Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36!

 

Morsomt, det var jeg som var der inne med min Lee Enfield.

 

Først logger en av dere inn og besvimer, vært ute å Alt+F4 i det siste?

 

Jeg prøver å flytte på han for å få han vekk fra døråpningen så han logger ut, så logger dere begge to på igjenn, han ene besvimer på nytt og jeg prøver å snakke med dere.

 

Jeg har siktet klart på hodet til hvem enn det var som ikke besvimte og da skudd ble løsnet ( som bommet) så fikk han en kule i skallen.

 

Neste gang du skal kamikaze inn igjenn i kirken så svarer du og ikke bare springer rett til liket ditt for å ta våpen, du ble drept av en annen der inne.

 

Litt snodig hvordan dere klarte å ta meg på taket, jeg ble truffet av noe som ikke lagte lyd og senket meg til 4k blod og blødde, mens jeg satt å sikta i vinduet han satt i. Fin hack.

 

(Nei, kan ikke ha vært noe lyddempa da jeg ikke var synlig fra andre vinkler enn den Fokka ller han som posta var, pluss jeg har ett Corsair Vengeance 1500 headsett som er skrudd opp meget høyt for å høre etter nettopp sånne detaljer pluss fottrinn.)

Endret av nadare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36!

 

Morsomt, det var jeg som var der inne med min Lee Enfield.

 

Først logger en av dere inn og besvimer, vært ute å Alt+F4 i det siste?

 

Jeg prøver å flytte på han for å få han vekk fra døråpningen så han logger ut, så logger dere begge to på igjenn, han ene besvimer på nytt og jeg prøver å snakke med dere.

 

Jeg har siktet klart på hodet til hvem enn det var som ikke besvimte og da skudd ble løsnet ( som bommet) så fikk han en kule i skallen.

 

Neste gang du skal kamikaze inn igjenn i kirken så svarer du og ikke bare springer rett til liket ditt for å ta våpen, du ble drept av en annen der inne.

 

Litt snodig hvordan dere klarte å ta meg på taket, jeg ble truffet av noe som ikke lagte lyd og senket meg til 4k blod og blødde, mens jeg satt å sikta i vinduet han satt i. Fin hack.

 

(Nei, kan ikke ha vært noe lyddempa da jeg ikke var synlig fra andre vinkler enn den Fokka ller han som posta var, pluss jeg har ett Corsair Vengeance 1500 headsett som er skrudd opp meget høyt for å høre etter nettopp sånne detaljer pluss fottrinn.)

 

Er vel ikke lov å skyte i kirka uansett hvilket headset du har ?

 

Hvem var det jeg skjøt med nvg og as50 på cherno-elektro veien?

 

Hihihih, jeg vet hvem!

Lenke til kommentar
Er vel ikke lov å skyte i kirka uansett hvilket headset du har ?

 

Første gangen skjøt de først og jeg trekte av i refleks, andre gangen var det ikke meg, tredje gangen var han 2m fra inngangen og rakk ikke å komme seg inn når jeg fikk ett lucky-shot fra brannstasjonen.

Lenke til kommentar

meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36!

 

Morsomt, det var jeg som var der inne med min Lee Enfield.

 

Først logger en av dere inn og besvimer, vært ute å Alt+F4 i det siste?

 

Jeg prøver å flytte på han for å få han vekk fra døråpningen så han logger ut, så logger dere begge to på igjenn, han ene besvimer på nytt og jeg prøver å snakke med dere.

 

Jeg har siktet klart på hodet til hvem enn det var som ikke besvimte og da skudd ble løsnet ( som bommet) så fikk han en kule i skallen.

 

Neste gang du skal kamikaze inn igjenn i kirken så svarer du og ikke bare springer rett til liket ditt for å ta våpen, du ble drept av en annen der inne.

 

Litt snodig hvordan dere klarte å ta meg på taket, jeg ble truffet av noe som ikke lagte lyd og senket meg til 4k blod og blødde, mens jeg satt å sikta i vinduet han satt i. Fin hack.

 

(Nei, kan ikke ha vært noe lyddempa da jeg ikke var synlig fra andre vinkler enn den Fokka ller han som posta var, pluss jeg har ett Corsair Vengeance 1500 headsett som er skrudd opp meget høyt for å høre etter nettopp sånne detaljer pluss fottrinn.)

 

Jeg joinet og skulle epi-penne vennen min som alltid spawner i koma ( av en merkelig grunn ) så mens jeg holder på så plaffer du meg midt i hode?

Lenke til kommentar

Jeg joinet og skulle epi-penne vennen min som alltid spawner i koma ( av en merkelig grunn ) så mens jeg holder på så plaffer du meg midt i hode?

 

Du satt å sikta på meg med M4'en din og jeg skifta mellom å se på deg og på døra, så hørte jeg skudd smelle inn rett ved siden av meg og skjøt.

 

(Ikke min feil at du bomma, sikt bedre neste gang...)

Endret av nadare
Lenke til kommentar

meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36!

 

Morsomt, det var jeg som var der inne med min Lee Enfield.

 

Først logger en av dere inn og besvimer, vært ute å Alt+F4 i det siste?

 

Jeg prøver å flytte på han for å få han vekk fra døråpningen så han logger ut, så logger dere begge to på igjenn, han ene besvimer på nytt og jeg prøver å snakke med dere.

 

Jeg har siktet klart på hodet til hvem enn det var som ikke besvimte og da skudd ble løsnet ( som bommet) så fikk han en kule i skallen.

 

Neste gang du skal kamikaze inn igjenn i kirken så svarer du og ikke bare springer rett til liket ditt for å ta våpen, du ble drept av en annen der inne.

 

Litt snodig hvordan dere klarte å ta meg på taket, jeg ble truffet av noe som ikke lagte lyd og senket meg til 4k blod og blødde, mens jeg satt å sikta i vinduet han satt i. Fin hack.

 

(Nei, kan ikke ha vært noe lyddempa da jeg ikke var synlig fra andre vinkler enn den Fokka ller han som posta var, pluss jeg har ett Corsair Vengeance 1500 headsett som er skrudd opp meget høyt for å høre etter nettopp sånne detaljer pluss fottrinn.)

 

 

alt+f4 ?

Nope, du kan få admin til og sjekke det opp visst du vill, skjedd med meg mange ganger at jeg spawner og besvimer.

 

Og den faens fantastiske hacken du masser om ?

 

Det var meg og en revolver på jordet først, så går jeg seint men sikkert opp firestation huset for så og bruke 3D person for og se at du holder på og bandasjerer deg selv og da trykker jeg på den fantastiske knappen som også kalles for Q og skyter deg med 6 kuler av min revolver.

Og ja, kjøp deg nytt headsett visst en revolver er silenced, kameraten min hadde en hagle og jeg hadde en revolver.

 

Kanskje litt surt og bli eid av 2 stk som dere skyter i kirken når vi ikke var klar over det, pga fristed, og vi går og henter en hagle og en revolver og eier dere hardt mens dere har m14 aim og en M4A1 CCO.

 

Og etter jeg har fyrt løs min revolver på deg, så går jeg ut og tar min M4A1 CCO tilbake og ser da at din kompis stikker hodet over kanten og tømmer et magasin i han, men dør i forsøket, kanskje drept på likt eller noe ? nei ikke vett jeg.

Lenke til kommentar

Jeg joinet og skulle epi-penne vennen min som alltid spawner i koma ( av en merkelig grunn ) så mens jeg holder på så plaffer du meg midt i hode?

 

Du satt å sikta på meg med M4'en din og jeg skifta mellom å se på deg og på døra, så hørte jeg skudd smelle inn rett ved siden av meg og skjøt.

 

(Ikke min feil at du bomma, sikt bedre neste gang...)

 

Jeg holdt på med gjenopplivning av vennen min så vist jeg skjøt så var det en bug? men samme det, vi gikk opp på taket og tok tilbake gearet så :)

Lenke til kommentar

alt+f4 ?

Nope, du kan få admin til og sjekke det opp visst du vill, skjedd med meg mange ganger at jeg spawner og besvimer.

 

Og den faens fantastiske hacken du masser om ?

 

Det var meg og en revolver på jordet først, så går jeg seint men sikkert opp firestation huset for så og bruke 3D person for og se at du holder på og bandasjerer deg selv og da trykker jeg på den fantastiske knappen som også kalles for Q og skyter deg med 6 kuler av min revolver.

Og ja, kjøp deg nytt headsett visst en revolver er silenced, kameraten min hadde en hagle og jeg hadde en revolver.

 

Kanskje litt surt og bli eid av 2 stk som dere skyter i kirken når vi ikke var klar over det, pga fristed, og vi går og henter en hagle og en revolver og eier dere hardt mens dere har m14 aim og en M4A1 CCO.

 

Og etter jeg har fyrt løs min revolver på deg, så går jeg ut og tar min M4A1 CCO tilbake og ser da at din kompis stikker hodet over kanten og tømmer et magasin i han, men dør i forsøket, kanskje drept på likt eller noe ? nei ikke vett jeg.

 

Det "Mystiske" skuddet var hele årsaken til at jeg satt der å bandasjerte, ellers hadde jeg fortsatt siktet på vinduet du satt i og kompisen din prøvde å avlede med skudd fra kirka.

 

Jeg så hånda di flere ganger og bare ventet på at du skulle titte frem mens kameraten din distraherte, så kom det mystisk vis skade på meg uten noen som helst lyd hverken skudd eller treff og jeg gikk fra 12k til 4k og blødde.

 

Hvordan skal jeg vite at du har den buggen med besviming når dere ikke engang svarer på ingame direct chat? I all hovedårsak er det fordi man logger ut med shock som gjør at man besvimer sånn som det der.

 

Vurder å iallefall skrive ingame om dere ikke bruker voice iallefall, ting hadde blitt helt annerledes da.

Lenke til kommentar

Jeg tok og fyrte løs min fantastiske revolver 2 plasser i denne krigen jeg, når jeg lå og kravla på jordet for jeg visste dere var der, og når jeg satt i tårnet.

2-3 skudd fra jordet, og 5-6 skudd på deg fra tårnet som du var lur nok til og ta øynene vekk fra selvom du visste veldig godt jeg var der..

 

Men det som er VELDIG rart her, er at dere drepte meg i kirken første gange, men så skyter dere meg når jeg kommer inn andre gangen også ?! uten noe som helst.. ?

 

Og ikke kom med den derne du snakka ikke, neivell ?

Må vel ikke snakke på en frispott for at en ikke skal bli drept i dette spillet.

 

Så den med at kameraten min skøyt på deg først den funker vel ikke andre gangen når jeg kommer gående inn i kirken uten en eneste ting helt alene og dere begynner og skyte meg ?

Lenke til kommentar

Jeg tok og fyrte løs min fantastiske revolver 2 plasser i denne krigen jeg, når jeg lå og kravla på jordet for jeg visste dere var der, og når jeg satt i tårnet.

2-3 skudd fra jordet, og 5-6 skudd på deg fra tårnet som du var lur nok til og ta øynene vekk fra selvom du visste veldig godt jeg var der..

 

Men det som er VELDIG rart her, er at dere drepte meg i kirken første gange, men så skyter dere meg når jeg kommer inn andre gangen også ?! uten noe som helst.. ?

 

Og ikke kom med den derne du snakka ikke, neivell ?

Må vel ikke snakke på en frispott for at en ikke skal bli drept i dette spillet.

 

Så den med at kameraten min skøyt på deg først den funker vel ikke andre gangen når jeg kommer gående inn i kirken uten en eneste ting helt alene og dere begynner og skyte meg ?

 

Var som sagt ikke jeg som skjøt da du kom løpende inn andre gang for å ta tingene dine, jeg vurderte sterkt å gjøre det da jeg forventet at du skulle plukke opp våpenet ditt og plaffe meg ned som hevn for første gang, men jeg tok en tjangs på at du ikke gjorde det.

 

og 5-6 skudd på deg fra tårnet som du var lur nok til og ta øynene vekk fra selvom du visste veldig godt jeg var der..

 

Joda, jeg så godt at du skjøt da. Men jeg hadde ikke stått der og bandasjert meg desperat om ikke det overnevnte "mystiske" skuddet skjedde. Jeg hadde ingen annen grunn til å stå der å bandasjere meg om ikke for å stoppe blødning og du vet godt at din kompis ikke kunne ha truffet meg pga vinkelen på taket.

 

Er mildt sagt spent på hva loggen sier om skaden jeg tok som tvinget meg til å bandasjere fremfor å sikte på deg...

Lenke til kommentar

 

Joda, jeg så godt at du skjøt da. Men jeg hadde ikke stått der og bandasjert meg desperat om ikke det overnevnte "mystiske" skuddet skjedde. Jeg hadde ingen annen grunn til å stå der å bandasjere meg om ikke for å stoppe blødning og du vet godt at din kompis ikke kunne ha truffet meg pga vinkelen på taket.

 

Er mildt sagt spent på hva loggen sier om skaden jeg tok som tvinget meg til å bandasjere fremfor å sikte på deg...

 

Jeg skjøt noen skudd mot deg mens du lå på kanten hvertfall :)

Lenke til kommentar

 

Joda, jeg så godt at du skjøt da. Men jeg hadde ikke stått der og bandasjert meg desperat om ikke det overnevnte "mystiske" skuddet skjedde. Jeg hadde ingen annen grunn til å stå der å bandasjere meg om ikke for å stoppe blødning og du vet godt at din kompis ikke kunne ha truffet meg pga vinkelen på taket.

 

Er mildt sagt spent på hva loggen sier om skaden jeg tok som tvinget meg til å bandasjere fremfor å sikte på deg...

 

Jeg skjøt noen skudd mot deg mens du lå på kanten hvertfall :)

 

Du var i kirka, på motsatt side av bygget, du ble holdt under oppsyn av han som lå på toppen, du hadde ingen mulighet til å treffe meg fra den vinkelen.

Lenke til kommentar

Men er vel ikke være en at du sender en meld til admin og tar en snakk med han hvor det mystiske skuddet kom fra ? :)

 

Gjerne få han til og si ifra til meg også/ si ifra hva som skjedde.. for og beskylde noen for og hacke siden dere blei eid blir bare feil.. :)

 

men uansett, gidder ikke diskutere mere fram og tilbake her.

Lenke til kommentar

Heihei! Er TeamSpeak-serveren reservert for folk som ønsker å gå i grupper, eller har vi ensomme ulver også lov til å loke der? Bruker folk serveren i det hele tatt? Er ikke megafan av TeamSpeak (Mumble in my heart), så vil ha svar på dette før jeg innstallerer det :p.

 

edit: Kunne vel trenge passordet også. Gidder noen å sende det? Jeg er en grei kar.

Endret av Disk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...