Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Juklerød trengte ikke være anonym han ... jammen bra han ikke ødela for andre som virkelig trengte det.... ;)

 

Med ditt gjentatte gnål om at skatt er tyveri eller frivillig skatt, er vel du like sta som ham.

 

 

Med dette du sier her, så har du bekreftet at det er meningen du vil ha bort.

 

Altå så gjelder sytingen din her det at folk mener noe annet enn deg selv og fortsetter å mene det selv om du sier at de ikke skal mene noe slikt.

Som sosialister flest så mener du at til nød kan noen få lov å mene noe annet enn deg selv og sosialistene, men så snart du eller andre sosialister i sin opphøyde allvitenhet" og med sin "overlegne" moral kommer på banen og sier at det er ikke slik, så mener du at "gud"(deg selv) har talt, og nåde den som sier eller mener noe annet heretter, for det er forbudt.

 

Du tåler altså ikke at noen tillater seg å mene noe annet enn deg selv og ap etter at du har sagt at dette er galt.

Meldingen du signaliserer er altså at sannheten er ikke sannhet lenger om du eller noen andre sosialister sier det, og at tyveri er lovlig for sosialister, men ikke for andre.

Alt er jo "tillatt" for sosialister, fordi "hensikten helliger middlet" og hensikten er jo å spre sosialismen.

 

De fleste folkemordene i historien ble begått av slike som deg, fordi de mente at mord og drap på sosialismens fiender er tillatt og egentlig nødvendig.

 

Denne forskrudde og perverse logikken følger sosialister i Norge også.

Noen ikke-sosialister er allerede blitt drept eller skadet for livet også i Norge pga dette, men så langt som til åpent folkemord er det ikke kommet ennå.

Men med den kursen sosialistene holder, så tror jeg ikke det vil gå så lenge før det blir mer åpenhet om dette, mange "fiender av sosialismen" er jo også allerede drept og fengslet/skadet i det skjulte.

 

Og med disse nye "antiterrorlovene" så legges det jo aktivt opp til at alle som ikke er pk og enig med sosialistene skal fengsles og dømmes som "terrorister" Og neste steg på stigen er å eliminere disse om de ikke lar seg omvende og omskolere til å bli sosialister.

 

Dette gjøres allerede i USA.

Endret av Baltazar94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Gjentalgelse av samme tema i tråder det det ikke hører hjemme.

Utenfor kontekst for å bruke et annet uttrykk. Noen ganger er det så åpenbart, at selv den som skrver posten må være klar over det.

Ja, dette burde du tenke litt mer på selv. Som i tidligere svarinnlegg til meg hvor vi diskuterer alt annet enn FrP, hvor du nettopp drar inn FrP-skremselspropaganda gang på gang, om og om igjen.

 

Har du noen eksempler på denne skremselspropagandaen?

 

Rene hat tråder.

Ja. Men så tror jeg du definerer "hat tråder" annerledes enn flertallet her inne. :)

Hat tråder er vel alle de trådene som kritiserer kguns Arbeiderparti. Ikke alle som er enige i den definisjonen.

 

Er du enige i at dette

 

http://www.diskusjon...owtopic=1430024

 

http://www.diskusjon...owtopic=1448456

 

er rene hat tråder? Nå får du konfrontere meg med hat tråder jeg har startet om FrP.

 

Falske proflier.

Hva mener du? Den du lagde her om dagen? kgunsPapegøye? Jeg så at kgunsPapegøye hadde besvart ett av mine innlegg, men da jeg skulle se hva dette innlegget inneholdt så var det fjernet av moderator. Hmm. Og moderatorer pleier vanligvis å fjerne ??? Ja, nettopp trolle-innlegg. Så her har du nok brutt to av dine egne "bud": Både falsk profil (kgunsPapegøye profil) og trollepostering med den som jeg ikke rakk å se før den ble fjernet av moderator

 

Ville det være en falsk profil? Det var en profil jeg opprettet som svar på at du sendte meg denne

 

Kan du vennligst holde kjeft Kjell Blærevik? Er så lei av det idiotiske og patetiske pratet ditt nå... Både mot meg og andre her inne. Du er en tosk som tror du er så jævlig mye bedre enn alle andre der inne... Det bør du legge av deg. Bare så det er sagt ville jeg vært langt mer vennlig dersom du ikke hadde provosert fra begynnelsen av. Fuck deg.

 

private meldingen som jeg umiddelbart rapporterte åpenbart uten konsekvenser for deg. Deretter ba du meg om tilgivelse i en ny privat melding for så å starte på nytt med at jeg er en løgner og en reinkarnasjon av Stalin.

 

Jeg ble så oppgitt at latteriliggjøring ved å opprette kgunsPapegøye var mitt beste virkemiddel. Moderator / administrator tålte tydeligvis at du sendte med den private meldingen om å true meg til taushet, men ikke at jeg opprettet en lett identifiserbar profil for å svare på dine fortsatte sjikaner.

 

Jeg fikke en advarsel på grunn av det. Fikk du noen advarsler?

 

Klipp og liming fra nettet uten å bruke vettet noen ganger benevnt kopykatter,.

Hva er galt i å klippe og lime fra andre steder på nettet? Den skjønte jeg faktisk ikke helt...

Og begrunnelsen om at man må være annonym tar jeg med en klype salt i de fleste tilfeller.

 

Annonyme brukere som ikke trenger være annonyme ødelegger for dem som virkelig trenger det.

Du er da anonym selv... Jeg vet ikke hvem du er. Jeg har heller ikke noe behov for det. Ja, du heter Kjell Bleievik, kommer fra Moss en plass, men jeg aaaaner virkelig ikke hvem du er, og det hadde ikke gjort meg noe som helst om du ikke hadde skrevet ditt fulle navn og bosted på profilen din. :p

 

kgun er et lett identifiserbart brukernavn jeg bruker nesten over alt på nettet. Jeg har brukt det siden 2005. Har du problmer med å finne ut hvem jeg er?

 

Ville du ha problemer med å forstå at kgunsPapegøye var opprettet av meg som et svar på dine insinuasjoner?

 

Du har noen gang problmer med å beherske deg. Det er ikke bare meg, men andre du har kalt Stalin på dette forumet. Skjerp deg, eller så blir du fullstendig ignorert.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Gjentalgelse av samme tema i tråder det det ikke hører hjemme.

Utenfor kontekst for å bruke et annet uttrykk. Noen ganger er det så åpenbart, at selv den som skrver posten må være klar over det.

Ja, dette burde du tenke litt mer på selv. Som i tidligere svarinnlegg til meg hvor vi diskuterer alt annet enn FrP, hvor du nettopp drar inn FrP-skremselspropaganda gang på gang, om og om igjen.

Har du noen eksempler på denne skremselspropagandaen?

Ja. Det er mange steder. Faktisk i de fleste innleggene du skriver.

 

Rene hat tråder.

Ja. Men så tror jeg du definerer "hat tråder" annerledes enn flertallet her inne. :)

Hat tråder er vel alle de trådene som kritiserer kguns Arbeiderparti. Ikke alle som er enige i den definisjonen.

 

Er du enige i at dette

 

http://www.diskusjon...owtopic=1430024

 

http://www.diskusjon...owtopic=1448456

 

er rene hat tråder. Nå får du konfrontere meg med hat tråder jeg har startet om FrP.

Den siste er en hat-tråd, det er jeg enig i, men den første er mer en filosofisk spørsmålsstilling hvor man spør hvem som har forårsaket mest død, AP eller Breivik. Alle vet jo at verden hadde vært et bedre sted uten ABB og Arbeiderpartiet, og at de begge utgjør store skader. Den siste tråden gir trådstarter uttrykk for en oppgitthet ovenfor mennesker som slutter seg til Arbeiderpartiet og kopierer Jens sine måter å gestikulere å tale i forsamlinger på. Og så videre.

 

Falske proflier.

Hva mener du? Den du lagde her om dagen? kgunsPapegøye? Jeg så at kgunsPapegøye hadde besvart ett av mine innlegg, men da jeg skulle se hva dette innlegget inneholdt så var det fjernet av moderator. Hmm. Og moderatorer pleier vanligvis å fjerne ??? Ja, nettopp trolle-innlegg. Så her har du nok brutt to av dine egne "bud": Både falsk profil (kgunsPapegøye profil) og trollepostering med den som jeg ikke rakk å se før den ble fjernet av moderator

Ville det være en falsk profil?

Ja. Det er en falsk profil. Det er jo ikke den profilen du bruker, bare en du opprettet og som ikke lenger er i bruk. Ergo bare en falsk profil.

 

 

Det var en profil jeg opprettet som svar på at du sendte meg denne

snipp

Det er likevel en falsk profil... Og jeg skjønner heller ikke poenget? Var det noe? :)

 

private meldingen som jeg umiddelbart rapporterte åpenbart uten konsekvenser for deg.

Men den hadde jeg jo egentlig slettet før du leste den. I alle fall stod det at du ikke hadde lest den, da jeg slettet den. Men du fikk den likevel... Hadde systemet fungert skikkelig, så ville du aldri ha sett den meldinga... Det var noe jeg skrev rett etterpå i irritasjon, men som jeg senere trakk tilbake ved å slette det. Så da vet du det. Så da er det egentlig ikke noe mer å klandre meg for. :)

 

Deretter ba du meg om tilgivelse i en ny privat melding for så å starte på nytt med at jeg er en løgner og en reinkarnasjon av Stalin.

Nå er vel det en litt modifisert sannhet, men la gå...

(Like modifisert sannhet som den sannheten du skriver om i førstepost her, og da forstår alle hva jeg mener)

Jeg har heller aldri sagt at du er en reinkarnasjon av Stalin. Det er dine ord. Men det er meget mulig at du er en reinkarnasjon av Stalin for alt hva jeg vet...

 

Jeg ble så oppgitt at latteriliggøring ved å opprette kgunsPapegøye var mitt beste virkemiddel.

Jaja.. Ditt beste virkemiddel var å bruke en masse tid på å opprette ny profil??? Ikke vet jeg hva du skrev i svar til meg engang med din bruk av den profilen. Bare et spørsmål: Ble da hele poenget med det borte? *knis*

 

Moderator / administrator tålte tydeligvis at du sendte med den private meldingen om å true meg til taushet,

TRUE til taushet? Nå voldtar du språket noe voldsomt her kgun... Men folk er jo vant med litt overdrivelser fra den kanten, så jeg trenger jo ikke utdype noe nærmere dette...

 

men ikke at jeg opprette en lett identifiserbar profil for å svare på dine fortsatte sjikaner.

Sjikaner faktisk... Og disse sjikanene kom vel kanskje etter du hadde sjikanert meg da? Jo, det er vel slik det henger i sammen tenker jeg...

 

Jeg fikke en advarsel på grunn av det. Fikk du noen advarsler?

Men jeg hadde jo ikke gjort noe galt... Du hadde tydeligvis gjort dette, men det vet jeg ingentingen om siden jeg ikke fikk se hva du hadde skrevet. Da jeg kom tilbake stod det at moderator hadde fjernet sju innlegg. Sikkert sju sjikanerende svar fra deg til meg...

 

Klipp og liming fra nettet uten å bruke vettet noen ganger benevnt kopykatter,.

Hva er galt i å klippe og lime fra andre steder på nettet? Den skjønte jeg faktisk ikke helt...

Og begrunnelsen om at man må være annonym tar jeg med en klype salt i de fleste tilfeller.

 

Annonyme brukere som ikke trenger være annonyme ødelegger for dem som virkelig trenger det.

Du er da anonym selv... Jeg vet ikke hvem du er. Jeg har heller ikke noe behov for det. Ja, du heter Kjell Bleievik, kommer fra Moss en plass, men jeg aaaaner virkelig ikke hvem du er, og det hadde ikke gjort meg noe som helst om du ikke hadde skrevet ditt fulle navn og bosted på profilen din. :p

kgun er et lett identifiserbart brukernavn jeg bruker nesten over alt på nettet. Jeg har brukt det siden 2005. Har du problmer med å finne ut hvem jeg er?

Nei absolutt ikke. Jeg forsøkte meg blant annet på å hacke diktsamlinga di i stad uten å lykkes i det.

Jeg vil gjerne lese diktene dine. Hva er passordet på pdf-fila? :)

 

Ville du ha problemer med å forstå at kgunsPapebøye var opprettet av meg som et svar på dine insinuasjoner.

Nå opprettet du vel denne papegøyekgun for å insinuere meg... Du mobbet jo meg i forste omgang med at jeg hadde hjelpeverge... Du hevet deg over denne vergen, og hevdet at du hadde mer peiling en denne i økonomi og så videre...

 

Du har noen gang problmer med å beherske deg.

Ja. Det er jeg klar over du... Er litt impulsiv noen ganger også.

 

Det er ikke bare meg, men andre du har kalt Stalin på dette forumet. Skjerp deg, eller så blir du fullstednig ignorert.

Jeg har da ikke kalt deg Stalin!! Dette er noe du dikter opp!! Løgnhals!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Baltazar94

 

Kommenteres ikke siden du setter et politisk stempel på meg jeg er uenig i.

 

Dette er bare en bekreftelse på at det jeg hevder er sant, og at du vet det.

 

Det gamle ordtaket "på seg selv kjenner man andre" er ganske så korrekt når det gjelder sosialister, og det er ikke bare deg jeg setter merkelapp på, men alle sosialister. Folk bør advares mot sosialister, og denne pesten som kalles sosialisme, og som kamuflerer seg under det forførende navnet "sosialdemokrati"

 

Å spillle fornærmet fordi jeg setter " politisk stempel på deg er bare et spill for galleriet og en mislykket hersketeknikk, fordi du legger jo ikke skjul på hvor du står politisk. Og du nøler heller ikke med å "stemple" andre, slik sosialister alltid har gjort.

Du har jo allerede "stemplet" noen her som frp.ere, som potensielle terrorister, og du har faktisk også stemplet en person her som "terrorist"

 

Nå får vi snart nye "terrorlover" som i praksis stempler alle som ikke er enig med regjeringen som potensielle terrorister, så dette med "stempling" er en sosialistisk sykdom som også identifiserer deg.

 

Og når sosialistene stempler alle som ikke er enige med dem selv som potensielle terrorister og/eller terrorister, så vet de godt at det er de selv som er terroristene.

 

Jeg har også sett på det du mener er "hat-tråder" men de er langt fra å være hat-tråder.

Poenget er at den første avslører en del av sannheten om det såkalte "arbeiderpartiet" og også det mange mener om dette partiet. Den andre inneholder kritikk av en person i AUFog hans handlinger og omtale i media.

Og det er dette du ikke tåler fordi du er fanatisk sosialist som mener at sosialister og sosialistiske partier ikke skal kritiseres..

Endret av Baltazar94
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I came, I saw, I declared martial law

'cause I'm the marshall in the city

And if you stand away, I've got something to say

that I might even help you

Keep your hands to yourself and keep your big mouth shut

don't you touch nobody with hate-hate-hate-hate

And if all you've got is poison in your mouth

make sure that you don't speak

It's 3:30 in the early morning

don't punch, don't scratch, don't bite

Try not to take the garbage of the day

any place but outside

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja. Det er mange steder. Faktisk i de fleste innleggene du skriver.

 

Jeg ba om beviser og ikke påstander. Men nå får vi vel stoppe før du flyter over i sinne nok en gang. Derfor tar vi resten svært raskt.

 

a. Det er en falsk profil. Det er jo ikke den profilen du bruker, bare en du opprettet og som ikke lenger er i bruk. Ergo bare en falsk profil.

 

Falsk profil? Mer falsk enn din profil? Det er en skyggeprofil med kun ett formål å få deg til å forstå når du flyter over.

 

Det er likevel en falsk profil... Og jeg skjønner heller ikke poenget? Var det noe? :)

 

Har du ikke forstått det? Da får du spørre om at diskusjonen legges ut i en egen tråd. Turbonellos og kguns konfrontasjon. Jeg har personlig ikke noe mot det. Personlig synes jeg det var blekt at den diskusjonen ble slettet. Jeg får heller leve med at moderator sa at det var barnslig å opprette denne proflien. Det kan jeg leve med. Du fikk meg til å gjespe, sukke om du vil med ditt svar.

 

Men den hadde jeg jo egentlig slettet før du leste den. I alle fall stod det at du ikke hadde lest den, da jeg slettet den. Men du fikk den likevel... Hadde systemet fungert skikkelig, så ville du aldri ha sett den meldinga... Det var noe jeg skrev rett etterpå i irritasjon, men som jeg senere trakk tilbake ved å slette det. Så da vet du det. Så da er det egentlig ikke noe mer å klandre meg for.

 

Den meldingen ligger fortsatt i min innboks med oveskriften "Øye for øye og tann for tann".

 

Nå ligger det en ny med overskriften

 

Kommunisten i seg selv

 

Hei. Ser du slipper løs kommunisten i deg selv? :)

...Ja, sannheten kommer alltid for en dag...

 

Du tålte vel ikke at jeg formidlet en nyhet fra Dagbladet og NrK om at Rødt øker kraftig på meningsmålingene? Er det liberalerens sanne ansikt? Liberaleren som jeg antar er for trykke og ytringsfrihet? Meldingen er der fortsatt pluss denne nye.

 

Jeg har heller aldri sagt at du er en reinkarnasjon av Stalin. Det er dine ord. Men det er meget mulig at du er en reinkarnasjon av Stalin for alt hva jeg vet...

 

Er du edru når du skriver? Jeg tror det var andre som noterte det. Så vidt jeg vet ligger også bevisene i forumets system. Er det riktig kan man jo se hvem som lyver.

 

aja.. Ditt beste virkemiddel var å bruke en masse tid på å opprette ny profil??? Ikke vet jeg hva du skrev i svar til meg engang med din bruk av den profilen. Bare et spørsmål: Ble da hele poenget med det borte? *knis*

 

Masse tid. Det er gjort med noen tastetrykk og tar langt mindre tid enn å svare på dine poster. Jeg skrev noe al a (husker ikke eksakt).

 

 

turbonello er morsom! turbonello er morsom! turbonello er morsom!

 

Sukker! Sukker! Sukker!

 

kgun sukker oppgitt over turbonello.

 

Da jeg kom tilbake stod det at moderator hadde fjernet sju innlegg. Sikkert sju sjikanerende svar fra deg til meg...

 

Det kan vel moderator svare på og ettersom jeg forstår at han har fasiten, kan han gjerne publisere diskusjonen for meg så alle får vurdere selv.

 

Nei absolutt ikke. Jeg forsøkte meg blant annet på å hacke diktsamlinga di i stad uten å lykkes i det.

Jeg vil gjerne lese diktene dine. Hva er passordet på pdf-fila?

 

Det har jeg glemt. Jeg har skrevet en rekke dikt hvorav noen publisert i aviser, i tidsskrifter, men siden du vel fortsetter å bruke dem i ditt felttog får ikke du dem. Du skulle ikke ha problemer med å lete opp de som ligger på nettet.

 

Jeg har da ikke kalt deg Stalin!! Dette er noe du dikter opp!! Løgnhals!!

 

Se svar ovenfor.

 

P.S. Nå har jo dette utviklet seg til rene poesi tråden, så da får du vel mettet ditt behov for dikt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Dette gjøres allerede i USA.

 

Alle som ikke tror som deg er sosialister? Sosialisme er er banneord I USA. Kan du nevne de sosialistene I USA som du refererer til?

 

 

Nei ikke alle som ikke tror som meg er sosialister, men mange av dem er det.

 

Kanskje sosialisme er banneord i USA, det har ganske sikkert vært det før, Men sannheten er at folk er blitt lurt, både i USA og i Norge.

Regjeringen i USA er i høyeste grad totalitær og sosialistisk, det spiller ingen rolle hvilket parti presidenten kommer fra. Alle politikerne har samme mål, både i USA og i Norge, muligens med noen få unntak.

At de spiller uenig er bare et spill for galleriet for å lure folket.

 

Mange som har kritisert regjeringen er allerede blitt drept, og regjeringen har nettopp kjøpt inn flere tonn med ammo til bruk mot folket.

Overvåking og "sikkerhetskontroller" er kommet lenger enn i Norg, men vi ligger ikke så langt bak.

Lenke til kommentar

Dette gjøres allerede i USA.

 

Alle som ikke tror som deg er sosialister? Sosialisme er er banneord I USA. Kan du nevne de sosialistene I USA som du refererer til?

 

 

Nei ikke alle som ikke tror som meg er sosialister, men mange av dem er det.

 

Kanskje sosialisme er banneord i USA, det har ganske sikkert vært det før, Men sannheten er at folk er blitt lurt, både i USA og i Norge.

Regjeringen i USA er i høyeste grad totalitær og sosialistisk, det spiller ingen rolle hvilket parti presidenten kommer fra. Alle politikerne har samme mål, både i USA og i Norge, muligens med noen få unntak.

At de spiller uenig er bare et spill for galleriet for å lure folket.

 

Mange som har kritisert regjeringen er allerede blitt drept, og regjeringen har nettopp kjøpt inn flere tonn med ammo til bruk mot folket.

Overvåking og "sikkerhetskontroller" er kommet lenger enn i Norg, men vi ligger ikke så langt bak.

Tror Marx ville bli uenig med hvordan du definere sosialisme og her er problemet. Naar folkets sans for virkelighet er stikk motsatte kan en saklig debatt ikke holdes. En kan ikke loese er problem naar det finnes ingen enighet I hva problemet er

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette gjøres allerede i USA.

 

Alle som ikke tror som deg er sosialister? Sosialisme er er banneord I USA. Kan du nevne de sosialistene I USA som du refererer til?

 

 

Nei ikke alle som ikke tror som meg er sosialister, men mange av dem er det.

 

Kanskje sosialisme er banneord i USA, det har ganske sikkert vært det før, Men sannheten er at folk er blitt lurt, både i USA og i Norge.

Regjeringen i USA er i høyeste grad totalitær og sosialistisk, det spiller ingen rolle hvilket parti presidenten kommer fra. Alle politikerne har samme mål, både i USA og i Norge, muligens med noen få unntak.

At de spiller uenig er bare et spill for galleriet for å lure folket.

 

Mange som har kritisert regjeringen er allerede blitt drept, og regjeringen har nettopp kjøpt inn flere tonn med ammo til bruk mot folket.

Overvåking og "sikkerhetskontroller" er kommet lenger enn i Norg, men vi ligger ikke så langt bak.

Tror Marx ville bli uenig med hvordan du definere sosialisme og her er problemet. Naar folkets sans for virkelighet er stikk motsatte kan en saklig debatt ikke holdes. En kan ikke loese er problem naar det finnes ingen enighet I hva problemet er

 

Jeg tror heller at Marx ville nikke gjenkjennende, og egentlig bli stolt av dagens sosialistiske/kommunistiske regjeringer både i USA og Norge fordi han ville bli imponert over hvordan de har klart å lure folket i alle år og snikinnføre sosialismen under forskjellige andre navn som er brukt som kamuflasje, og også ved å så splittelse i folket hved å skape en falsk høyre-venstre akse.

 

Norge og ap samarbeidet med DDR, og mange ledende ap folk var kgb agenter, og noen var også cia agenter..

USA finansierte revolusjonen i Russland, og finansierte også regimet i sovjetunionen.

Og om du ikke vt hvor de fleste stasiagentene frra DDR ble av, så kan jeg fortelle deg at de ble hentet av USA for å hjelpe regjeringen med å bygge en totalitær stat.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Det er mange steder. Faktisk i de fleste innleggene du skriver.

Jeg ba om beviser og ikke påstander.

Bevisene ligger spredd rundt på diskusjon.no ... Man trenger bare lete opp diverse innlegg fra deg, ved å gå inn på profilen din, så ser man det er massevis av skremselspropaganda.

 

Men nå får vi vel stoppe før du flyter over i sinne nok en gang. Derfor tar vi resten svært raskt.

Nå er det jo du som er den gretne grinebiteren her inne... Ikke jeg. Fra dag én, så har du snakket nedlatende til nærmest alle som har sagt noe her inne, og som du har svart på... Du påstår at du er økonom, og med dette så skryter du deg selv opp i skyene mens du himler med øynene (ser jeg for meg når jeg leser deg) ... Du er best, vet best... Staten gjør det best dersom det er et streng sosialdemokratisk regime med sterkt begrenset ytringsfrihet er hva du argumenterer for. Alle som mener annerledes er troll, og du går så langt at du oppretter en helt ny tråd der hvor du forsøker å henge ut alle dine debattanter.

 

a. Det er en falsk profil. Det er jo ikke den profilen du bruker, bare en du opprettet og som ikke lenger er i bruk. Ergo bare en falsk profil.

Falsk profil?

Mer falsk enn din profil?

Jeg har ingen falsk profil. Men det kan påvises at du har det...

 

Det er en skyggeprofil med kun ett formål å få deg til å forstå når du flyter over.

Er vel du som har fløtet over når du lager deg en falsk "skyggeprofil" for å ???? meg...

Satte ???? der fordi jeg ikke vet hva du har gjort eller sagt med denne skyggeprofilen din. Kan du forklare poenget med en såkalt "skyggeprofil"? Hva er hensikten? Var hensikten å såre meg? Mobbe meg? Nei nå må du nesten forklare meg hvorfor en mann på litt over seksti år lager skyggeprofil på nettet her... Dette forstår jeg ikke riktig.... :)

 

 

Det er likevel en falsk profil... Og jeg skjønner heller ikke poenget? Var det noe? :)

Har du ikke forstått det?

Nei. Leser du ikke hva jeg skriver? Dysleksi? Må ha det inn med teskje? :)

 

 

Da får du spørre om at diskusjonen legges ut i en egen tråd. Turbonellos og kguns konfrontasjon.

Hvorfor kan du ikke bare forklare meg denne skyggeprofilens hensikt? Her i denne tråden blir det da ikke off-topic. Denne tråden er jo nettopp rettet mot dette temaet som setter kgun inn i et nøtteskall med speil på innsiden, slik at du har muligheten til å se deg selv i det du sier inni nøtteskallet... Skjønner?

 

Jeg har personlig ikke noe mot det. Personlig synes jeg det var blekt at den diskusjonen ble slettet.

Jeg også. Men jeg kan jo ha forståelse for det. Dersom det du skrev med denne skyggeprofilen var dummere enn det du ellers lirer ut av deg selv på forumet her innpakket i noen trollete "kgun-personangrep", så forstår jeg det... Du hadde helt sikkert også fargelagt innleggenes skrift også, kjenner jeg deg rett, ...

 

Jeg får heller leve med at moderator sa at det var barnslig å opprette denne proflien.

Du syntes det er særlig voksent gjort? Vel nå ble det jo gjort av en mann på over seksti år (...) og med alt det måtte innebære (...) Men jeg vil nå også påstå at det var litt barnslig å opprette en profil for pappegøya di, å kalle dette en skyggeprofil hvis mening er å latterliggjøre turbonello. Øh...

 

Det kan jeg leve med. Du fikk meg til å gjespe, sukke om du vil med ditt svar.

Jeg har sluttet å gjespe og sukke over hva jeg leser fra deg jeg. Jeg er blitt så vandt til å ikke få noe konkret svar fra deg. Bare roing i retningen unna, og når du har kommet deg opp fra vannet, så begynner du en massiv gåing rundt grøten. Det og at du spiller ballen tilbake til meg hver gang jeg sier noe eller spør noe. Da spiller du ballen tilbake til meg som om du ikke forstod hva jeg sa...

 

snipp

Den meldingen ligger fortsatt i min innboks med oveskriften "Øye for øye og tann for tann".

Har ikke skrevet noe brev til deg... Så hvordan det kan ligge noe i innboksen din fra meg, det skjønner jeg ikke. Lyver du nå igjen kgun? Øye for øye tann for tann? Nå får du jammen meg gi deg. Hva betyr dette? Noe du har hentet fra bibelen eller noe dette eller? Høres kjent ut i alle fall... Sikkert noe indremisjon-greier det der...

I alle fall har ikke jeg skrevet det... Det er løgn. Du kan jo bare prøve å dikte opp noe, og påstå det er meg. Jeg kjenner deg såpass godt nå at jeg vet du kommer til å gjøre det... SE her er hva du skrev (...) og så kgun diktning(...) Er vel ikke lenge til jeg må si "Hva var det jeg sa"(...)

 

 

Nå ligger det en ny med overskriften

 

Kommunisten i seg selv

 

Hei. Ser du slipper løs kommunisten i deg selv? :)

...Ja, sannheten kommer alltid for en dag...

Sånn akkurat NÅR har jeg skrevet dette? Bevis at jeg har skrevet dette!!

 

Du tålte vel ikke at jeg formidlet en nyhet fra Dagbladet og NrK om at Rødt øker kraftig på meningsmålingene? Er det liberalerens sanne ansikt? Liberaleren som jeg antar er for trykke og ytringsfrihet? Meldingen er der fortsatt pluss denne nye.

Og idiotien når nye høyder ser jeg... Rødt er kanskje ørlitt mer populære (overskriften overdriver noe jævlig for å selge) og da blåser media det opp, og kgun blir helt øm og våt nedentil, og helt vill i blikket...

 

Ja og da er det liberalismens feil! JAdda... For det er IKKE arbeiderpartiets feil? NEida... Tullebukk kan man trygt kalle deg... Vet du hva jeg tror? Jeg tror at kommunister som tidligere har stemt Arbeiderpartiet og SV har begynt å gått lei av Arbeiderpartiet og SV på grunn av at de gjør en så dårlig jobb, og at det er DERFOR sosialistene og sosialistdemokratene går ytterligere til venstre... Shruggie sa noe liknende dette: "Jeg stemmer rødt for å "sparke" Arbeiderpartiet og SV i ræva!" - Noe i den retningen der... Skjønner du nå hvorfor det ikke har noe med liberalismen eller sosialliberalismen å gjøre?? Eller er du like ... (...) ... Jeg stopper der i respekt for reglementet og moderatorer og administratorer. Men budskapet bestod nok i det du sikkert forstår hva jeg mener. :)

 

Jeg har heller aldri sagt at du er en reinkarnasjon av Stalin. Det er dine ord. Men det er meget mulig at du er en reinkarnasjon av Stalin for alt hva jeg vet...

Er du edru når du skriver?

Jeg er avholdsmann, har jeg sagt nå for n'te gang.

Selv om jeg noen ganger er påvirket av sovemedisiner.. Uansett er ikke dette tilfelle nå.

 

Jeg tror det var andre som noterte det.

Tviler på det, da det bare er løgn fra din side...

 

Så vidt jeg vet ligger også bevisene i forumets system.

Ja, da krever jeg bevis for det, og at du finner det frem omgående! Ja, med en gang, kgun!

Dette har jeg ikke skrevet, og det vet du så utrolig godt. Og ikke kom med den at jeg drikker og ikke er edru, en gang til. Folk vet annerledes, da jeg har sagt mange ganger her inne, i andre sammenhenger at jeg er avholdsmann. Totalt avholdsmann...

 

Er det riktig kan man jo se hvem som lyver.

Ja, kom med det. Ikke noe falskt du har selv skrevet. Gud forby! ...

... Problemet ditt nå er at du ikke kan komme med noe som helst, fordi du er en løgnhals!

En gammel løgnhals som lærte å lyve fra barnsben av. Jeg er blitt ganske skråsikker på at du ikke er noen økonom heller... Det er bare noe du skryter på deg for at du i det hele tatt skal ha sjans til å bli tatt seriøst her inne. Men jeg har ikke sett et fnugg av dine påståtte egenskaper her inne innen økonomi. At du kjenner til noen navn fordi du har søkt litt på nobelspriser og sånt, er vel heller mer avslørende for din del, enn noe som underbygger din "autoritet" på området.. Samt det at du aldri svarer, men spiller ballen alltid tilbake der den kom ifra....

 

aja.. Ditt beste virkemiddel var å bruke en masse tid på å opprette ny profil??? Ikke vet jeg hva du skrev i svar til meg engang med din bruk av den profilen. Bare et spørsmål: Ble da hele poenget med det borte? *knis*

 

Masse tid. Det er gjort med noen tastetrykk og tar langt mindre tid enn å svare på dine poster. Jeg skrev noe al a (husker ikke eksakt).{

Kan du vise meg hvordan man gjør det med noen tastetrykk? Hvis definisjonen av noen kan strekke seg til en god del, og kanskje litt til, massevis av tastetrykk, vel, da kan det jo gå an. Mange tastetrykk mener du at du måtte bruke? Først må du jo skaffe deg ny email. Ja, det er gjort med noen få tastetrykk. Så må du gå hit, lage profilen, det tar noen tastetrykk, og så må du bruke den eposten når du lager profilen, og sende den vertifiseringseposten til den nye falske eposten din, og så må du logge deg inn på den falske eposten, og trykke på vertifiseringslink, og så må du vel skrive inn passord og brukernavn (...) Dette er ikke bare NOEN tastetrykk... Det er faktisk veldig mange. Og det tar vel en fem minutter eller noe sånt, avhengig av hvor kjapp du er... Og dette tar du deg tid til bare for å gjøre hva for noe? Ja, jeg vet at jeg gjentar spørsmålet...

 

 

turbonello er morsom! turbonello er morsom! turbonello er morsom!

 

Sukker! Sukker! Sukker!

 

kgun sukker oppgitt over turbonello.

Her har man også et eksempel på hvor løgnaktig du er kgun... Feilsiterer med vilje. Jeg har ikke skrevet noe i den quotinga... Og det skjønner jo alle... Slutt å jug kgun. Slutt å jug. Du er 68år, eller noe sånt. Du er da vel for gammel til å juge så fælt, er du ikke? Burde jo være unødvendig at jeg på bare 29år skal måtte irettesette deg på dette? Riste i deg litt? Unødvendig? Ja? Nei?

 

Da jeg kom tilbake stod det at moderator hadde fjernet sju innlegg. Sikkert sju sjikanerende svar fra deg til meg...

Det kan vel moderator svare på og ettersom jeg forstår at han har fasiten, kan han gjerne publisere diskusjonen for meg så alle får vurdere selv.

JA GJERNE! Problemet er jo nettopp her at du lyver. Og at dette ikke kommer for en dag.

Alle kommer til å få vite at du lyver, for det kommer ingen ting hit som tyder på dette. Grunnen til at jeg kan si dette, er ar jeg vet med meg selv at jeg ikke har skrevet det. OG det vet du like godt din gamle løgnhals!!!

 

Nei absolutt ikke. Jeg forsøkte meg blant annet på å hacke diktsamlinga di i stad uten å lykkes i det.

Jeg vil gjerne lese diktene dine. Hva er passordet på pdf-fila?

Det har jeg glemt. Jeg har skrevet en rekke dikt hvorav noen publisert i aviser, i tidsskrifter, men siden du vel fortsetter å bruke dem i ditt felttog får ikke du dem.

Felttog? Jeg bare besvarer dine usaklige angrep på meg. Får ikke hva? Får ikke det du har glemt?

Fader så usaklig du er nå kgun. Nå burde du skjerpe deg snart... Jeg finner nok et verktøy jeg kan hacke diktsamlingen din med :p Jeg er nysgjerrig på hva slags kommunistpropaganda jeg kan finne der... Om det er noen hyllest til Lenin der, om det er noen gamle arbeidersanger og liknende...

 

Du skulle ikke ha problemer med å lete opp de som ligger på nettet.

Igjen. Jo, jeg ville hatt MEGA STORE problemer... Jeg vet at det ikke finnes på nettet, fordi jeg har aldri skrevet noe slikt. Du lyver så mye at det tyter ut gjennom ørene på deg!

 

Jeg har da ikke kalt deg Stalin!! Dette er noe du dikter opp!! Løgnhals!!

 

Se svar ovenfor.

Bevis!!!

 

P.S. Nå har jo dette utviklet seg til rene poesi tråden, så da får du vel mettet ditt behov for dikt.

.... Gi gjerne lenker til diktene dine. :)

Jeg finner nok ut av det en gang. Skal prøve mer i morgen med å hacke diktsamlinga di! Jeg skal prøve kommunist, lenin, stalin etc. til passord på pdf-fila etterpå å se om jeg da kan få komme inn å lese dikt som er inspirert av den kommunistiske arbeiderbevegelsens dikt i Russland i tiden før andre verdenskrig.

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kun dette

 

Bevisene ligger spredd rundt på diskusjon.no ... Man trenger bare lete opp diverse innlegg fra deg, ved å gå inn på profilen din, så ser man det er massevis av skremselspropaganda.

 

trenger kommentar. Vis da til en tråd unge mann. Det greier du vel.

 

Resten er jo det rene sprøyt. Jeg tror endog du går surr i hva jeg og hva du selv har skrevet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

OT: ahhh, det er derfor jeg har blokkert kgun ja - så lenge siden at jeg husket ikke. På tide denne funksjonen får en 'notat' elns som man kan skrive på hvorfor man blokkerer enkelte.

 

Har du ikke mer å fare med, er vel det en større fordel for meg om du blokkerer meg.

Lenke til kommentar

Kun dette

 

Bevisene ligger spredd rundt på diskusjon.no ... Man trenger bare lete opp diverse innlegg fra deg, ved å gå inn på profilen din, så ser man det er massevis av skremselspropaganda.

 

trenger kommentar. Vis da til en tråd unge mann. Det greier du vel.

 

Resten er jo det rene sprøyt. Jeg tror endog du går surr i hva jeg og hva du selv har skrevet.

BEVIS først! Jeg skal legge meg nå. Men i mellomtiden kan jo du bevise for alle sammen her inne at det du har skrevet er sant, og at det jeg har skrevet er løgn? Jeg vet at du ikke klarer, det siden det ikke eksisterer noe sånt. Så da får folk selv bedømme.

 

Så kort og godt: Bevis dette, og jeg skal henvise til all den skremselspropagandaen din angående FrP, i morgen.

 

OT: ahhh, det er derfor jeg har blokkert kgun ja - så lenge siden at jeg husket ikke. På tide denne funksjonen får en 'notat' elns som man kan skrive på hvorfor man blokkerer enkelte.

 

Har du ikke mer å fare med, er vel det en større fordel for meg om du blokkerer meg.

Skjønner at det er flere enn meg som er oppgitt over deg kgun.

 

PS: Han bar blokkert deg, så han ser bare det vi andre skriver. Meg i denne sammenhengen. Men ikke deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...