Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK!

 

Var det dere som stod under broen der med lommelyktene?

 

Var meg som var den mystiske fjerde mann som stod i salutt :p

 

Haha var det deg ja? Jeg og en kompis prøvde å ta selvmord utfor broa, men faila(ned til 4k blod, så stoppa blødninga. muligens fordi en av de random 2 andre som kom før deg patcha oss opp.

Vi var egentlig bare 2, men til slutt var vi altså 5 eller 6 inkl deg som sto under broa med lommelykter :p

Så kræsja i tillegg froosh helikopteret 200 meter borti der så dere stakk.

Jeg ligger der fremdeles btw, glitcha så jeg ikke kommer meg noe sted, venter på at de andre jeg spiller med skal komme og drepe meg :p

 

nb: hvorfor ville ingen av dere bruke direct chat? ikke mic?

Endret av ArthurBarthur
Lenke til kommentar

nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK!

 

Var det dere som stod under broen der med lommelyktene?

 

Var meg som var den mystiske fjerde mann som stod i salutt :p

 

Haha var det deg ja? Jeg og en kompis prøvde å ta selvmord utfor broa, men faila(ned til 4k blod, så stoppa blødninga. muligens fordi en av de random 2 andre som kom før deg patcha oss opp.

Vi var egentlig bare 2, men til slutt var vi altså 5 eller 6 inkl deg som sto under broa med lommelykter :p

Så kræsja i tillegg froosh helikopteret 200 meter borti der så dere stakk.

Jeg ligger der fremdeles btw, glitcha så jeg ikke kommer meg noe sted, venter på at de andre jeg spiller med skal komme og drepe meg :p

 

nb: hvorfor ville ingen av dere bruke direct chat? ikke mic?

 

Hadde den ikke plugget i, og før jeg rakk å ta den i, så styrtet jo helikopteret :p

 

Uansett, ingenting å loote der borte, stikker en tur bort til broen om du er der enda..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...