Gå til innhold

Markedet holder pusten for WP8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt Windows Phone i dag om jeg trengte en telefon i dag. Det gjør jeg ikke, så jeg venter med glede. Vet imidlertid ikke hvor surt dette er i forhold til f.eks. Android-oppdateringer. Forhåndsbestilte Galaxy S (1) for om lag to år siden (juni/juli?). Første oppdatering kom i januar-februar (2.2) og neste i april eller deromkring (2.3). Siden har det vært stille fra den kanten. Man må nesten trikse litt på egenhånd for å være oppdatert. Det er vel der forskjellen ligger, at man med WP ikke kan dette i like stor grad(?). Bruker for øvrig Galaxy S fortsatt, så jeg ser ingen grunn til at Lumia 900 vil bli en dårlig telefon når WP8 kommer.

Skrevet

Hadde ikke Windows Phone vært vel, Windows, så hadde jeg kanskje vurdert å kjøpe en Windows-telefon selv. Har fått lekt med en av HTC-modellene på jobben og den er utrolig rask og grei i bruk. Er ingen smålagg i menyene som selv kraftige Android-telefoner er hjemsøkt av.

Skrevet

Med en android-modell, har du svært gode sjanser for å finne custom mods med nyere versjon av operativsystemet. Overveldende gode, faktisk.

Windows Phone - not so much. De har løsnet litt fra gammeldags tenking når det gjelder en telefon - en firmware, men ikke så mye.

Nokia hadde ting på stell med Maemo-platformene. N900 og N9 har lagt opp til å støtte dual boot og flere OS på samme telefon. Synd Nokia tok selvmord.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...