Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452419&p=20955140

 

Er ikke det stempling. Hvor har jeg stemplet deg før jeg kalte deg arbeiderparti hater i denne tråden?

 

 

Hvorfor ikke si at ikke alle forstår engelsk istedenfor "like godt som meg". Da unngår du en nedlatende tone.

 

Slutt med dette tøvet. Det er min måte å skrive på og jeg tviler på at nordmenn reagerer som deg.

Hva har jeg påstått som er feil her?

 

 

Leserne kan vel selv se hvem du er enig med.

 

Jeg respekterer arbeiderpartiet og sosialdemokratiske politikk og mener det fungerer utmerket bra i Norge og flere andre land. Det er en grunn jeg deltar i norsk debatt fora, jeg er nysgjerrig og ønsker å lære hvordan nordmenn ser på det Jeg respekterer alle politikk som prøver å forbedre samfunn, fra høyre og venstre vinklene

 

Lite av det du har skrevet på dette forumet tyder på det.

 

Det jeg ikke liker er når jeg selv og andre setter merkelappen på folk før jeg kjenner dem godt og folk som ikke greier å respektere andre synspunkter. Jeg mener du har mye verdt og intersannt å si men din debatt teknikk mangler respekt for andre, og mange reagere negativt på det og saklig debatt forsvinner og så begynner personangrep frem og tilbake og etter en stund erklare du at du ignorer dem

 

Jeg gjentat dette
Er ikke det stempling. Hvor har jeg stemplet deg før jeg kalte deg arbeiderparti hater i denne tråden?
som jeg skrev innledningsvis.

Etter min mening er dette synd siden du har mye intersannt å si og lære folk.

 

Det ser ut som du er mer interessert i å kommentere min grammatikk enn mitt innhold.

Jeg er ingen engel selv og liker ikke at din debatting style irriterer meg Men men... Hvor er ballen....

 

Ja ballen kan du jo prøve å finne selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor må du til stadighet rippe opp i diskusjonen rundt denne

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1489352&hl=

 

tråden som ikke ble særlig populær på forumet. Den diskusjonen har vi tatt før. Du og neste poster har skrevet nok til at jeg personlig sier dere er arbeiderparti hatere.

 

Merk at etter jeg påpekte nok en stråmann fra deg i denne tråden gikk du over til å kalle meg "arbeiderpartihater".

 

Dette blir mildt sagt komisk når du på samme side presterer å skrive følgende:

Når jeg kommenterer det du og han skriver, tar jeg ballen (argumenet) og ikke mannen.

 

Du er stemplet som arbeider parti hater.

 

 

 

Forøvrig ripper jeg ikke opp i den nevnte tråden. Faktisk er det kun du som linker til den. Jeg har i flere av trådene jeg har deltatt i opplevd å bli kalt ekstremist, liberalist osv. av deg, uten at du enda har greid å underbygge dette. Jeg forventer betydelig mer av voksne mennesker, og når du nå sper på med "arbeiderpartihater" samtidig som du nekter å underbygge dette, kan jeg ikke si at det du skriver fremstår veldig gjennomtenkt.

 

Har det slått deg at du kan fremstå som en del av problemet du nevner i tittelen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Forøvrig ripper jeg ikke opp i den nevnte tråden. Faktisk er det kun du som linker til den.

 

Og det bestemmer jeg selv. Du har det til felles med Flesvik at du prøver å påvirke min måte å skrive på.

 

Jeg har i flere av trådene jeg har deltatt i opplevd å bli kalt ekstremist, liberalist osv. av deg, uten at du enda har greid å underbygge dette. Jeg forventer betydelig mer av voksne mennesker, og når du nå sper på med "arbeiderpartihater" samtidig som du nekter å underbygge dette, kan jeg ikke si at det du skriver fremstår veldig gjennomtenkt.

 

Da får du nok en gang fremskaffe bevis. Vi har tatt denne diskusjonen tidligere.

Har det slått deg at du kan fremstå som en del av problemet du nevner i tittelen?

 

Nei, men det har slått meg at du elsker å kverulere på ørsmå detaljer og gjenta temaer vi har diskutert før. Hvorfor er du så overbærende mot andre i denne tråden? Kan du som et voksent menneske svare på det. Les gjennom hele tråden om du vil gi et grundig svar eller de siste sidene om du ikke gidder å gå i dybden.

 

Du kan starte her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452419&p=20955064

 

Din taushet sier at du er medlem av det hylekoret.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Og det bestemmer jeg selv. Du har det til felles med Flesvik at du prøver å påvirke min måte å skrive på.

Jeg vet ikke om du prøver å være ironisk nå eller om du virkelig ikke klarer å unngå å motsi deg selv.

 

Du mener jeg ripper opp i den gamle tråden. Når jeg så påpeker at jeg ikke har nevnt den, men at det er du som drar den opp igjen, beskylder du meg for å prøve å "påvirke din måte å skrive på".

 

Da får du nok en gang fremskaffe bevis. Vi har tatt denne diskusjonen tidligere.

 

Du har allerede gjort jobben for meg. Fra din egen link:

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468722&p=19860552

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468722&p=19860591

Hvem skriver du på vegne av din ekstremist som ikke vil la andre komme til ordet? Jeg kan vise deg vel formulerte utsagn fra personer fra beste Oslo vetkant, Røen, som drikker "Coken Colen" og sier De til seg selv. Hold deg borte fra mine tråder, så skal jeg holde meg borte fra ditt vås din veltalende ekstremist som opphever deg selv til forum moderator.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468722&p=19860930

Din angenda blir mer og mer forutsigbar og åpenbar for meg.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452419&p=21007052

Du er stemplet som arbeider parti hater.

 

 

Og dette var som sagt uten å lete, kun ved å sjekke linken du selv postet.

 

Hvorfor er du så overbærende mot andre i denne tråden?

 

 

Jeg vet ikke hvilket hylekor du mener jeg er en del av, men om man ikke kan påpeke stråmenn, grove beskyldninger eller personanngrep uten å både være en del av ett hylekor og en arbeiderpartihater har vi ett problem.

 

Er det slik at om andre oppfører seg ufint mot deg så kan du igjen komme med samme typen oppførsel mot meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis alle andre kjører feil vei på motorveien og tuter og blinker på deg kgun så burde du vurdere om at det kanskje er du selv som kjører feil vei og alle de andre rett...

 

Jeg har bortsett fra noen mindre skrammer kjørt feilfritt i over 40 år.

Lenke til kommentar

Hvis alle andre kjører feil vei på motorveien og tuter og blinker på deg kgun så burde du vurdere om at det kanskje er du selv som kjører feil vei og alle de andre rett...

 

Hvor er egentlig "alle de andre"? Det er alltid et interessant eksempel på menneskelig psykologi når noen prøver å gi inntrykk av at de taler på vegne av "alle de andre" i en eller annen diskusjon nesten ingen gidder å engasjere seg i. I realiteten er nok "alle de andre" ganske andre steder og opptatt av ganske andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da passer den jo fint for deg da...

 

Den tilleggskarakteristikken kan jeg leve godt med.

 

Men du er et hode på det trehodede trollet jjkoggan, herzeleid og flesvik :tease: .

 

Dere virker ikke særlig koordinerte, nesten som det kommunale vesen. Der fikk du nok et argument til å kommentere min alder.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Den tilleggskarakteristikken kan jeg leve godt med.

 

Men du er et hode på det trehodede trollet jjkoggan, herzeleid og flesvik :tease: .

 

Dere virker ikke særlig koordinerte, nesten som det kommunale vesen. Der fikk du nok et argument til å kommentere min alder.

 

Om du mener jeg troller når jeg skriver her må du gjerne underbygge også dette. Hittil opplever jeg at jeg har opptredd saklig og svart på det som blir skrevet til meg, på tross av at du har kommet med enda en stygg karakteristikk av meg som du nekter å underbygge.

 

I mitt hode er det dermed ikke jeg som kommer ut som mest "trollete".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I mitt hode er det dermed ikke jeg som kommer ut som mest "trollete".

Jeg observerer at du ikke tar en spøk heller. Det burde du forstå i den konteksten det er skrevet. Der er du altså uenig med et annet hode på det trehodede trollet. :eek:

 

Gå tilbake og se hvor og hvordan du trådte inn i tråden. Jeg kan vise til andre tråder der du på samme måte spretter opp som troll av eske og legger ikke skjul på hvilken side du legger deg i debatten. Trenger du en lenke?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...