Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

PS: Han bar blokkert deg, så han ser bare det vi andre skriver. Meg i denne sammenhengen. Men ikke deg.

 

Ja og andre ser det jeg skriver. Merk at ditt siste innlegg ble skrevet for 10 minutter siden og mitt for 4 om du skulle ha problemer med beviset. Jeg har med andre ord hatt 6 minutter på meg til å produsere et falskt bevis.

 

Jeg har ingen problemer med at tidstyver blokkerer meg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
PS: Han bar blokkert deg, så han ser bare det vi andre skriver. Meg i denne sammenhengen. Men ikke deg.

Så det nå når du siterte han. Samt man har muligheten til 'vis likevel' hvis man vil - noe jeg selvfølgelig ikke benytter. Hva er da poenget i å blokkere liksom? ^^ - Både sitering fra blokkerte skulle ikke blitt med til de som har blokkert den/de det siteres fra og varsel når en som er blokkert siterer deg burde vært mulig å slå av. Så det er forbedringspotensiale i denne funksjonen når det gjelder blokkerte

 

Edit: Har lagt det inn i Tracker/Tilbakemeldingssentralen nå, så da får man se om det hjelper på disse utfordringene. Takk for meg, poenget er kommet fram :)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Turbonello, du får ta med deg notatblokken og flytte inn i blokken sammen med kandasa. Der er stort forbedringspotensiale for dere begge i det dere skriver på blokken.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

God morgen, kjære venner - da jeg var på vei til kirken i dag .... :)

Neida, slapp av - la oss for all del ikke bringe inn gudene i dette sammensuriumet :nei:

 

Jeg skjønner nå at å være moderator her i Huskestuen, kan ende opp med at man er pent nødt til å lide seg gjennom opptil flere mandager, og ett par ekstra torsdager i samme uken. Ikke nok med at dere krangler så det er en fryd - neida, dere blokkerer hverandre, og kommuniserer via både pm, og vanlig posting - og noen ganger via hverandre, noe som gjør det hele enda mer kokkolikokkos for den heldige som får jobben med å rydde opp i sandkassene deres.

 

Kanskje forumet burde opprette ett salgs katastrofeteam, hvor både healere og alkymister og ikke minst en og annen håndspålegger :ph34r: kunne vært mulige nyttige tilvekster til modteamets samlede innsatsstyrke ...

Her fant jeg ett passende kjøretøy for forumets katastofeteam:

diyharley.jpg

 

Og når det gjelder vanlige brukere som eks. meg - så blir man etterhvert lei av å lage popcorn - dessuten er det usunt for hjertet, sier kona mi og legen hennes.

 

Kort sagt: drep meg herre konge, men ikke med grøt ... ​vi vil ha loff med sirup! .... :w00t:

porridge_large.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fotoshop redigert innbox

Det er et bilde redigert i photoshop. Sånt kan jo jeg lage også. Null problem.

 

Nei bildet er ikke redigert i Photoshop. Det er et vanlig skjermdump, limt inn i http://www.irfanview.com/ lagret som jpg fil og lastet opp på nettet på de 6 minuttene jeg hadde tid til på den

 

 

posten.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

@Baltazar94

 

Kommenteres ikke siden du setter et politisk stempel på meg jeg er uenig i.

 

Dette er bare en bekreftelse på at det jeg hevder er sant, og at du vet det.

 

Det gamle ordtaket "på seg selv kjenner man andre" er ganske så korrekt når det gjelder sosialister, og det er ikke bare deg jeg setter merkelapp på, men alle sosialister. Folk bør advares mot sosialister, og denne pesten som kalles sosialisme, og som kamuflerer seg under det forførende navnet "sosialdemokrati"

 

Å spillle fornærmet fordi jeg setter " politisk stempel på deg er bare et spill for galleriet og en mislykket hersketeknikk, fordi du legger jo ikke skjul på hvor du står politisk. Og du nøler heller ikke med å "stemple" andre, slik sosialister alltid har gjort.

Du har jo allerede "stemplet" noen her som frp.ere, som potensielle terrorister, og du har faktisk også stemplet en person her som "terrorist"

 

Nå får vi snart nye "terrorlover" som i praksis stempler alle som ikke er enig med regjeringen som potensielle terrorister, så dette med "stempling" er en sosialistisk sykdom som også identifiserer deg.

 

Og når sosialistene stempler alle som ikke er enige med dem selv som potensielle terrorister og/eller terrorister, så vet de godt at det er de selv som er terroristene.

 

Jeg har også sett på det du mener er "hat-tråder" men de er langt fra å være hat-tråder.

Poenget er at den første avslører en del av sannheten om det såkalte "arbeiderpartiet" og også det mange mener om dette partiet. Den andre inneholder kritikk av en person i AUFog hans handlinger og omtale i media.

Og det er dette du ikke tåler fordi du er fanatisk sosialist som mener at sosialister og sosialistiske partier ikke skal kritiseres..

 

Jeg stiller meg spørrende til om sosialister eksisterer. Hvordan kan du vite at en bestemt person er "sosialist" og ingenting annet? Hvis det er at han har stemt på et bestemt parti: hva med de som stemmer på samme parti av totalt ulike grunner? Hva med de som har totalt ulik subjektiv oppfatning av hva partiet står for? Eller hva med de som har forskjellig gjetning angående de konkrete konsekvensene av en eller annen politisk retning?

 

Jeg er seriøs. Jeg tviler sterkt på at sosialister eksisterer. På meg høres det bare ut som nok en typisk generell kategori, tenkt ut i fantasien og manifestert i språket, hvoretter ulike mennesker putter ulike folk innen denne kategorien, uten at det finns noe klart og utvetydig mønster.

 

Hvis du ikke kan demonstrere et slikt mønster, har vi ennå til gode å gå utfra at denne "sosialismen" engang eksisterer. Det virker da utelukkende som nok en slik tankekonstruert kategori som ikke har kobling til den empiriske virkeligheten.

 

Hvis sosialister ikke engang eksisterer, kan det hende du har grunn til å slappe av og se litt lysere på ting. Kanskje fiendene rett og slett er innbildning? Eller kanskje det er innbildning at de er fiender?

Lenke til kommentar

God morgen, kjære venner - da jeg var på vei til kirken i dag .... :)

Neida, slapp av - la oss for all del ikke bringe inn gudene i dette sammensuriumet :nei:

 

Jeg skjønner nå at å være moderator her i Huskestuen, kan ende opp med at man er pent nødt til å lide seg gjennom opptil flere mandager, og ett par ekstra torsdager i samme uken. Ikke nok med at dere krangler så det er en fryd - neida, dere blokkerer hverandre, og kommuniserer via både pm, og vanlig posting - og noen ganger via hverandre, noe som gjør det hele enda mer kokkolikokkos for den heldige som får jobben med å rydde opp i sandkassene deres.

 

Kanskje forumet burde opprette ett salgs katastrofeteam, hvor både healere og alkymister og ikke minst en og annen håndspålegger :ph34r: kunne vært mulige nyttige tilvekster til modteamets samlede innsatsstyrke ...

Her fant jeg ett passende kjøretøy for forumets katastofeteam:

diyharley.jpg

 

Og når det gjelder vanlige brukere som eks. meg - så blir man etterhvert lei av å lage popcorn - dessuten er det usunt for hjertet, sier kona mi og legen hennes.

 

Kort sagt: drep meg herre konge, men ikke med grøt ... ​vi vil ha loff med sirup! .... :w00t:

porridge_large.jpg

 

Jeg liker kommentarne om sandkassa og et katastrofeteam av healere. Hvem vet, kanskje noen av gærningene kan bidra med en ting eller to? Det sies at de mest mistenkelige, under overflaten, kan vise seg å være de mest geniale. Men jeg får absolutt følelsen av at du undervurderer verdien av grøt. Grøt er ikke bare billig og fullt av beste sorts næring. Det er fremfor alt raskt. Og tiden er på mange måter den viktigste ressursen vi har (selv om ingen helt ser ut til å vite hva det er).

 

Men grøt, det vet vi hva er, og det funker.

Lenke til kommentar

Og med disse nye "antiterrorlovene" så legges det jo aktivt opp til at alle som ikke er pk og enig med sosialistene skal fengsles og dømmes som "terrorister" Og neste steg på stigen er å eliminere disse om de ikke lar seg omvende og omskolere til å bli sosialister.

 

Dette gjøres allerede i USA.

 

Nei.

 

Ikke engang i fjerneste nærheten. Blandt den enorme gruppen "anti-sosialiseter" i USA idag som klarer å unngå voldsutøvelse, sprenging av bomber eller skyting av folk, er IKKE massearrestasjoner for terrorisme noe som forekommer.

Endret av Hamolinadir
Lenke til kommentar

Fotoshop redigert innbox

Det er et bilde redigert i photoshop. Sånt kan jo jeg lage også. Null problem.

Nei bildet er ikke redigert i Photoshop.

Jo det er det. Slutt å lyv...

 

Det er et vanlig skjermdump, limt inn i http://www.irfanview.com/ lagret som jpg fil og lastet opp på nettet på de 6 minuttene jeg hadde tid til på den

Slutt med det der kgun. Nesa di den blir bare blir større og større for hvert innlegg du skriver.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fotoshop redigert innbox

Det er et bilde redigert i photoshop. Sånt kan jo jeg lage også. Null problem.

Nei bildet er ikke redigert i Photoshop.

Jo det er det. Slutt å lyv...

 

Slik opptrer du altså når du er tom for argumenter. Griet å vite.

  1. Jeg har ikk Photoshop.
  2. Hadde jeg hatt det på min steinalder gamle maskin, ville jeg ikke rukket å ta skjermdump, lime det inn i Photoshop og laste det opp på nettet og skrevet den posten på 6 minutter.

Det ville minst tatt syv minutter ettersom PhotoShop tar for lang tid å lastes inn. Irfanview er et glimrende program som gir optimale filer på nettet med noen få tastetrykk. Jeg har sett Photoshop spesialister ikke greie å optimlisere bilder like godt med det programmet som en bilde behandlings amatør som meg greier med Irfanview.

 

Jeg kommer nok aldri til å kjøpe Photoshop så lenge der er fullt brukbare gratis programmer som Irfanview og Gimp http://www.gimp.org/

 

Et Norsk firma har for øvrig revolusjonert Video redigerings muligheter:

 

WeVideo - breakthrough technology integrated into YouTube video editing.

 

Hjemmeside: http://www.wevideo.com/

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Et Norsk firma har for øvrig revolusjonert Video redigerings muligheter:

 

WeVideo - breakthrough technology integrated into YouTube video editing.

 

Hjemmeside: http://www.wevideo.com/

 

Dette er noe som innebærer helt spinnville muligheter. At firmaer som dette plutselig dukker opp ser jeg som et klart tegn på et dyptstikkende paradigmeskifte er på gang, og at det bare er et spørsmål om tid før ting tar helt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotoshop redigert innbox

Det er et bilde redigert i photoshop. Sånt kan jo jeg lage også. Null problem.

Nei bildet er ikke redigert i Photoshop.

Jo det er det. Slutt å lyv...

Slik opptrer du altså når du er tom for argumenter. Griet å vite.

Jasså, så dette har du tenkt ut, ja, utspekulert som du er. Først så produserer du et falskt bilde, og så klandrer du meg for å ha gått tom for argumenter?

Jeg har ikk Photoshop.

Vel, så har du et annet bilderedigeringprogram...

Hadde jeg hatt det på min steinalder gamle maskin, ville jeg ikke rukket å ta skjermdump, lime det inn i Photoshop og laste det opp på nettet og skrevet den posten på 6 minutter.

Seks minutter fra hva for noe? Du har jo hatt lang tid på å lage et slikt bilde... Nå har du jo til og med satt på dato, klokkeslett og alt sammen, og hatt det klart...

 

Det ville minst tatt syv minutter ettersom PhotoShop tar for lang tid å lastes inn.

Hvorfor det? Og er det umulig å ha oppe Photoshop fra før av? Da kan du jo ta et sjermdump av inboksen din, og redigere inn bilde av meg og en overskrift du skriver selv i et gitt tekstformat... Det er da ingen hokus pokus (...) ... Ja, det er sikkert et skjermdump, et redigert ett hvor du har lånt profilbildet mitt. Resten har du sikkert gjort ved å sende deg selv melding med den falske profilen din...

 

Irfanview er et glimrende program som gir optimale filer på nettet med noen få tastetrykk. Jeg har sett Photoshop spesialister ikke greie å optimlisere bilder like godt med det programmet som en bilde behandlings amatør som meg greier med Irfanview.

 

Jeg kommer nok aldri til å kjøpe Photoshop så lenge der er fullt brukbare gratis programmer som Irfanview og Gimp http://www.gimp.org/

Altså.. Photoshop var bare et eksempel på hva du kunne ha brukt. Jeg selv bruker photoshop og er kjempefornøyd med det. Men for å forfalske et slikt skjermdump trengs det ikke noe særlig avansert verktøy.

 

Et Norsk firma har for øvrig revolusjonert Video redigerings muligheter:

 

WeVideo - breakthrough technology integrated into YouTube video editing.

 

Hjemmeside: http://www.wevideo.com/

Ja, jeg så det. Er bra det. Finnes mange slike programmer. Har drevet litt men ikke mye med video-redigering.

Kult med sånn tegneserie-effekt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, jeg så det. Er bra det. Finnes mange slike programmer. Har drevet litt men ikke mye med video-redigering.

Kult med sånn tegneserie-effekt...

 

Tror det vi ser mer og mer er at video, bilder, tegninger, ord og symboler merger mer og mer til ett felles språk mennesker kommuniserer med. Og så blir spørsmålet hva vi klarer å gjøre ut av dette nye multipurpose-språket. Det er virkelig bare fantasien som setter grenser :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

@turbonello

 

Heldigvis letter du svar jobben for meg. Leserne får jo selv vurdere. Jeg kan ikke for at du som Venstre mann er desperat etter å forsvare at du er havnet i dårlig selskap.

 

Adminstrator kan kanskje bekrefte at det ble sendt en rapport på meldingen med overskriften

 

"Øye for øye og tann for tann".

 

Du fremstår mer og mer tannløs turbonello.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Du fremstår mer og mer tannløs turbonello.

 

Han tar igjen de manglende tenna med en ypperlig evne til å lage og slurpe i seg suppe. Hvis man virkelig mestrer suppene er ikke tanngarden lenger like nødvendig. Plutselig kan han bare slurpe i seg godsakene, smile det røde smilet og uttale ord som lyden av en fløyte.

Lenke til kommentar

@turbonello

 

Heldigvis letter du svar jobben for meg. Leserne får jo selv vurdere. Jeg kan ikke for at du som Venstre mann er desperat etter å forsvare at du er havnet i dårlig selskap.

 

Adminstrator kan kanskje bekrefte at det ble sendt en rapport på meldingen med overskriften

 

"Øye for øye og tann for tann".

 

Du fremstår mer og mer tannløs turbonello.

Her er et bilde av inboksen min og der er det ingen "Øye for øye tann for tann":

 

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...