Jump to content

Smouchie

Medlemmer
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 :)
  1. This, ikke ett eneste battlefield spill jeg har klart å engasjere meg så mye i som BF2, og så mange gode maps det var der også.. Spilte litt av BF2 Revive før det ble stengt ned, ahh memories.
  2. På tide å oppgradere maskinen din om du synes det er dårlig performance i noe så relativt lett-drevent. Har kun ett 1060 kort og r5 1600 cpu og dropper igrunn aldri under 100fps med alt på medium/very high.
  3. Syns ikke det har mange feil. Spillet er mer spillbart enn flere fullverdige spill og er langt bedre samtidig.Fysikken er litt rar til tider men utenom det har jeg ikke opplevd en eneste bug. Fantastisk spill. Merkelig om du ikke har opplevd noen bugs for det er rimelig mange... f.eks. trehjuls-sykkelen kan helt uten videre bare bestemme seg for å velte, helst på helt flatt underlag. Noen items til tider er ikke så gira på å forlate backpacken iblant ignorer skudd alt av armor, så du dør på 2 skudd uannsett. Bli kastet titalls meter unna der du lander da fallskjermen deaktiveres, mister 40% hp. Reiser opp motorsykkelen etter bruk, den lander oppå deg og du mister hp/dør. En bil i 1km/t er like dødlig som en i 90km/t. Stekepanna blokkerer skudd forfra enda den sitter på rumpa di. Sikkert en haug flere å liste opp, men dette er de jeg opplever minst 1 gang om dagen.
  4. Nice! Kansje man faktisk får en grunn til å spille Hanzo nå da, ettersom han bare er en dårligere widowmaker med en annerledes ultimate, synes nå personlig at Hanzo skulle gjort mer skade en Widowmaker rent basert på at hans skudd har traveltime og dermed er veldig mye vanskeligere å treffe på lengre avstander, heller ingen zoom.Hvorav Widow bare kan stå å plukke folk rent så lett, i tillegg har hun en escape mechanism med grapplinghooken som er mye mer effektiv enn å klatre vegger, jaja, time will tell Spiller ingen av dem veldig ofte, men av erfaring er en god Widow langt verre å møte enn en god Hanzo. DVa trenger i mine øyne ikke å tåle mer, men mer skade på skuddene må til, tilogmed om du står helt inntil en fyr vil du ikke klare å drepe han på 3-4 sekunder som er mer enn nok tid til å reagere å stikke av. Fan the Hammer er greit nok for bra mot Tanks, men McCree er en veldig treig helt, så han er ikke altfor vanskelig å kneppe om du vet hvor han er og helst har litt avstand, hovedproblemet i mine øyne er mer at flashbangen hans er for bra, kastes veldig raskt, stort område som blir påvirket foran deg og cooldownen er heller ikke noe spesifikt lang, noe ala 14sekunder er det vel. Men lang post, #potatopost -Smouchie
  5. "alt som ikke er helautomatisk eller kan dekke et større område med kreftene sine, er tilnærmet uspillbart. " Noe sier meg at denne personen ikke passer særlig i Sniper-rollen i noe spill, det høres mer ut som du likte karakteren men du gav opp fordi de andre er enklere å mestre. Det vil alltid være karakterer som er bedre enn andre, men det gjør ikke de dårligere såkalt "uspillbare".
  6. Jeg kan vel også nevne at TekWek i dette øyeblikk er rangert som nummer 41 i ESEA Open, det er blant annet bedre plassering enn hva myXMG har der Lykke til dem alle sammen!
  7. Hva har det å si om det er mikrotransaksjoner? Om du ikke gidder å bli skutt i 20 timer ser jeg heller personlig ingen grunn til at du i hele tatt spiller skytespill, men velkommen til PvP FPS Historie er jo kansje ikke det man skal tenke på i ett rent MP spill, ganske patetisk å lese at folk synes det er dårlig fordi det ikke har historie, bare på grunnlag av at de tidligere R6 var SP. Jeg hadde skjønt klagingen at det ikke har historie hvis det var ett Coop vs AI spill, men det er det altså ikke...
  8. 1. Blizzard-made spill flopper aldri i løpet av en måned. 2. Om du egentlig var klar over hvor lite "auto-aim" som du kaller det hjelper for de på PC så hadde du sluttet å gråte før du i det hele tatt begynte. Aim Assist er ikke til for å hjelpe de på PC heller, men for de som spiller på konsoll, så heads up, det blir mest sannsynlig også sluppet til konsoll..
  9. Personlig er Wildstar ett så mye mer morsomt spill en WoW at det nesten er skamfult at ikke flere prøvde det, eneste grunnen til at jeg ga meg var rett å slett fordi det ble for få folk og at classdeveloperen til classen min gjorde alt feil (ny classdev. som gjør det riktige nå ifølge forumene) Det er store forskjeller på classene i WS i måten de spilles på som er positivt, selv om de ikke har hatt store inntekter har de dyttet ut masse nytt content veldig gjevnlig, med patcher enda oftere og ikke hver 3-6mnd som bl.a WoW gjør. Så lite content WoW produserer i løpet av ett år er det nesten rart de ikke kom med F2P-modellen sin for mange mange år siden. Hadde enda WS hatt like mange spillere så hadde ihvertfall ikke jeg vært i tvil om hva jeg hadde spilt
  10. "Formenel ble etablert i utvikler Psyonix" Rimelig sikker på at det her skal stå 'Formelen' Spillet ser kansje litt ensformig ut, men til 140kr så er det absolutt verdt å prøve. jeg liker også at de som spiller på PC spiller sammen med spillerbasen på Playstation, stooort pluss.
  11. Fnatic gjør det greit, TRIG kunne gjort det sååå mye bedre, men de spiller bare bedre og bedre hver match nå, som er morsomt å se.
  12. Synes nå spillet er veldig veldig underholdende, jeg er også en "e-sport person" så jeg spiller egentlig bare spill som har competetive potensiale og jeg synes nå at HotS er langt bedre polert for E-sport enn LoL og Dota er, det at individuelle nivå er borte er ett stort steg i riktig retning, nivåer kan bare fjernes egentlig, uten teamwork er det helt urelevant in the first place. Det at man ikke har items man kan kjøpe for mer stats er også veldig positivt, for da er alle konstant på likt nivå og det går mer på individuelle ferdigheter. Jeg vil heller ikke påstå at det er dummet ned, om du tenker på lasthits/denies så ja, men det er en faktor som gjør nettopp dota/LoL veldig kjedelig å se på, fordi det skjer ingenting de første 15minuttene. Det at man heller bestemmer ett ability som blir vagt bedre på spesifikke levler gjør ting mer interessant, man skulle tro man ikke merket forskjellene veldig mye, men da man har prøvd de ett par ganger så merker man en ekstrem forskjell, man må også velge basert på hva man møter, hva slags kart man spiller og hva slags helter har du laget ditt. Det er nå min oppfattelse av MOBA som det er nå ihvertfall ^^
  13. Litt ironisk at de tar inn Maikelele så kommer den AWP endringen her om dagen, så i bunn og grunn kan de like gjerne ta inn zEVES igjen, i sin helhet synes jeg de spilte mye bedre også med zEVES på laget.
  14. Hvor får folk denne fantasien om at det er bare på folkehøyskole man har tid til å være sosial og få venner fra? Jeg er villig til å vedde på at det kommer færre varige vennskap ut av en folkehøyskole enn universitetet. AtW Målt i vennskap per studieår? Vedder lett imot. Hva spiller vi om? Kronasjer? Gamasjer? Binderser? Knappenåler? Halvlitere? Sa jeg "vennskap per studieår"? AtW færre varige vennskap er godt mulig, men vennskapet og bofellesskapet mellom alle mens skoleåret pågår er langt sterkere og da i min mening også langt mer lærerikt. Men jeg kan se hvorfor folk som ikke har gått på Folkehøgskole argumenterer imot det, men de mangler da også fast grunnlag til å gjøre det, imho. that's my two cents...
  15. Sosiale ferdigheter av å spille med andre? Nei, sosiale ferdigheter av å konstant ha folk rundt seg til alle døgnets tider, som man nærmest er dømt til å bli bedre kjent med for å ha ett godt skoleår, definitivt!og det er tross alt en folkehøgskole, sosialisering er en del av ett år på folkehøgskoler, i tillegg til så mange andre ting man lærer seg som er verdt langt mer enn en hva mot-argumentene her tilsier.
×
×
  • Create New...