Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor spiller dere dayz som deathmatch?

Beklager å måtte sprekke boblen din, men etter så og så mange timer i Chernarus er det faktisk ikke så mye å gjøre lenger. Å dra ut på tur for å finne sin 4938ende colaboks mister sin spenning etterhvert.

Jeg er forsåvidt enig og burde egentlig ikke snakke da jeg har 18 mord selv på den nåværende karakteren min på vanlig dayz. Har L85 thermal, AS50, rangefinder og nvg, coyote backpack samt fult utstyrsbelte. Det er ingenting spesielt å gjøre lengre desverre derfor blir pvp det en må ta seg til.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Heihei! Er TeamSpeak-serveren reservert for folk som ønsker å gå i grupper, eller har vi ensomme ulver også lov til å loke der? Bruker folk serveren i det hele tatt? Er ikke megafan av TeamSpeak (Mumble in my heart), så vil ha svar på dette før jeg innstallerer det :p.

 

edit: Kunne vel trenge passordet også. Gidder noen å sende det? Jeg er en grei kar.

TS er for alle som er på serveren. Var i alle fall 10stk på den i går, men ikke i samme kanal samtidig + noen afk.

Lenke til kommentar

Heihei! Er TeamSpeak-serveren reservert for folk som ønsker å gå i grupper, eller har vi ensomme ulver også lov til å loke der? Bruker folk serveren i det hele tatt? Er ikke megafan av TeamSpeak (Mumble in my heart), så vil ha svar på dette før jeg innstallerer det :p.

 

edit: Kunne vel trenge passordet også. Gidder noen å sende det? Jeg er en grei kar.

TS er for alle som er på serveren. Var i alle fall 10stk på den i går, men ikke i samme kanal samtidig + noen afk.

Kult. Da loker jeg.

Lenke til kommentar

Men er vel ikke være en at du sender en meld til admin og tar en snakk med han hvor det mystiske skuddet kom fra ? :)

 

Gjerne få han til og si ifra til meg også/ si ifra hva som skjedde.. for og beskylde noen for og hacke siden dere blei eid blir bare feil.. :)

 

men uansett, gidder ikke diskutere mere fram og tilbake her.

 

Jeg gikk å la meg etter siste melding i går, noen av oss har jobb ;)

 

Har kontaktet Andret så får vi se hva han finner i loggen

Lenke til kommentar

Hvem var det jeg skjøt med nvg og as50 på cherno-elektro veien?

Jeg gjorde det (prøvde å ta helikopteret i mørket), drepte vel deg 2 ganger og kompisen din en eller to ganger. Samt jeg drepte endel i elektro (i butikken og utenfor kirka)

 

Hehe, vi var 3 stk. En unarmed nyspawna(ostesaks) som fant deg - han lå noen få meter fra deg i gresset i 15 min mens jeg og kriss var på vei, relativt nyspawnet vi og. Jeg tømte først et m9-mag på deg men hadde tydeligvis ikke god nok aim til å drepe, evt har den blitt nerfa mer enn jeg er klar over. Så drepte du meg(men ikke ostesaks som lå ved siden av deg). Så kom kriss etter hvert og du drepte han og ostesaks tror jeg? Vi må ha hatt elendig aim for med mine m9-skudd og hans ak-skudd burde du dødd med mindre han kompisen din du møtte rakk å gi deg bloodpack på veldig kort tid Og til slutt spawnet kriss igjen, etter vi andre måtte ta kvelden, og klarte å drepe deg. 3 stk nvg? Hva var planen der?

Lenke til kommentar

Du traff meg ikke en eneste gang med pistolen.

 

Serr? haha. Min venn som lå nesten nærme nok til å stjele fra packen din mente du blødde, og jeg trodde jeg så det samme, men det var jo blitt ganske mørkt på serveren. Det viktigste var at det var gøy! :p

 

Tidligere på dagen ble vi drept av alt-f4 folk i stary, som forøvrig heller ikke klarte å dø. Tror de hadde bloodhack da, traff de et par ganger i kroppen med m107(ja traff - blødde fra sånn 12 steder), men de døde ikke - noe de skulle ha gjort.

Lenke til kommentar

Var gunfight rett vest for Lopatino, jeg og to andre fulgte etter tre karer i ti minutter før vi fikk muligheten til å ta dem ut. Vi klarte å drepe '....' og en some heter '....'. Deretter fikk sistemann som var igjen drept en av våre egne, '....'. Etter dette logget han ut. Mulig å få bannet denne ekstremt ynkelige, patetiske, feige gutten?

 

Dette skjedde rundt 17:40

 

Edit: Redigert ut navn etter admins ønske.

Endret av Froosh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...