Gå til innhold

Trailer: Call of Duty: Black Ops 2 Multiplayer (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever!

 

Tror du skrev feil, vil tro du mente: Folk som har et snev av sansen for kvalitet, kommer til å riste på hodet av hvor spillindustrien er på vei.

Endret av Neptjune
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Uten å prøve å trolle så må jeg bare si at dette så helt likt ut som alle andre Call of duty med andre skinns. Morsomt også at det har klart å stikke av med musikken til traileren fra shootmania, var ikke særlig orginalt, kanskje var det en kommentar på resten av spillet?

 

Synes hele FPS sjangeren har stagnert og at det bare er resirkulerte og re-skining som gjelder nå. For all del, jeg spiller da FPS selv jeg, både cod, bf, tribes og UT, men jeg har sluttet å la meg imponere av denne sjangeren. Til det er det for lite innovasjon og for mye følelsen av å ha sett alt før...

Lenke til kommentar
det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever!
Tror du skrev feil, vil tro du mente: Folk som har et snev av sansen for kvalitet, kommer til å riste på hodet av hvor spillindustrien er på vei.

 

spill industrien klager ikke de, dem får sine billioner også denne gang. de som klar er disse singel player offline rpg nerdene som liker å spille 500 timer alone, og grinde vær jævla pixel. på et map som er like stor som oslofjorden...

Lenke til kommentar

Ble iallefall litt positiv over traileren når jeg så den. Ser ut til at de iallefall prøver å gjøre litt større forandringer i CoD. Er uansett en god del andre ting jeg ikke liker med CoD:

 

Er redd for at det fortsatt kommer til å bli quickscoping, problemer med spawning, alt for intense kamper uten at det blir lagt opp til taktikk, at de med 50kills:100deaths får mer poeng og havner over de som har 50kills:25deaths (uten bonus/trekk eller andre hensyn til k:d-ratio), at det tar en evighet å få de våpnene man ønsker i multiplayer så det faktisk begynner å bli litt gøy å spille, at det blir en linær og kjedelig enspillerdel (de har sagt at man skal få velge hvordan valg påvirker historien, men tror banene kommer til å bli like linære), osv.

Lenke til kommentar

Ser faktisk ikke en eneste grunn til at dere som bare kommenterer negative påstander i det hele tatt gidder og kommentere, har dere ikke interesse for spillet så 'shut it', virkelig.

 

Dette ser ikke engang ut som et codspill, lignet mer på Blacklight/Halo, de prøver noe nytt ihvertfall i motsetning til altfor mange andre FPS-produsenter.

 

BF-serien er ikke noe bedre, er det samme opp igjen og opp igjen der også, blir helt tørr i hjernebarken av å lese så mye tragiske kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...