Gå til innhold

Trailer: Call of Duty: Black Ops 2 Multiplayer (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han som klagde på "så mange instantkill våpen" har litt dårlig innblikk i hvor mye en person faktisk tåler :D

 

Senest istad matet jeg en person med 7kuler i kroppen (7hitmarks på samme pers. på under 10sec)...

-Gjett hvem som overlevde.(?)

Har også opplevd å skyte en person 3 ganger close range med hagle og han fortsatt er i live.

 

At noen av Snikskytter-riflene er one-shot-kill er bare logisk, skulle likt å sett en person i krig ta imot en 50cal. kule og bare gå videre med ett 10-20cm digert hull i brystet ^^

 

 

Lenke til kommentar

Smouchie: skal du virkelig blande inn realisme i dette?

Skulle likt se noen springe med en 50cal. rifle for så å kaste den opp i skuldra skyte å springe videre.

 

Du er en fanboy...ingen er interessert i hva fanboys har å si ang COD eller BF

 

Kjøp spillet når det kommer, støtt Activision og forvent samme spill om 1 år...dere har det som plommen i egget. dere får servert samme ræl hvert år til dere går av med pensjon om 60 år.

så vær glad istedet for å sitte her å forsvare et spill som alle innerst inne vet er det samme som de 4 foregående spillene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Smouchie: skal du virkelig blande inn realisme i dette?Skulle likt se noen springe med en 50cal. rifle for så å kaste den opp i skuldra skyte å springe videre.Du er en fanboy...ingen er interessert i hva fanboys har å si ang COD eller BFKjøp spillet når det kommer, støtt Activision og forvent samme spill om 1 år...dere har det som plommen i egget. dere får servert samme ræl hvert år til dere går av med pensjon om 60 år.så vær glad istedet for å sitte her å forsvare et spill som alle innerst inne vet er det samme som de 4 foregående spillene.

 

Nå synes jeg du var totalt urealistisk i dine kommentarer her... 1 år til neste spill du liksom, jeg tenker vi sier 7-8 måneder ;)

Lenke til kommentar

at de med 50kills:100deaths får mer poeng og havner over de som har 50kills:25deaths (uten bonus/trekk eller andre hensyn til k:d-ratio)

 

Dette har vel strengt tatt litt å gjøre med om man klarer å gjøre objektivene i gamene også. Det at man dør hundre ganger bør jo ikke ha noe å si på score, det at man dreper 50 stk er like mye verd, men man får jo ekstra for å klare å gjøre objektivene og ikke sitte i et hjørne og campe for kills. Det er bra det er slik, for det er vel det eneste insentivet man har for å faktisk plante bomben, defuse bomben, forsvare flagget og ta flagget. Hvis ikke hadde man virkelig bare hatt to lag som satt på hver sin side og skjøt en og annen stakkar som er vågal nok til å bevege seg... Det er virkelig det minste de kan gjøre for å bidra til at folk skal gjøre objektivene. Fortsatt er det alt for mange som fokuserer på K/D ratioen og driter helt og holdent i at gamet ikke handler om det i hele tatt... Det er pga slike folk at det ikke er noe nevneverdig taktikk og teamplay i cod...

 

Edit: Beklager dobbelpost... Trodde jeg redigerte mitt eget innlegg igjen... <----- Håpløs...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

at de med 50kills:100deaths får mer poeng og havner over de som har 50kills:25deaths (uten bonus/trekk eller andre hensyn til k:d-ratio)

 

Dette har vel strengt tatt litt å gjøre med om man klarer å gjøre objektivene i gamene også. Det at man dør hundre ganger bør jo ikke ha noe å si på score, det at man dreper 50 stk er like mye verd, men man får jo ekstra for å klare å gjøre objektivene og ikke sitte i et hjørne og campe for kills. Det er bra det er slik, for det er vel det eneste insentivet man har for å faktisk plante bomben, defuse bomben, forsvare flagget og ta flagget. Hvis ikke hadde man virkelig bare hatt to lag som satt på hver sin side og skjøt en og annen stakkar som er vågal nok til å bevege seg... Det er virkelig det minste de kan gjøre for å bidra til at folk skal gjøre objektivene. Fortsatt er det alt for mange som fokuserer på K/D ratioen og driter helt og holdent i at gamet ikke handler om det i hele tatt... Det er pga slike folk at det ikke er noe nevneverdig taktikk og teamplay i cod...

 

Edit: Beklager dobbelpost... Trodde jeg redigerte mitt eget innlegg igjen... <----- Håpløs...

Spiller du Team Deathmatch, vil en som har 50k:100d eller generelt lavere k-ratio enn d-ratio, er man en årsak til at laget taper, uansett om personen har drept flest motstandere enn andre på laget.

 

Har spilt matcher der man skal plante bombe, men kan ikke huske jeg fikk mye mer for å plangte bombe enn å skyte andre spillere (tror det var 100xp eller noe), men da er det ikke k:d som har noe å si for hvem som vinner uansett.

 

Har man objekter man skal fullføre så kan man ikke sitte stille uansett, og campere er det nok av som det er. Synes de bør prøve å endre gameplayet så spillere blir tvunget til å samarbeide mer, og endre xp så teamet ser mer fordel med å samarbeide.

 

Synes det er en del andre spill som prøver å rettferdigjøre xp på andre måter.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg faktisk.Er glad i at Treyarch prøver å gjøre noe ut av Call of Duty serien.

 

Enig. De har jo byttet mange av teksturene, og funnet på enda flere fantastiske perks og unlocks som folk kan klistre på våpenet sitt.

 

I tillegg har de oppgraderrt zombie mode til 8 player, nytt gamemode, laget et fremtids fps. Og uheldigvis har de også hørt på hva cod kidsa har å si, så det er jo selfølgelig med dolphin diving...

Lenke til kommentar

Spiller du Team Deathmatch, vil en som har 50k:100d eller generelt lavere k-ratio enn d-ratio, er man en årsak til at laget taper, uansett om personen har drept flest motstandere enn andre på laget.

 

Har spilt matcher der man skal plante bombe, men kan ikke huske jeg fikk mye mer for å plangte bombe enn å skyte andre spillere (tror det var 100xp eller noe), men da er det ikke k:d som har noe å si for hvem som vinner uansett.

 

Har man objekter man skal fullføre så kan man ikke sitte stille uansett, og campere er det nok av som det er. Synes de bør prøve å endre gameplayet så spillere blir tvunget til å samarbeide mer, og endre xp så teamet ser mer fordel med å samarbeide.

 

Synes det er en del andre spill som prøver å rettferdigjøre xp på andre måter.

 

Fair enough, team deathmatch og free for all er vel de eneste som ikke stemmer med dette... Du får jo en del poeng for å plante og lignende, og dermed ender du høyt på listen om du spiller slik det er meningen du skal spille i de modusene. Det burde være mer insentiver for gameplay og lagspill, XP er en god motivator, og battlefield mener jeg har løst dette rimelig bra siden du får godt med XP for å hjelpe laget og ta objektivene. Jeg har aldri vært fan av team deathmatch og ffa i andre spill enn UT, og selv der foretrekker jeg capture the flag fordi man da blir tvunget til å jobbe som et lag. Slik COD er, er det et singleplayer spill der andre tilfeldige spillere løper rundt og gjør akkurat det samme som deg, det er ikke lagt opp for noen interaksjon eller samarbeid mellom spillerne, det eneste man kan merke det på er jo når man tar en post i domination hvor det går litt fortere om man er flere...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

MAG har også løst det på en grei måte da du får ekstra xp for å være i nærheten av troppen din. Crysis 2 får du 30 poeng hvert x antall sekunder når du befinner deg i soner, men det er ofte lett å dø i sonene, og enklere å stå litt i bakkant å skyte de som som enten prøver å ta over en sone du kontrollerer, eller skyte motstandere fra avstand uten å ta over sonen, om du skal sanke xp. Tror heller ikke man får så mye ekstra får å vinne heller, så blir jo ikke en kjempemotivasjon.

 

Personlig hater jeg hele xp-opplegget da det fjerner så mye fokus fra gameplay, de som har spilt lenge får flere fordeler enn de som er nybegynnere, man må i mange spill oppgradere hvert våpen og spille lenge før man får det opsettet man vil, og når man har det på et våpen er det drit å starte på nytt med et annet, iallefall når man spiller en del fps. I tillegg merker jeg at jeg ofte prøver å få til kriterier for å få mer xp ved å skyte ned fly x antall ganger, stikke ned fienden, osv. og da driter jeg i om jeg dør et par ganger, men CoD er nesten lagt opp til at man må fokusere på en og en ting for å få xp-boost. I BC2 kunne man unlocke alt i Store, men drit å betale ekstra for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...