor fortsetter de å tygge drøv på temaet i andre tråder der temaet ikke hører naturlig hjemme.

 

Jeg må innrømme at du har et poeng der.

Men du mener at slikt ikke hører hjemme i tråden, mens den som nevner det kanskje nevner det i en forbindelse som han mener hører hjemme i den tråden.

Derfor er det ikke du som skal avgjøre hva som hører hjemme i en tåd og hva som ikke hører hjemme der.

 

Det er jo slik at du egentlig vil ha fjernet alt som smaker av kritikk mot ap, uansett tråd.

 

Dette er jo blitt en trolletråd og endog tråd for ekstremister. Det må denne tråden gjerne være. Jeg blir at en moderator kalt troll. Det kan jeg leve med.

 

Det er jo slik at du egentlig vil ha fjernet alt som smaker av kritikk mot ap, uansett tråd.

 

Har du eksempler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja og derfor fortsetter de å tygge drøv på temaet i andre tråder der temaet ikke hører naturlig hjemme.

 

Jeg må innrømme at du har et poeng der.

Men du mener at slikt ikke hører hjemme i tråden, mens den som nevner det kanskje nevner det i en forbindelse som han mener hører hjemme i den tråden.

Derfor er det ikke du som skal avgjøre hva som hører hjemme i en tåd og hva som ikke hører hjemme der.

 

Det er jo slik at du egentlig vil ha fjernet alt som smaker av kritikk mot ap, uansett tråd.

 

Dette er jo blitt en trolletråd og endog tråd for ekstremister. Det må denne tråden gjerne være. Jeg blir at en moderator kalt troll. Det kan jeg leve med.

 

Det er jo slik at du egentlig vil ha fjernet alt som smaker av kritikk mot ap, uansett tråd.

 

Har du eksempler?

 

Ja, og de fleste av oss her har vel eksempler på dette, men du vil noe bare bortforklare og prøve å lyve deg bort fra dette også.

Denne tråden er forøvrig også et godt eksempel på dette, og jeg tror ikke det er noen her som biter på dine bortforklaringer om ditt motiv for å starte denne tråden. Din dårlig skjulte agenda er lett å gjennomskue, selv om du prøver å skjule den så godt du kan.

 

Den eneste ekstremisten her er forøvrig deg selv, som ikke tolererer andre meninger enn dine egne og politisk korrekte meninger godkjent av ap, og vil stenge dem ute.

At du opphøyer deg til dommer over andre, og forbeholder deg selv retten til å avgjøre om noen er "ekstremister" og også hvilke meninger som bør aksepteres, er ganske ekstremt i seg selv.

 

Nå er nå jeg ikke alltid enig med moderator, men denne gang er jeg enig.

 

Det burde egentlig ikke gå så langt at noen kalte hverandre for et "troll" Men som man sår så høster man, og du har selv lenge beskyldt andre for dette fordi de mener noe annet enn deg selv og ap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"troll" er ett like forslitt begrep som "rasist" osv ... Det har mistet sin betydning ved at hver gang noen får en "naturlig" motreaksjon grunnet debattens art i ett forum hvor takhøyden er såpass høy, skrikes det på "trolling". Jeg ser dette i mange forskjellige tråder, og etter det jeg var vant til, og har blitt vant med etterhvert, er det ingen av disse som jeg vil kalle ekte troll.

 

"Kverulering" der i mot ... det er det mye mer av, synes jeg

Lenke til kommentar

"troll" er ett like forslitt begrep som "rasist" osv ... Det har mistet sin betydning ved at hver gang noen får en "naturlig" motreaksjon grunnet debattens art i ett forum hvor takhøyden er såpass høy, skrikes det på "trolling". Jeg ser dette i mange forskjellige tråder, og etter det jeg var vant til, og har blitt vant med etterhvert, er det ingen av disse som jeg vil kalle ekte troll.

 

"Kverulering" der i mot ... det er det mye mer av, synes jeg

 

Vanskelig å gi et passende begrep og "troll" er sikkert ikke det beste begrepet. Likevell er det interessant og nesten litt urovekkende å se hvor mange som danner seg helt bastante meninger uten egentlig å ha studert samfunnsstrukturer noe grundiere enn kanskje et veldig overflagisk fag på videregående skolen, og så tro at man har et mye bedre overblikk på hvordan ting fungerer enn majoriteten av politiske tenkere som har "viet livene" sine på å studere disse mekanismene. Grunnen til at dette er urovekkende kan ses i dilemmaet med sofistene på tiden med de greske filosofene. Sofistene var flinke retorisk og derfor fikk de også mange etterfølgere til deres meninger da de sa deres meninger på en lokkende måte, selv om deres argumenter gjerne ikke holdt.

Endret av Jar-of-clay
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Den eneste ekstremisten her er forøvrig deg selv, som ikke tolererer andre meninger enn dine egne og politisk korrekte meninger godkjent av ap, og vil stenge dem ute.

 

Jeg svarer flesvik som jeg personlig har ansett for å være mer seriøs enn Baltazar94. Svaret gjelder begge to.

 

Dette er jo blitt en trolletråd og endog tråd for ekstremister. Det må denne tråden gjerne være. Jeg blir at en moderator kalt troll. Det kan jeg leve med.

Ja det er jo fort slik en tråd blir når den er startet av et troll og en ekstremist...

 

Så du mener jeg er ekstremist. Kan du forklare det på en mer utfyllende måte?

 

Jeg tenkte på denne

 

http://www.diskusjon...post&p=19561928

 

posten når jeg mener at det er en terrorist i denne tråden. Man kunne jo mistenke vekommende for å brevveksle med ABB eller ABB sympatisører som det jo er noen av ute i verden og kopiere fra eventuelle brev.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Dette er jo blitt en trolletråd og endog tråd for ekstremister. Det må denne tråden gjerne være. Jeg blir at en moderator kalt troll. Det kan jeg leve med.

Ja det er jo fort slik en tråd blir når den er startet av et troll og en ekstremist...

 

Så du mener jeg er ekstremist. Kan du forklare det på en mer utfyllende måte?

 

Jeg tenkte på denne

 

http://www.diskusjon...post&p=19561928

 

posten når jeg mener at det er en terrorist i denne tråden. Man kunne jo mistenke vekommende for å brevveksle med ABB eller ABB sympatisører som det jo er noen av ute i verden og kopiere fra eventuelle brev.

Ut fra din ekstreme innsats for å prøve å svartmale FRP så er det jo ganske legitimt å kalle deg ekstremist. Og når du itillegg prøver å legge skylden for en persons ekstreme handlinger over på et parti som han en gang i tiden var en mislykket medlem av så viser du enda mer ekstremisme. Dette er akkurat det samme som "hitling". Og din konstante linking til egne tråder som "bevis" for påstander og dine konspirasjonsteorier viser jo ytterligere en mangel av kontakt med virkeligheten.

 

Og trollingen din viste jeg i et tidligere innlegg i denne tråden.

 

At det også finnes andre ekstremister og troll i denne tråden og dette forumet gjør ikke noe til eller fra for din del...

 

 

Og jeg ser utmerket godt hva din hensikt var med denne tråden var. Og den er ikke lite ekstrem heller. Å forsøke og stilne sine debattmotstandere med hersketeknikker og "shaming" (vet ikke hva det norske ordet blir, "skammgivning"?) med troll og ekstremist anklager er rimelig ekstremt og totalitært.

 

Og det å til stadighet trekke frem sin egen tittel vet jeg ikke om jeg skal tolke som usikkerhet, lav selvtillit, mangel av tru på egne argumenter, liten kontakt med virkeligheten eller ekstremisme det også. Det er ingen andre her på forumet som driver å slenger rundt seg med tittelen sin i hytt og gevær slik som du.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ut fra din ekstreme innsats for å prøve å svartmale FRP så er det jo ganske legitimt å kalle deg ekstremist. Og når du itillegg prøver å legge skylden for en persons ekstreme handlinger over på et parti som han en gang i tiden var en mislykket medlem av så viser du enda mer ekstremisme. Dette er akkurat det samme som "hitling". Og din konstante linking til egne tråder som "bevis" for påstander og dine konspirasjonsteorier viser jo ytterligere en mangel av kontakt med virkeligheten.

 

Ekstreme angrep for å svratmale. Den tråden som nok er verst å fordøye av FrP og Høyre tilhengere er nok denne (semantiske lenking)

 

Partiet som lekte med ilden.

 

Det er en tråd med bakgrunn i offentlig diskusjon på Tv med utgangspunkt i en artikkle skrevet i Dagbladet.

 

Har du noen bedre eksempler?

 

Du har vel ikke for vane å skyte budbringeren i stedet for budskapet? I så fall kan du selv fort ende som ekstremist.

 

Lenking til det man har skrevet i andre tråder er den store fordelen med hypertekst dokumenter på nettet. Det er en åpenbar fordel med slike lenker at man ikke til stadighet trenger å gjenta seg selv. Er det usemantisk lenking, i den gitte kontekst, bør du kanskje si hvorfor. Eksempel var lenken ovenfor usemantisk?

 

Og trollingen din viste jeg i et tidligere innlegg i denne tråden.

 

Det kan sikkert leserne selv vurdere.

 

At det også finnes andre ekstremister og troll i denne tråden og dette forumet gjør ikke noe til eller fra for din del...

 

Selvsagt ikke, men nå står du i fare for at jeg konkluderer med at du er en ekstremist avhengig av svaret du gir ovenfor.

 

Og jeg ser utmerket godt hva din hensikt var med denne tråden. Og den er ikke lite ekstrem heller. Å forsøke og stilne sine debattmotstandere med hersketeknikker og "shaming" (vet ikke hva det norske ordet blir, "skammgivning"?) med troll og ekstremist anklager er rimelig ekstremt og totalitært.

 

Det var da fælt så mange synske personer der er i denne tråden. Du kjenner min hensikt med å skrive denne tråden og en moderator påstår hardnakket at jeg skriver Høyre feil med vilje.

 

Og det å til stadighet trekke frem sin egen tittel vet jeg ikke om jeg skal tolke som usikkerhet, lav selvtillit, mangel av tru på egne argumenter, liten kontakt med virkeligheten eller ekstremisme det også. Det er ingen andre her på forumet som driver å slenger rundt seg med tittelen sin i hytt og gevær slik som du.

 

:wallbash:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ut fra din ekstreme innsats for å prøve å svartmale FRP så er det jo ganske legitimt å kalle deg ekstremist. Og når du itillegg prøver å legge skylden for en persons ekstreme handlinger over på et parti som han en gang i tiden var en mislykket medlem av så viser du enda mer ekstremisme. Dette er akkurat det samme som "hitling". Og din konstante linking til egne tråder som "bevis" for påstander og dine konspirasjonsteorier viser jo ytterligere en mangel av kontakt med virkeligheten.

 

Ekstreme angrep for å svratmale. Den tråden som nok er verst å fordøye av FrP og Høyre tilhengere er nok denne (semantiske lenking)

 

Partiet som lekte med ilden.

 

Det er en tråd med bakgrunn i offentlig diskusjon på Tv med utgangspunkt i en artikkle skrevet i Dagbladet.

 

Har du noen bedre eksempler?

 

Du har vel ikke for vane å skyte budbringeren i stedet for budskapet? I så fall kan du selv fort ende som ekstremist.

 

Lenking til det man har skrevet i andre tråder er den store fordelen med hypertekst dokumenter på nettet. Det er en åpenbar fordel med slike lenker at man ikke til stadighet trenger å gjenta seg selv. Er det usemantisk lenking, i den gitte kontekst, bør du kanskje si hvorfor. Eksempel var lenken ovenfor usemantisk?

 

Og trollingen din viste jeg i et tidligere innlegg i denne tråden.

 

Det kan sikkert leserne selv vurdere.

 

At det også finnes andre ekstremister og troll i denne tråden og dette forumet gjør ikke noe til eller fra for din del...

 

Selvsagt ikke, men nå står du i fare for at jeg konkluderer med at du er en ekstremist avhengig av svaret du gir ovenfor.

 

Og jeg ser utmerket godt hva din hensikt var med denne tråden. Og den er ikke lite ekstrem heller. Å forsøke og stilne sine debattmotstandere med hersketeknikker og "shaming" (vet ikke hva det norske ordet blir, "skammgivning"?) med troll og ekstremist anklager er rimelig ekstremt og totalitært.

 

Det var da fælt så mange synske personer der er i denne tråden. Du kjenner min hensikt med å skrive denne tråden og en moderator påstår hardnakket at jeg skriver Høyre feil med vilje.

 

Og det å til stadighet trekke frem sin egen tittel vet jeg ikke om jeg skal tolke som usikkerhet, lav selvtillit, mangel av tru på egne argumenter, liten kontakt med virkeligheten eller ekstremisme det også. Det er ingen andre her på forumet som driver å slenger rundt seg med tittelen sin i hytt og gevær slik som du.

 

:wallbash:

 

Du virker som en oppegående person...og du gir dine bidrag til the coomun pool of ideas....men finns det mon tro enda nyttigere måter energien og tiden kan prioriteres?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Selvsagt.

 

Som en krone alltid har en alternativ anvendelse har min tid en alternativ anvendelse. Egentlig har man i enhver situasjon to muligheter:

  1. Det man valgte.
  2. Alt det andre.

Kommer du til et veikryss der veien deler seg i to, har du to muligheter om du ikke vil gå tilbake samme vei som du kom eller bli stående på stedet hvil.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Selvsagt.

 

Som en krone alltid har en alternativ anvendelse har min tid en alternativ anvendelse. Egentlig har man i enhver situasjon to muligheter:

  1. Det man valgte.
  2. Alt det andre.

Kommer du til et veikryss der veien deler seg i to, har du to muligheter om du ikke vil gå tilbake samme vei som du kom eller bli stående på stedet hvil.

 

Det slår meg at alle disse menneskene som opererer i nettet på ulike måter, gir bidrag av typen "ideas". Og alle de som ser og som leser og absorberer, kan kanskje utvinne noe av nytte fra spetakkelet. Det skader ikke å prøve. Kanskje helheten av informasjon som strømmer gjennom verden kan materialisere seg på måter som til nå har befunnet seg i "området for de mulige potensialer". Jeg vet ikke helt hva jeg babler om nå, men jeg kan ikke unngå å føle at ren genialitet kanskje materialiserer seg fra fingertuppene og ut i det generelle nettet.

Lenke til kommentar

Internett troll, defineres av kgun som følgende: Alle som ikke har de samme meningene som kgun.

 

Og de skyr lyset! Aldri glem denne grunnleggende innsikten. Trollene trives best i mørket, og har ganske enkelt ikke det samme nivået av meninger som vesener av typen kgun (som ser ut til å ha perfeksjonert sitt meningsapparat gjennom mange års eksperimentell ideutvikling på dette samme kjære stedet - diskusjon.no, stedet der tanker får strømme fritt og møte sindig respons)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi ønsker ikke å forby meninger, men spre budskapet deres med måte. Ikke tving det ned halsen til andre brukere i enhver anledning dere får. Gjør dere dette blir dere raskt stemplet som nettopp troll.

Mmm.. Diskusjon.no deler ut rasjoneringskort. Så og så ofte får du lov til å delta i diskusjoner om politikk, og du er nødt til å skaffe deg interesse om påhengsmotorer, first-person-shooters, kneipbrød og hvor mange man maksimalt kan bli sugd av samtidig, så man kan spe på med tilstrekkelig fyllmasse før man fortsetter å diskutere det man egentlig er interessert i.

Enda et eksempel på at moderering bare er tull, ødelegger debatt, og skaper uforutsigbarhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Internett troll, defineres av kgun som følgende: Alle som ikke har de samme meningene som kgun.

 

Les om igjen første post. Rart at du skorer billige poeng på slike utsagn. Slik argumenterer man når man ikke har mer å fare med.

  1. Gjentalgelse av samme tema i tråder det det ikke hører hjemme. Utenfor kontekst for å bruke et annet uttrykk. Noen ganger er det så åpenbart, at selv den som skrver posten må være klar over det.
  2. Rene hat tråder.
  3. Falske proflier.
  4. Klipp og liming fra nettet uten å bruke vettet noen ganger benevnt kopykatter,.

Og begrunnelsen om at man må være annonym tar jeg med en klype salt i de fleste tilfeller.

 

Annonyme brukere som ikke trenger være annonyme ødelegger for dem som virkelig trenger det.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjentalgelse av samme tema i tråder det det ikke hører hjemme.  Utenfor kontekst for å bruke et annet uttrykk.  Noen ganger er det så åpenbart, at selv den som skrver posten må være klar over det.
Som n[r noen beklager seg over at motpart er anonym (aka "falsk" profil) hele tiden uansett trådens emne?

 

Klipp og liming fra nettet uten å bruke vettet noen ganger benevnt kopykatter,.
Kritikk av enhver som bruker linker med referanser til internet for å underbygge sine påstander?

 

Og begrunnelsen om at man må være annonym tar jeg med en klype salt i de fleste tilfeller.
Igrunnen trenger man ikke bruke kondom heller, i de fleste tilfellene...

 

 

 

Annonyme brukere som ikke trenger være annonyme ødelegger for dem som virkelig trenger det.

Juklerød trengte ikke være anonym han ... jammen bra han ikke ødela for andre som virkelig trengte det.... ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Juklerød trengte ikke være anonym han ... jammen bra han ikke ødela for andre som virkelig trengte det.... ;)

 

Med ditt gjentatte gnål om at skatt er tyveri eller frivillig skatt, er vel du like sta som ham.

 

Så får du si når en lenke jeg bruker ikke er semantisk eller kontekstuell. Ingen lenker så mye som deg til Wikipediadu skulle være varsom med å kommentere andres lenking.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Juklerød trengte ikke være anonym han ... jammen bra han ikke ødela for andre som virkelig trengte det.... ;)

 

Med ditt gjentatte gnål om at skatt er tyveri eller frivillig skatt, er vel du like sta som ham.

Tja, det var vel igrunnen ment å påpeke bakdelen ved å ikke være anonym. Dog, han hadde vitterlig rett i sine påstander han og.

 

Så får du si når en lenke jeg bruker ikke er semantisk eller kontekstuell.  Ingen lenker så mye som deg til Wikipediadu skulle være varsom med å kommentere andres lenking.

JEG har ikke kritisert andre lenking! Tvert imot, jeg anser de som positivt at man viser til kilder, definisjoner, etc i lenker isteden for å komme med uklare og ubegrunnede påstander.
Lenke til kommentar

Internett troll, defineres av kgun som følgende: Alle som ikke har de samme meningene som kgun.

 

Les om igjen første post.

Unødvendig.

 

 

Rart at du skorer billige poeng på slike utsagn.

Tydeligvis flere som har lagt merke til det samme.

 

Slik argumenterer man når man ikke har mer å fare med.

Slik du gjør her nå ja...

Gjentalgelse av samme tema i tråder det det ikke hører hjemme.

Utenfor kontekst for å bruke et annet uttrykk. Noen ganger er det så åpenbart, at selv den som skrver posten må være klar over det.

Ja, dette burde du tenke litt mer på selv. Som i tidligere svarinnlegg til meg hvor vi diskuterer alt annet enn FrP, hvor du nettopp drar inn FrP-skremselspropaganda gang på gang, om og om igjen.

 

 

Rene hat tråder.

Ja. Men så tror jeg du definerer "hat tråder" annerledes enn flertallet her inne. :)

Hat tråder er vel alle de trådene som kritiserer kguns Arbeiderparti. Ikke alle som er enige i den definisjonen.

 

Falske proflier.

Hva mener du? Den du lagde her om dagen? kgunsPapegøye? Jeg så at kgunsPapegøye hadde besvart ett av mine innlegg, men da jeg skulle se hva dette innlegget inneholdt så var det fjernet av moderator. Hmm. Og moderatorer pleier vanligvis å fjerne ??? Ja, nettopp trolle-innlegg. Så her har du nok brutt to av dine egne "bud": Både falsk profil (kgunsPapegøye profil) og trollepostering med den som jeg ikke rakk å se før den ble fjernet av moderator

 

Klipp og liming fra nettet uten å bruke vettet noen ganger benevnt kopykatter,.

Hva er galt i å klippe og lime fra andre steder på nettet? Den skjønte jeg faktisk ikke helt...

Og begrunnelsen om at man må være annonym tar jeg med en klype salt i de fleste tilfeller.

 

Annonyme brukere som ikke trenger være annonyme ødelegger for dem som virkelig trenger det.

Du er da anonym selv... Jeg vet ikke hvem du er. Jeg har heller ikke noe behov for det. Ja, du heter Kjell Bleivik, kommer fra Moss en plass, men jeg aaaaner virkelig ikke hvem du er, og det hadde ikke gjort meg noe som helst om du ikke hadde skrevet ditt fulle navn og bosted på profilen din. :p Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...