MrLee Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vanu is da shizzle man. Har dere disk.no outfit på NC sida da? Kanskje derfor folk vil over? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Fant ut at det var mye morsommere. Energivåpen og hovertanks. Endret 25. november 2012 av Dofty Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er nå gøy å ha en ok K/D, selv har jeg bare 0,8, men den stiger sakte men sikkert. Merker jeg gjør det 10 ganger bedre når jeg spiller i en platoon enn når jeg lonewolfer Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vanu is da shizzle man. Har dere disk.no outfit på NC sida da? Kanskje derfor folk vil over? Hehe nei, ikke som jeg vet om uansett så er jeg ikke en som bruker å være leder Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Om noen spiller Vanu på Ceres (eller noe sånt) og vil spille med en fyr som er på jakt etter å ha det moro og ikke tar det så blodseriøst. Send PM eller noe sånt, får ikke logga på å sjekke hva det var jeg kalte figuren min akkurat nå Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Om noen spiller Vanu på Ceres (eller noe sånt) og vil spille med en fyr som er på jakt etter å ha det moro og ikke tar det så blodseriøst. Send PM eller noe sånt, får ikke logga på å sjekke hva det var jeg kalte figuren min akkurat nå Jeg tror jeg kanskje lagde en Vanu fyr der skal legge deg til etter maintenance. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Men er det ingen som har en outfit for VS, uansett server? og et spørsmål: om jeg kjøper SC, kan jeg bruke dem uavhengig bruker, f.eks både på Woodman og Miller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Men er det ingen som har en outfit for VS, uansett server? og et spørsmål: om jeg kjøper SC, kan jeg bruke dem uavhengig bruker, f.eks både på Woodman og Miller? Nei du kan kun bruke SC på en bruker. Endret 25. november 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Om noen spiller Vanu på Ceres (eller noe sånt) og vil spille med en fyr som er på jakt etter å ha det moro og ikke tar det så blodseriøst. Send PM eller noe sånt, får ikke logga på å sjekke hva det var jeg kalte figuren min akkurat nå Jeg spiller Vanu på ceres Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Kan legge til meg også Vanu på Ceres, karakteren heter Neppe! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Tja, spiller som Vanu på Ceres da aBaDmAn91 der Fortsatt NC på Woodman: aBaDmAn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Men er det ingen som har en outfit for VS, uansett server? og et spørsmål: om jeg kjøper SC, kan jeg bruke dem uavhengig bruker, f.eks både på Woodman og Miller? vi har Outfit på Woodman - friend meg ingame så legger deg jeg til - MrLee Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 NC-logoen ser ut som et målebånd. Derfor jeg bytta. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Wtf må nå være en annen grunn at du byttet til gutta i tights? ;p Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ingen som spiller på Lithcorp serveren da? Spiller Vanu der. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Må si at jeg digger konseptet bak PS2 men selve spillet er uspillelig for meg. Jeg kan bevege meg og være utrulig heldig å få drept noen men det føles bare som ren flaks. Spiller på absolutt laveste innstillinger med den minste oppløsningen og fortsatt så er det shabby greier. Kommer vel tilbake til PS2 etter nyttår for å sjekke det opp og gleder meg til å havre løs smerte på alle som måtte befinne seg av feil side av min rifle SOE har innrømmet at spillet er dårlig optimalisert og at de ikke kom i mål med det. De sier de jobber med saken men hvem vet når vi kan merke bedre ytelse. Jeg er helt enig at det til tider er slitsomt å spille nå. Det er likevel gøy, så jeg håper at de får ordnet det. Endret 25. november 2012 av Brawler Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Amerish is under NC control Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Amerish is under NC control Oh yeah! Min outfit var også med på det Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Oh yeah! Min outfit var også med på det Det var awesome^^ Utrolig morsomt. Jeg var i en Vanguard hele tiden, for å si det på den måten så var jeg ikke den eneste Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 SOE har innrømmet at spillet er dårlig optimalisert og at de ikke kom i mål med det. De sier de jobber med saken men hvem vet når vi kan merke bedre ytelse. Jeg er helt enig at det til tider er slitsomt å spille nå. Det er likevel gøy, så jeg håper at de får ordnet det. Problemet for min del er ikke at det ikke er kjørbart. Jeg har rundt 40-50 FPS (Har stort sett topnotch fra forrige generasjon av ting). Om du derimot skal være med i de virkelig store slagene, der det flyr bomber over alt og det er 20 tanks der, da hjelper deg ikke å skru alt til det laveste en gang. Det spiller ingen rolle om jeg kjører alt på maks, eller alt på laveste. Jeg får stort sett de samme resultatene uansett. Vet ikke om det er tilfelle for alle, men det er iallefall noe SOE må gjøre noe med. Når det er sagt, så gjorde de om på motoren til Everquest 2 totalt, så hos SOE er det faktisk håp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå